PIKKU2 KESÄ
Esittelyt:
Nimimerkki: Cherrypie
Iät: minä 21, mies 23
Esikoinen: 03/10
Yritys aloitettu: 02/11
Nimimerkki: fibsu
Iät: minä 33, mies
Esikoinen: 11/09
Yritys aloitettu: 09/10
Iät: minä 36, mies 33
Esikoinen: tyttö 07/07
Yritys aloitettu: 08/10
Nimimerkki: Iippulainen
Iät: 32 ja 32
Esikoinen: 11/2008
Yritys aloitettu: 10/2010
Nimimerkki: NöpönÄiti
Iät: minä 24 ja mies 24
Esikoinen 12/09
Yritys aloitettu 12/10 (km 03/11 rv 7)
Nimimerkki: pienitoive
Iät: minä 22, mies 28
Esikoinen: poika 12/09
Yritys aloitettu: 09/10
Nimimerkki: Roma
Iät: minä 39, mies 35
Esikoinen: tyttö 11/08
Yritys aloitettu: 01/10
Nimimerkki: Solveig
Iät: minä 22, mies 26
Esikoinen: tyttö 10/09
Yritys aloitettu: 08/10, aloitettu uudestaan 04/11
Nimimerkki: Tatjuska
Iät: minä 29, mies 36
Esikoinen: tyttö 07/07
Yritys aloitettu: 12/09
Nimimerkki: Tsu-ku
Iät: minä 32v, mies 34v
Esikoinen: 01/09
Yritys aloitettu: 04/10
Nimimerkki: Vacsuli75
Iät: minä 35, mies 31
Esikoinen: poika 03/09
Yritys aloitettu: 12/10
*PLUSSANNEET PIKKUKAKKOSET kautta aikojen*
* ROKKIMAMI, LA 23.11.2009
* CHLIPPA, LA 08.12.2009
* SANNIS85, LA 07.01.2010
* LYYLIKKI81, LA 09.01.2010
* LISBET81, LA 15.01.2010
* HALEJA88, LA 25.1.2010
* TIIVI-TAAVI, 29.1.2010
* NUPPU86, LA 1.2.2010
* EVIAN, 3.2.2010
* FANTASY
* TUOLLAANEN75, LA 20.5
* KAISA4, LA 8.6.2010
* PEIPPOSKA-80
* TÄNTTÄHÄÄRÄ
* VIMPULA
* SANDYBELL
* PRINSESSA
* MAIJAMEHI81
* ALFRIDA LA 11.8.2010
* MUKULA, LA 24.8.2010
* CHOCOMUM
* SOFFU
* SALSA08
* AAMUNTYTÄR
* KESÄEEMELI LA 16.9.2010
* INKKU82
* JONTTU82
* VIRVA
* JUULISKA
* HAPSIAINEN
* TIMANTTI76
* AMANDAK
* SABRIINA
* MINDY81
* NINNININNULI
* LILLELOBSTER, LA 30.12.
* CHILI
* MEA
* MAMMAMUORI
* JULIA74
* SANTSULI
* OPE81
* ÖTÖKKÄ2010
* SUTTU
* KAISA_KISSA
* ANNIKA84
* METTA
* BEGEMOT
* ROOPEREETTA
* KIRSUTIINA
* VIIRU77
* VAUVA-10
* TIAINEN84
* TAIDE80
SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE JA TARRASUKKIA MATKAAN!
Kommentit (135)
ovistikkuihin tätä kiertoa ajatellen. Pistin Fertestin tikut tilaukseen kun niitä kehuttiin. Kaivoin esiin myös Fertility freindin viimeisimmän listauksen, josta olin tullut siis esikosta raskaaksi. Ja luteaali vaihe oli ollut silloin 12 päivää, aivan kuin nytkin olin pähkäillyt, joten oli tod. näk. oikein ja viime kierto oli sit varmaan kemiallinen tai jotain.
Vacsuli: toivottavasti ovistikuista on hyötyä, mutta ei stressiä.
Mulla on kp37 menossa nyt. Parina päivänä on tullut sellaista ovisliman tyyppistä kamaa. Kovasti sitä ihmettelen, kun luulin oviksen olevan pari viikkoa sitten. No hyödynnetty on nyt näitäkin päiviä. Alavatsassa on turvotusta ja menkkamaista juilintaa. Odottelen menkkoja alkavaksi. Raskauttakin olen ajatellut, mutta ihan pikkiriikkisen. Ei tunnu raskaana olevalta. Kai sen tietäis jos olis.
