Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa kaverin viestin tulkitsemisessa:

Vierailija
05.06.2011 |

"Tää lähtee kohta reissuun. Muuten valmiina mut koirat pakkaamatta mukaan. Pojan piti lähteä mukaan, mutta ei nyt lähdekään

Palaillaan jossain vaiheessa..."

Taustatietona se, että kaveri tulee 2 tunnin ajomatkan päästä tuohon naapurikuntaan, sovittiin että kunhan jättää koirat matkan varrelle niin jatketaan yhdessä yhden kasvattajan luokse. Mä en nyt sitten tiedä mitä se meinaa, haluaako se mua enää mukaan vai mikä on meininki. Mä saisin tuosta viestistä sen käsityksen, että en kuulu sen suunnitelmiin millään tavalla.

Tarkoitus oli, että olisin näyttänyt sille yhtä pentuanikin, josta olen kovin huolissani, sanoin vielä että voisin ajaa sinne naapurikuntaankin, jos ei ehdi meidän kautta ajaa.

Nyt en sit tiedä mitä tässä tekis, en ainakaan aio kysyä, kun tuntuu että olen niin monta kertaa tuppautunut sen seuraan. Tosin tästä reissusta teki itse aloitteen, enkä tuppautunut mitenkään.

Auttakaa oi viisaat ihmiset ja kertokaa miten te ottaisitte tuon viestin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättää koirat matkan varrelle, niin kai sillä menee kauemmin kuin 2 tuntia? Kai se nyt sielläkin juttelee jonkun kanssa? Minunkin mielestä "Palaillaan jossain vaiheessa" tarkoittaa, että ottaa sinuun yhteyttä kun on lähempänä. Ja jos on naapurikuntaan menossa, niin saattaa käydä siellä ensin, ennen kuin tulee sinun luoksesi. Miksi olisi laittanut ollenkaan viestiä jos ei aikoisikaan tavata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä suunitelmia tällä "kaverillasi" on. Kysy oletko milloin tulossa vai aikooko hän tulla ollenkaan?

Vierailija
4/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun pitäis lähtee kauppaan niin tiedät että nyt vai kohta. Jos ei aikuinen ihminen osaa sanoa ei on se sen oma häpeä. Tuollainen epämääräinen pyörittely on väärin. Vaadi suora vastaus ap, ja saat olla hitusen närkästynyt että olisi kiva kun sanoisit suoraan jos et ehdi!

Vierailija
5/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menossa yksin sinne kasvattajalle kun ei ole mitään kuulunut. Naapurikunnassa vissiin kävit jo? (olisin vaikka ajanut sinne vain näyttämään tuota mun pentua)

2 tunnin päästä tuli vastausviesti, että nyt lähettiin sinne kasvattajalle jos osataan. (olettaisin että poikansa on mukana)

Voi että mä oon pahalla mielellä! Saan pinnistää kaikkeni, että en pistä sille tuntojani tekstarilla tai sähköpostilla, koska ilmiselvästi tää huonommuuden tunne ja ongelma on mun omassa päässä.

Olen 99% varma etteivät aja tätä kautta kotiin, koska se tarkoittaa reilun tunnin pidennystä matkaan plus sitten meillä pysähdys.

Masentavaa.

ap

Vierailija
6/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan soita ja kysy. Sanot että sori kun tunkeilet mutta haluaisit kuulla ehdittekö nähdä vai ette..

Vierailija
7/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin. Kyllä se tietää että haluaisin niin mielelläni nähdä, mutta ehkäpä se on saanut musta yliannostuksen tai jotain. En voi siitä häntä kai syyttää. Parempi kai yrittää vaan ottaa hieman etäisyyttä kun saa mulle niin paskan fiiliksen :(

Vierailija
8/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi tuttavuus ap?

Vierailija
9/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan mitä olemme tunteneet olen saanut juuri tuonkaltaisia epämääräisiä viestejä ja epävarmuus leijuu aina kaikessa yllä. Ja aina mä olen ymmärtänyt väärin tms. jos alamme asiaa selvitellä.

Ymmärrän pahan mielesi ap !

Vierailija
10/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et itse ole aktiivinen. Toisaalta tarvitsetko tuollaista tuttavaa?

Vierailija
11/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle vuodatan ilot ja surut ja hän tekee myös niin. Kun ollaan yhdessä niin meillä on todella hauskaa. Harmi kun välimatkaa on se 2 tuntia, mutta koneella jutellaan jatkuvasti.

Olen ruvennut miettimään että ollaanko me liian tiiviisti sitten yhteyksissä? Työpäivätkin kun menee rattoisasti jutellen. Ehkä otan nyt passivisemman roolin ja olen aloittamatta keskusteluja kun näen että tulee koneelle. Jotenkin mulle tuli nyt semmoinen fiilis, että se olen useinmiten minä, joka keskustelun aloitan...

Vierailija
12/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran, että kattele kuule ihan keskenäs. Ne ovat sanahelinää, kun ei osata suoraan sanoa asioita. Itse en käytä kumpaakaan, vaan sanon suoraan. Soitan lähempänä, palaan asiaan kun olen naapurikunnassa, en voi ajaa kauttasi jne.

Vierailija
13/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai joku Fb-päivitys tms?

En saa tuosta samanlaista käsitystä kuin sinä. Hänhän kirjoittaa, että "palaillaan jossain vaiheessa" eli varmaankin kun on lähempänä.

Onko sulla huono itsetunto? Kaikki ei pyöri sinun navan ympärillä.

Vierailija
14/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla taitaa olla huono itsetuntokin.

Vierailija
15/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI MUKA ET KUULU SUUNNITELMIIN?

ja tottakai kysyt, jos on kysyttävää.

Vierailija
16/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, ehkä mä oon liian vaikee ihminen. Meinaan nyt kyllä vaan odotella että jospa se vaikka soittaisi tai pölähtäisi käymään

ap

Vierailija
17/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa viestistä samaa tulkintaa kuin sinä. Jos olette sopineet tapaavanne, niin etteköhän te tapaa.

Vierailija
18/18 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap *kiittää*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan