Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ehkä tälle palstalle kannattaisi hehkuttaa, mutta 3-luokkalaisen pojan..

Vierailija
04.06.2011 |

..todistuksessa 16kpl nroa 10 ja 2 nroa 9 :-))

Nuo 9 tuli käsityöstä ja liikunnasta.

Olen aika hiivatin ylpeä, syksyllä alkaakin sitten englannin kaverina saksan kieli jonka hän valitsi toiseksi kieleksensä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suuremmalla syyllä olen ylpeä poikani menestyksestä, koska heillä on kyllä 3-luokka ollut jo varsinaista koulunkäyntiä verrattuna 1-2-luokkaan.

Englannin sanakokeita ollut tusinan verran, isoja 2-3-sivuisia kokeita 8kpl, matematiikan, yltin, äidinkielen ja uskonnon 2-3-sivuisia kokeita kutakin 8kpl.

Sen lisäksi pistareita eri aineista.

Muistan jokin aika sitten täällä jonkun kiroilleen sitä kuinka heillä ei koulussa 3-luokkalaisilta ole vaadittu paljoakaan eikä läksyjäjkään pahemmin ole tullut, asia aivan päinvastainen täällä päässä.

Ja on muuten todella pienisieluista tulla tuollaista edes kommentoimaan, jos, siis JOS sinun lapsesi menestyy koulussa niin ole ylpeä siitä (vaikka ymmärrän kyllä ettei syytä ole jos ei koulussa mitään vaadita) sen sijaan että alat lyttäämään/vähättelemään kaikkea ja kaikkia.

Ja mitä tuohon toteamukseen "3-luokalla alkaa koulunkäynti" tulee niin se ei ole minun suustani vain se toteamus vaan ihan opettajien/rehtorin suusta se. Samoin kuin se, että 6-luokkalaisten siirtyminen yläasteelle on suuri muutos mm aineenopettajien muodossa ja sekin että 1-2-luokka on ns alkuopetusta jossa opetellaan lähinnä perustaitoja tyyliin koulurauhan antaminen, lukutaito, perusplus-ja miinuslaskut jne.

ap*tänne ei todellakaan kannata kirjoittaa mitään, tämä on pienisieluisten, suvaitsemattomien, mustavalkoisten, kateellisten ja tuomitsevien naikkosten kokoontumisajopalsta, muistan sen jatkossa*.

Mutta sanoi aina, että tekaisi läksyt tunnilla ja ei jäänyt kotiin. Ei kertonut koskaan, milloin olisi kokeita. Toi vain aina sitten koepaperin kuitattavaksi ja kun kysyin, että luitko, vastas, että ei lukenut kun ei tarvinnut kun on niin helpot kokeet. Enkun sanakokeista sai kaikista kympin ja ei kuulemma lukenut niihin kertaakaan.

Ihmettelin todella paljon sitä, että ihanko tosi ei vielä kolmannella anneta niin paljoa läksyjä, että riittäis kotiin niitä tehtäväksi.

Mun kolmasluokkalainen poika ei tehnyt koko vuoden aikana läksyjä, ei lukenyt yhteenkään sanakokeeseen, eikä oikeaan kokeeseen. Ja meillä oli jo jouluna oikea numeroarvostelu ja poika veteli kymppejä kokeesta ja todistuksessa oli 4 kymppiä. Eli ei se kolmonen ole kyllä vielä koulunkäyntiä.

Kun A on rankattu erinomaiseksi ja parhaaksi mitä voi todistukseen saada! Vai väitätkö ettei numeroa 10 ole ollenkaan enää:D Onnittelut ap:lle, 3-luokka on jo ihan koulunkäyntiä verrattuna alkuopetukseen jota 1-2-luokka vielä on.

Ei juma... Ei mulle tullut mieleenkään tokaluokkalaisen kohdalla laskea niitä kympeiks.

Vierailija
42/48 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaan tärskyt palstalle päivämäärälle 3.6.2012 ja katsotaan sitten asiaa:)