Fibsu: peukutan sulle!!! Mulla ainakin kun esikon sain tuli limat ennen kuin testasin +.
Eipä noi tikut ainakaan lisää stressiä, varmistelen vain omia tuntemuksiani.
Olen menossa lekuriin parin viikon päästä ja ajattelein samalla kysäsitä että joako noi kippari arvot katottais, ku ei laihdu ja on vetämätön olo, ollu jo pitkään.
Jälkitarkastus oli tänään. Hcg oli alle viisi eli normaali ja kohtu tyhjentynyt.
Itku silmässä katselin siellä neuvolan käytävällä ohimeneviä pikkuvauvoja vanhempineen ja kun pääsin lääkärin puheille niin ensimmäiseksi tyrskähdin kyyneliin.
Lääkäri oli kyllä ihana. Kyseli vointiani ja varmisti että olen pystynyt nukkumaan ja syömään sekä ehdotti, että voisin mennä juttelemaan terveyskeskus-psykologille.
Tuota viimeisintä pohdin itsekin vakavasti siloin heti keskenmenon jälkeen. Luulin olevani jo tyynemmillä vesillä, kun pystyn itsekseni jo ajattelemaan asiaa ilman, että alkaa surettaa, mutta on se suru näköjään vaan syvällä.
Tämä lääkäri sanoi ihan suoraan, että pitää käyttää kondomia tämä ensimmäinen kierto. Edellinen lääkäri sanoi jotenkin niin, että yleensähän suositellaan, että odotetaan yhdet kuukautiset, mutta miten sen nyt ottaa.
Tuon jälkimmäisen perusteella ja toisten keskenmenon kokeneiden kokeneiden saamien ohjeiden pohjalta, tämä on kyllä ollut yrityskierto ja peittoja on heiluteltu oletetun oviksen aikaan kahdesti.
Jos olen raskaana niin sitten olen. Se juna on jo mennyt. Murehditaan sitten jos on tärpännyt.
On tämä äitiys yhtä murehtimista. Ensin tärpistä ja sitten siitä meneekö raskaus loppuun asti ja sitten meneekö synnytys hyvin, osaako sille antaa oikeanlaista hoivaa ja kasvaako siitä kunnon kansalainen ja lopulta missähän se menee ja kenen kanssa ja onhan sillä edes villahousut jalassa.
Tsuku 28 ( 29 ) 16
Fibsu 39 ( 45-52 ) 10
Horsmankukka 27 ( 24-28 ) 15
Vanilla84 4 ( 30 ) 0
Vacsuli75 9 ( 28-34 ) 9
LillaMe 54 ( 28-29 ) 1
Vacsulille tsemppiä tikutteluihin,
ja toivottavasti fibsun olot oliskin raskaudesta eikä lähestyvistä menkoista!!
Ja Ennanin.. voih.. ihan varmasti suru on vielä sisällä.. vaikken keskenmenoa ole kokenutkaan niin pelkästään vauvakuume aiheuttaa jo itkun pyrskähdyksiä, saatika sitten se että on menettänyt pienen alun sisällään..
Mene ihmeessä puhumaan jos vaan tuntuu siltä, voipi olla et sisäinen murhe vaikeuttaa uutta raskautta.
Täällä kierto taas vetelee viimeisiään, ja vaikken käytännössäkään odota mitään uutisia, niin ainahan se pieni toive takaraivossa muistuttelee.. Loma on onneks auttanut unohtamaan tän jokapäiväisen kyttäämisen, ja itseasias tuli itellekki vähän yllätyksenä et huomen olis jo kierron vika päivä. Tosin ovis tuli pari päivää taas myöhässä, niin samoin se kierron loppukin sit myöhästyy parilla päivällä.
ehkä lauantaina voisin testata jollei menkkoja siihen mennessä näy.
Voisiko stressitön loma auttaa saamaan vauvelin alkuun :)!
Syyskuuhun on vielä pitkä matka.. vasta silloin päästään taas sinne inseminaatioon.. höh..
onneks on vielä viikko lomaa.. on tää niin ihanaa ollut, ja alkaa harkitsemaan taas osittaista hoitovapaata, et sais tytön kanssa vietettyä vähän enemmän aikaa.
työviikkoina on aina niin väsynyt ja stressaantunut, et tyttö tarrautuu isiin äidin sijasta, ja se on aikast raastavaa ku äiti ei kelpaa mihinkään :(!
Yritähän jaksaa, uskon että onnistutte vielä! En tiedä noista, saako yrittää heti, mutta tuskinpa kroppa raskaaksi tulee jos se ei ole hyvä? Kun kroppa on valmis uuteen raskauteen, varmasti sitten tuletkin raskaaksi...
