Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhdelläkään äidillä luonnollisen väriset, omat hiukset?

Vierailija
27.05.2011 |

Ei siis raitoja tai väriä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin eivät luonnostaankaan ole kovin tasaväriset vaan varsinkin aurinko tuo raitoja! :)

Vierailija
2/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta, että se on tosi pliisu maantienHARMAA (ei edes mikään maantienruskea!)

Mun hiukset ulottuu olkapäille, ja nyt on tota omaa väriä n. 10 cm. Ei ehkä näytä kaikkein ihanimmalta, mutta no... aikansa kutakin :)

(värjätty osuus haalistunutta punertavanruskeaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin värjäsin, mutta oma tummanruskeani onkin aika kiva

Vierailija
4/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan värin pois kasvattaminen kesti kyllä tovin.

Vierailija
5/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oon saanu kasvatettuu kaikki värjätyt pois, ja nyt oon erittäin ylpee mun luonnollisista maantienvärisistä hiuksista! :D

Vierailija
6/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, vielä. Menen tosin kesällä ottamaan raitoja.

Vierailija
7/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan sellaiset kastanjanruskeat, nyt on tullut myös harmaita koko ajan lisää (kokeilin joskus värjätä kestovärillä, mutta kuukauden päästä harmaat näkyi taas, joten en viitsi enää värjäillä). Ikää 31v.

Vierailija
8/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksaan vuoteen edes raitoja. Sitä ennen värejä tuli kokeiltua kyllä laidasta laitaan...

Oma väri on kuitenkin se kaikkein... no, omin :)

Vierailija
9/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 30 vuotta omassa tummahkossa värissäni, mutta nyt HARMAA juurikasvu häiritsee sen verran, että on "pakko" laittaa väriä (tosin sitä samaa mitä oma muu hius on).

Vierailija
10/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin vuosia teini-ikäisestä asti ja luulin, että oma väri on maantien harmaa (siltä se juurikasvussa näytti). Kyllästyin kuitenkin jatkuvaan värjäämiskierteeseen ja päätin kokeilla omaa väriäni, niin sieltähän kasvoikin ihan kiva ruskea. Nyt olen viitisen vuotta pysynyt omassani enkä halua enää joutua siihen rumbaan. Aurinko muuttaa väriä vuodenaikojen mukaan, se saa riittää.

Vierailija
11/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vuosiin värjännyt.ikää mulla 33 v.

Vierailija
12/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on värjäämättömät, mutta en ole äiti.

Vierailija
13/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla aion leikata ja värjätä ennen ylppäreitä, joita on useita kierrettävänä :)

Mun ei oo ikinä tarvinnut kasvattaa väriä poi, sillä hiuksissa ei vaan yksikään kestovärikään pysy kovinkaan kauaa. Aina haalistuu itsestään, ei koskaan tule tyvikasvua. Ihan kiva, mutt aolishan se kiva, että joskus sais nauttia pitempäänkin.

Vierailija
14/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt tai raidoittanut hiuksiani. Ihan ehta blondi.

Vierailija
15/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kestovärjännyt.

Tai hep, kampaajani laittoi ketovärillä todella kamalat punaiset raidat muutamia vuosia sitten. Sen käpälät oikein syyhysi saada laittaa tukkaani jotain väriä. Pyysin saada lähellä omaa väriäni olevat raidat. Oma hiusvärini on punertava vaaleanruskea ja raidat olivat viininpunaiset. Hyi yök. Väri kyllä vaaleni muistaakseni aika nopeasti.

Muisti palailee pätkittäin. Hennailin tukkaani ajoittain tuon raita-episodin jälkeen.

Sanotaan nyt sitten vaikka, että minulla ei ole koskaan ollut juurikasvu-ongelmaa, vaikka värejä on tullut kokeiltua. Joskus kyllä olisi hauska nähdä miltä näytän blondina. Minulla on todella vaalea iho, joten tummempi väri saisi minut näyttämään lähinnä Addams Familyn jäseneltä.

Pidän omasta hiusväristäni paljon ja nyt näyttää siltä, että tyttäreni on perinyt sen minulta ja kiharuuden isältään. Onneksi ei toisin päin :-D

Vierailija
16/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaa maantievärin tulla hallitsevaksi.

Vierailija
17/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten otin viimeksi permiksen, sen jälkeen on vain parturissa leikattu. Aurinko kesäisin raidoittaa ja jokainen syntynyt lapsi on väriä tummentanut. :)

Viimeksi värjäsin kevytvärillä (pesussa kuluva) 15-vuotiaana. Tulos ei kauheasti rohkaissut uusiin kokeiluihin. :D

Vierailija
18/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä aurinko blondaa hiukset ihka vaaleiksi. Pitkänä letti on vaalea, lyhyenä vähän tummemman näköinen

Vierailija
19/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta väri toki on vaihtunu vuosine varrella. Nyt on värjätyt, mutta niin lähelle omaaväriä että juurikasvua ei erota. Eli parin leikkauksen jälkeen ovat kokonaan oman väriset.

Vierailija
20/22 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin turhauttavalta edes värjätä koska kokoajan puskee lisää kuten sanoit.

Otan vastaan nämä harmaat mitä tuleman pitää:)

Ikää mullakin 31v kohta 32v.

Luonnostaan sellaiset kastanjanruskeat, nyt on tullut myös harmaita koko ajan lisää (kokeilin joskus värjätä kestovärillä, mutta kuukauden päästä harmaat näkyi taas, joten en viitsi enää värjäillä). Ikää 31v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän