Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin mä kuulun?

Vierailija
04.06.2011 |

Perheellisten joukossa olen se outo lintu ja hiljaisempi ja en koko ajan käkätä tai juttele. Itselläni ei ole edes siskoa että tietäisin miten tyttöjen kanssa ollaan ja solmitaan suhteita.

Perheellisten joukossa olen myös se jolla ei ole lomasuunnitelmia tai reissuja tiedossa.

Sitten yksihuoltajakavereiden kesken olen myös se outo lintu, jolla on ydinperhe koossa vielä. Ei ole suuria tunteita uuteen mieheen enkä elä huumassa enkä rieku koko ajan jossain menoissa.

Mihin mä sitten kuulun? Onko muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole ketään? =(

Vierailija
2/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kokenut ulkopuolisuuden tunnetta, ja välillä pidän tarkoituksella taukoa tuttavaperheiden tapaamisessa. Teen töitä ja hoidan lastani. Olen mieluummin omissa oloissani, kuin seurassa jossa koen itseni ulkopuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina ulkopuolel ihan kaikest.. en osaa solmia ystävyys suhteita, eikä mul oo kun pari kaverii joita tapaan aika harvoin.. mä oon varmaan ikuisest yksin tai ohan mul mies ja lapset mut ei oikeestaan yhtää sydänystävää :,/

Vierailija
4/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Onhan meitä muitakin. Ja ehkä sama tunne voi olla jollain toisellakin samassa porukassa mutta sitä ei kukaan vaan sano. Kaikki vaan teeskentelee..

ap

Vierailija
5/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä sama tunne voi olla jollain toisellakin samassa porukassa mutta sitä ei kukaan vaan sano. Kaikki vaan teeskentele

juu monethan ne selittäjät/höpöttäjät on epävarmoja itsestään ja peittelee sitä huonoo itse varmuutta tohon itsensä esille tuomisen taakse..

Vierailija
6/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarve tulla vaan ivaamaan ja sanomaan oma mielipide?

Ilmeisesti asia ei kuitenkaan sinua hetkauta niin ole hiljaa!

Monesti nämä suuna päänä olevat ihmiset puhuu ihan tylsiä juttuja joita kukaan ei jaksa loppuun kuunnella.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Jos ei yhtään ota huomioon kaikkia ihmisiä niin sitten on turha myöskään odottaa kunnioitusta muilta.

ap

Vierailija
7/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisten joukossa olen se outo lintu ja hiljaisempi ja en koko ajan käkätä tai juttele. Itselläni ei ole edes siskoa että tietäisin miten tyttöjen kanssa ollaan ja solmitaan suhteita.

Perheellisten joukossa olen myös se jolla ei ole lomasuunnitelmia tai reissuja tiedossa.

Sitten yksihuoltajakavereiden kesken olen myös se outo lintu, jolla on ydinperhe koossa vielä. Ei ole suuria tunteita uuteen mieheen enkä elä huumassa enkä rieku koko ajan jossain menoissa.

Mihin mä sitten kuulun? Onko muita?

Vierailija
8/8 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään ketä äänestän niin NYT ainakin tiedän. Noh ainakin meitä on tulevaisuudessa sitten PALJON.