Noihin kieropäiviin, minulla nyt 4.8. kp 4. Ehkä yritys alkaa ensi kuussa? Kuukausi aikaa, hui. Meillä soudataan ja huovataan, mutta nnyt on lähinnä siis huovattu takaisin siihen päätökseen, mikä alkukesästä päätettiin, että syyskuussa alkaa.
Plussatuulia kaikille!
Kp 3 on tänään menossa täällä, ja nyt oon sit jo Tsu-kun kans tasoissa yrityskierroissa... Toivottavasti sitä yk 17:ää ei tuu meille kummallekaan. Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu. Vuosi suunnilleen on siitä, kun yritys alotettiin ja sama aika on tullut jo tälläkin palstalla notkuttua...
OVista odottelen ens viikon loppulle. Jos vaikka tiistaina alkais tikutteleen, ekaks pitää opiskella noiden tikkujen käyttö.
miltä teidän muiden elämä näyttää näiden lisääntymisasioiden kanssa?
Itsellä on kp 44 menossa. Tämä kierto on taas ekan clomi-kierron kaltainen, eli reilun 50 päivää. Ovis oli varmaan viikko sitten, kuten tänne kirjoittelin. Oireet oli juuri sellaiset. Mikä lie valeovis oli kolme viikkoa sitten. Tein testin viime perjantaina ja puhdas nega oli.
Ens viikolla ma-ke odottelisin tätiä paikalle. Ja onhan siinä aina se mahdollisuus, että olisi raskaana. Mitään oireita ei kylläkään ole. Odotellaan siis. Onneksi on paljon mielenkiintoista muuta tekemistä, niin ei ole niin piinaavaa.
Tsuku 4 ( 29 ) 17
Fibsu 46 ( 45-52 ) 10
Horsmankukka 9 ( 24-28 ) 16
Vanilla84 11 ( 30 ) 0
Vacsuli75 16 ( 28-34 ) 9
LillaMe 61 ( 28-29 ) 1
et horsmis ihan mua viel saanu kiinni.. no parilla päivällä sait. nyt kierto 17 menossa.. eli 17 kuukautta takana odotusta..
koska tää loppuu?!?
onks se liikaa pyydetty et sais viel sen pienen käärön syliinsä??
taas on sellanen epätoivonen olo, miettii et jos vaan kohtalo on näin määrännyt..
tää kierto menee vielä "hukkaan", vasta syyskuussa pääsee siihen inseminaatioon.. tosin en kyl enää usko senkään auttavan.
mulla loppuu loma tällä viikolla.. aarh..
kriisiä pukkaa päälle.
maanantaina pitäis jaksaa taas alottaa raataminen töissä, ei kyl innosta ku tietää mikä kiire siellä odottaa!
toivon kaikille plussia!! et saatais tää palsta tyhjäksi kokonaan!!
Täälläkin välillä epätoivoa ilmassa että on tää esikko se ainoa meillä.
Mä olen ollut tosi väsynyt viime aikoina ja mies on alkanut siihen vedota ettei nyt voida yrittää. Ärsyttää! (välillä tuntuu että vois koko parisuhteen heittää menemään, tulipahan tuokin "ääneen" sanottua) Olen ens viikolla menossa lekuriin ja toivon että saan kilppari arvot otatettua. Ja noihan vaikuttaa myös raskautumiseen. Migreenejä ollut luvattoman paljon. Syy??
Erityisen turhauttavalta tuntuu kun olin ihan varma viime kierrossa että olisin raskaana.
Ovis tikuttelussa tulee vaan ihan hailakoista haalein viima. No ei muutenkaan ole vielä ovis merkit selvänä ilmassa. Nyt tulossa varmaan pidempi kierto.
Vacsuli: vauvan kaipuu ja jatkuvat takaiskut väsyttävät jo sinänsä. En osaa muuten tukea, kuin antaa myötätuntoni. Mulla itselläni stressiä luo eniten se, että ikää alkaa olla ja sitä kautta mahdollisuudet pienenevät jo luonnostaan.
Nyt on kp50 menossa ja menkkojen pitäisi alkaa parin vuorokauden sisään, viimeistään torstaina. Ja kyllä tässä sellaisia merkkejä on ilmassakin, juilimista ja ketutusta.
