Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puotinharjun kirppis Hakivex oli pettymys

Vierailija
04.06.2011 |

Puotinharjun ostarilla on avautunut Hakivex-itsepalvelukirppis, onko joku muu jo käynyt? Itse kävin tällä viikolla ja täytyy sanoa, että olipa pettymys!

Vaatteet ja tavarat oli suurimmaksi osaksi ylihinnoiteltuja, ja ne olivat aika huonokuntoisia tai likaisia. Lastenvaatteet erityisesti olivat tosi huonokuntoisia ja arvokkaita, esim. jokin perus-paita oli 5e ja edessä iso tahra :/

Tylsää oli myös sovituskoppien puuttuminen.

Onneksi vieressä oli Fidan kirppari, siellä oli hinnat kohdillaan, vaatteet siististi järjestyksessä eikä likaisia / rikkinaisiä vaatteita osunut silmään ja tilavat sovituskopit. Tuli ostettua monenmoista. Sitä kirppistä voin suositella, mutta Hakivexia en. (Nimikin aika älytön...)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös muutaman kerran käynyt ko.kirppiksellä ja voin yhtyä täysin kokemukseesi.Kallista ja huonoa tavaraa,harmi.

Vierailija
2/8 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyllyt tursuaa kaatopaikkaromua kalliilla hinnalla. Osa vaatteista niin likaisiakin, etten edes pihdeillä koskisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kritiikki, lieneekö kilpailijan järjestämä? Hinnat ovat myyjien asettamat, myös ei ole kirpputorista kiinni peseeko myyjä vaatteita ja miten asettaa ne pöydälle. Kävin kyseisessä paikassa muutaman kerran. Ostin hienon vanhan seinäkellon ja hinta oli kohdallaan (selvästi halvempi kuin mitä antiikkiliike pyytää samasta kellonmallista). Huomasin myös että kyseinen kirppis on aina täynnä asiakkaita joten yllämainittu kritiikki kuulostaa keinotekoiselta.

Vierailija
4/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika monella kirpparilla pitkin Suomea vieraillut ja Hakivex on kyllä oma lukunsa.

Kolme kertaa olen tainnut käydä kurkistamassa ja ainoa saalis on ollut 2 jääkaappimagneettia.

Kallista ja likaista on.

Vierailija
5/8 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puotinharju sama kuin itiksen vanha ostari?

Sillä kirpparilla oli lutikoita!!!!

Vierailija
6/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavara on likaista, suttuista, tahraista ja kulahtanutta, ja aivan ylihinnoiteltua. Lisäksi tosi monessa pöydässä laput ovat kirjoitettu samalla käsialalla...

Viimeistään siinä vaiheessa meinasin pyörtyä, kun tällainen IKEAn jääpalamuotti http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60146194/, punainen ja LIKAINEN maksoi 3e! Olis kyllä pitäny ottaa kuva..

En tiedä kuka sieltä mitää ostaa..Järkkymesta.

Vierailija
7/8 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tämä mesta pysyy pystyssä tai mikä on tämän funktio, ikinä en ole nähnyt kenenkään siellä mitään ostavan vaikka olen pari kertaa käynyt.

Kaikki tavara on kyllä niin älyttömän hirveää ja kalliiksi hinnoiltua, että kyllä ihmettelisin jos joku ostaisi :-)

Vierailija
8/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli myytävänä eilen mm. suorastaan vaarallisen risoja sähkölamppuja. Taulujen hinta useita satoja! Kuin olisi ollut muka parempaakin taidetta. Aika monet ihmiset hipsivät äkkiä ovesta ulos. Paras olisi kuin lopettais: häpäisee koko kirpputori idean.