Kyllä minä katselen 19v poikani kavereita sillä silmällä
ja haaveilen kiinteästä nuoresta rakastajasta
Kommentit (8)
Ennemminkin, jaa, en nyt keksi sopivaa sanaa.
Minä olen 44-vuotias, poikani on 19. Enkä kyllä tasan katso yhtäkään kaveriaan millään silmällä. Ovat _lapsia_.
Jos 43-vuotias oikeasti ihastuu 19-vuotiaaseen, niin jotain on pikkaisen pielessä siinä 43-vuotiaassa. Hyi h***
[quote author="Vierailija" time="05.06.2011 klo 22:17"]
ja yhden kanssa asunkin juuri nyt.
T: M41
[/quote]
Oikeastiko
Miksi naisia alkaa kiinnostaa ne nuoret miehet vasta eläkkeen lähestyessä? Miksi ei kiinnosta nuorena? Vanhana jaksetaan sitten kehua. Ehkä vanhat naiset haluavat vain epätoivoisesti pitää kiinni huomiosta ja on pakko ottaa kovemmat keinot käyttöön.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:16"]
Miksi naisia alkaa kiinnostaa ne nuoret miehet vasta eläkkeen lähestyessä? Miksi ei kiinnosta nuorena? Vanhana jaksetaan sitten kehua. Ehkä vanhat naiset haluavat vain epätoivoisesti pitää kiinni huomiosta ja on pakko ottaa kovemmat keinot käyttöön.
-Mies 28v-
[/quote]
Varmaan samasta syystä kuin vanhoja miehiä nuoret naiset, mukavampi sitä on nuorta kaunista sileää kroppaa katsella kuin vanhaa ja ryppyistä.
Nykyisin vain nainenkin saa, ainakin nimettömänä, sanoa katselevansa nuoria miehiä.
Itse en poikani kavereita katsele sillä silmällä, heistä kyllä ajattelen samoin kuin omasta lapsesta, mutta muita nuoria miehiä kyllä.
19-vuotias ei ole lapsi. t. 19-vuotiaaseen ihastunut 43-vuotias :D