Välillä suorastaan henkeä alkaa ahdistaa, kun miettii näitä olemattomia raskautumismahdolllisuuksia. Jos mentäis ihan luomusti, niin mulla olisi kuukautiset 2 kertaa vuodessa (pahimmillaan) ja siis 2 mahdollisuutta tulla raskaaksi. Clomifeneja en haluaisi enää syödä, kun ne vähentää vuodon ihan olemattomaksi. Mitä mahdollisuuksia alkiolla on edes kiinnittyä? Mä olenkin nyt päättänyt, että käytän jatkossa vain Teroluteja katkaisemaan pitkät kierrot. Eihän kukaan voi jaksaa harrastaa seksiä 2-3 päivän välein puolta vuotta putkeen. Vai jaksaako? Ovulaatiota ei näillä kiertojen pituuksilla voi ennakoida yhtään.
Onneksi elämä on hyvin näinkin. Mulla on hyvä avioliitto, ihana tytär, kiva työpaikka, intohimoinen liikuntaharrastus. Mutta silti välillä tämä vauvakuume hallitsee elämää. Turhauttaa.
fibsu: osuit naulan kantaan. Toi ikäkin alkaa "painaan", tarksitin jsut mun tiedot tuposta ylhäältä ja niin on vanhettu että olen jo 36 ja mies 32. Tosi pitkiä noi sun kierrot ja 2-3 päivän välein touhuilu ei todellakan täälläkään onnistuis.
Meillä pupuilut tosi harvassa, tällä viikolla ajattelin vongata ;-) Oviskin poitäsi olla kohta. Testit näyttää negaa vaan. :-C Ihan älyttömän vaalea viiva. Ei ne taida työterveydessä mitata mitään hormooneja... Muista merkeistä päätellen on muutenkin pitkä kierto tulossa.
Vitsi ku ei oikein runosuoni syki noille otsikoille.
Tänään ovis plussa. *jee* Ihan ihmeellistä että koko ajan ollut ihan haamu vaan testissä ja sit pärähti suoraan yhtä vahvat viivat. Outoa! Kovasti pähkäilen olisko paras pupuilla tänään vaiko huomenna. Kai tänään.
Työteveydessä sain kasan labroja. Kunhan vaan sinne labraan pääsis ennen työpäivää, vaikka ensi viikolla.
Vacsuli: Toivottavasti pupuilut osui kohdilleen ja voit parin viikon päästä korjata hedelmät viivana tikussa. Me ollaan ilmeisesti kahdestaan tässä viestiketjussa.
Menkat ei ole vieläkään alkaneet. Hirveä tuska alaselässä ja alavatsalla. Turvottaa ja koskee. En ole raskaustestiä tehnyt. Ei ole tunnetta, että olisi raskaana ja pelkään negatiivisen tuloksen aiheuttamia tunteita. Tää kierto on ollut tosi megapitkä clomikierroksi, nyt menossa jo kp54. Huomenna aamulla testi on pakko tehdä, koska se vaikuttaa iltapäivän ja illan ohjelmaan. Ellei menkat nyt sitten ala ennen sitä. Olisi sekin helpotus, että pääsisi tästä turvotuksesta.
Onko täällä mun ja Vacsulin lisäksi vielä muita? Vai onko kaikki jo raskautuneet ja häipyneet vähin äänin kertomatta uutisia täällä. Ettei meille muille tulisi paha mieli. :-)
Tein tänään töiden jälkeen raskaustestin ja sain tikkuun tosi vahvan viivan. Raskaus on siis alkanut. Eläköön. Nyt sitten panikoidaan keskenmenon riskiä, kaksosten mahdollisuutta (clomit) jne.
Olen onnellinen ja samalla kauhuissani.
Kiitos kaikille tsemppaamisesta. Melkein tasan vuosi yritettiin.
Plussapuhureita kaikille. Käyn täällä katsomassa jatkossakin, oletteko te kaverit tulossa samaan junaan.
Ei tullu tää kiertoa hyödynenttyä :-C
Huomenna ehkä mut ovis on ilmeisesti tänään. Eilinen testi oli tosiaan yhtävahvat viivat ja tänään testiviiva vahvempi. Eilinen olikin sit ohje kirjasen mukaan LH huippu joten ovis tänään on ihan ajoillaan. Mulle vaan väärään aikaan. Ku ei oel vauvan siemeniä niin ei ole vauva siemeniä...
Tsuku 23 ( 29 ) 16
Fibsu 34 ( 45-52 ) 10
Horsmankukka 22 ( 24-28 ) 15
Vanilla84 56 ( 30 ) 0
Vacsuli75 4 ( 28-34 ) 9
LillaMe 49 ( 28-29 ) 1