ap*aika sammuttaa kone ja lähteä kesälaitumille palstailustakin*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä suuremmalla syyllä olen ylpeä poikani menestyksestä, koska heillä on kyllä 3-luokka ollut jo varsinaista koulunkäyntiä verrattuna 1-2-luokkaan. Englannin sanakokeita ollut tusinan verran, isoja 2-3-sivuisia kokeita 8kpl, matematiikan, yltin, äidinkielen ja uskonnon 2-3-sivuisia kokeita kutakin 8kpl. Sen lisäksi pistareita eri aineista. Muistan jokin aika sitten täällä jonkun kiroilleen sitä kuinka heillä ei koulussa 3-luokkalaisilta ole vaadittu paljoakaan eikä läksyjäjkään pahemmin ole tullut, asia aivan päinvastainen täällä päässä. Ja on muuten todella pienisieluista tulla tuollaista edes kommentoimaan, jos, siis JOS sinun lapsesi menestyy koulussa niin ole ylpeä siitä (vaikka ymmärrän kyllä ettei syytä ole jos ei koulussa mitään vaadita) sen sijaan että alat lyttäämään/vähättelemään kaikkea ja kaikkia. Ja mitä tuohon toteamukseen "3-luokalla alkaa koulunkäynti" tulee niin se ei ole minun suustani vain se toteamus vaan ihan opettajien/rehtorin suusta se. Samoin kuin se, että 6-luokkalaisten siirtyminen yläasteelle on suuri muutos mm aineenopettajien muodossa ja sekin että 1-2-luokka on ns alkuopetusta jossa opetellaan lähinnä perustaitoja tyyliin koulurauhan antaminen, lukutaito, perusplus-ja miinuslaskut jne. ap*tänne ei todellakaan kannata kirjoittaa mitään, tämä on pienisieluisten, suvaitsemattomien, mustavalkoisten, kateellisten ja tuomitsevien naikkosten kokoontumisajopalsta, muistan sen jatkossa*.

Mutta sanoi aina, että tekaisi läksyt tunnilla ja ei jäänyt kotiin. Ei kertonut koskaan, milloin olisi kokeita. Toi vain aina sitten koepaperin kuitattavaksi ja kun kysyin, että luitko, vastas, että ei lukenut kun ei tarvinnut kun on niin helpot kokeet. Enkun sanakokeista sai kaikista kympin ja ei kuulemma lukenut niihin kertaakaan. Ihmettelin todella paljon sitä, että ihanko tosi ei vielä kolmannella anneta niin paljoa läksyjä, että riittäis kotiin niitä tehtäväksi.

Mun kolmasluokkalainen poika ei tehnyt koko vuoden aikana läksyjä, ei lukenyt yhteenkään sanakokeeseen, eikä oikeaan kokeeseen. Ja meillä oli jo jouluna oikea numeroarvostelu ja poika veteli kymppejä kokeesta ja todistuksessa oli 4 kymppiä. Eli ei se kolmonen ole kyllä vielä koulunkäyntiä.

Kun A on rankattu erinomaiseksi ja parhaaksi mitä voi todistukseen saada! Vai väitätkö ettei numeroa 10 ole ollenkaan enää:D Onnittelut ap:lle, 3-luokka on jo ihan koulunkäyntiä verrattuna alkuopetukseen jota 1-2-luokka vielä on.

Ei juma... Ei mulle tullut mieleenkään tokaluokkalaisen kohdalla laskea niitä kympeiks.

Vierailija
44/48 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kolmasluokkalainen poika ei tehnyt koko vuoden aikana läksyjä, ei lukenyt yhteenkään sanakokeeseen, eikä oikeaan kokeeseen. Ja meillä oli jo jouluna oikea numeroarvostelu ja poika veteli kymppejä kokeesta ja todistuksessa oli 4 kymppiä.

Eli ei se kolmonen ole kyllä vielä koulunkäyntiä.

Kyllä mä ja jokainen mun tuntema ope antaa ihan läksyt sanan varsinaisessa merkityksessään edes silloin tällöin. Eli niiden tekemiseen ei ole koulussa aikaa ja ne on juuri tarkoituskin tehdä kotona.

T. ope

Vierailija
45/48 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan olla:D

Vierailija
46/48 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan oikeasti näin vaikea ymmärtää, että lapsestaan voi olla ylpeä ja sen voi ja saa tuoda julki. Aina ei ylpeyden aiheen takana ole mitään tarkoitusta mollata muita.

On tämä suomi kumma maa kun täällä ihan oikeasti pitäisi elää sanonnan "Kel onni on, sen kätkeköön" mukaan!

Ihanaa ap, kaikkea hyvää lapsellesi :)

Vierailija
47/48 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun A on rankattu erinomaiseksi ja parhaaksi mitä voi todistukseen saada! Vai väitätkö ettei numeroa 10 ole ollenkaan enää:D

Onnittelut ap:lle, 3-luokka on jo ihan koulunkäyntiä verrattuna alkuopetukseen jota 1-2-luokka vielä on.

Vierailija
48/48 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistuksessa oikeasti oli? Ja tarkoittaako A 10 vai 9-10 :)? Ja en ole kateellinen vaan huvittunut :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi