PIKKU2 KESÄ
Esittelyt:
Nimimerkki: Cherrypie
Iät: minä 21, mies 23
Esikoinen: 03/10
Yritys aloitettu: 02/11
Nimimerkki: fibsu
Iät: minä 33, mies
Esikoinen: 11/09
Yritys aloitettu: 09/10
Iät: minä 36, mies 33
Esikoinen: tyttö 07/07
Yritys aloitettu: 08/10
Nimimerkki: Iippulainen
Iät: 32 ja 32
Esikoinen: 11/2008
Yritys aloitettu: 10/2010
Nimimerkki: NöpönÄiti
Iät: minä 24 ja mies 24
Esikoinen 12/09
Yritys aloitettu 12/10 (km 03/11 rv 7)
Nimimerkki: pienitoive
Iät: minä 22, mies 28
Esikoinen: poika 12/09
Yritys aloitettu: 09/10
Nimimerkki: Roma
Iät: minä 39, mies 35
Esikoinen: tyttö 11/08
Yritys aloitettu: 01/10
Nimimerkki: Solveig
Iät: minä 22, mies 26
Esikoinen: tyttö 10/09
Yritys aloitettu: 08/10, aloitettu uudestaan 04/11
Nimimerkki: Tatjuska
Iät: minä 29, mies 36
Esikoinen: tyttö 07/07
Yritys aloitettu: 12/09
Nimimerkki: Tsu-ku
Iät: minä 32v, mies 34v
Esikoinen: 01/09
Yritys aloitettu: 04/10
Nimimerkki: Vacsuli75
Iät: minä 35, mies 31
Esikoinen: poika 03/09
Yritys aloitettu: 12/10
*PLUSSANNEET PIKKUKAKKOSET kautta aikojen*
* ROKKIMAMI, LA 23.11.2009
* CHLIPPA, LA 08.12.2009
* SANNIS85, LA 07.01.2010
* LYYLIKKI81, LA 09.01.2010
* LISBET81, LA 15.01.2010
* HALEJA88, LA 25.1.2010
* TIIVI-TAAVI, 29.1.2010
* NUPPU86, LA 1.2.2010
* EVIAN, 3.2.2010
* FANTASY
* TUOLLAANEN75, LA 20.5
* KAISA4, LA 8.6.2010
* PEIPPOSKA-80
* TÄNTTÄHÄÄRÄ
* VIMPULA
* SANDYBELL
* PRINSESSA
* MAIJAMEHI81
* ALFRIDA LA 11.8.2010
* MUKULA, LA 24.8.2010
* CHOCOMUM
* SOFFU
* SALSA08
* AAMUNTYTÄR
* KESÄEEMELI LA 16.9.2010
* INKKU82
* JONTTU82
* VIRVA
* JUULISKA
* HAPSIAINEN
* TIMANTTI76
* AMANDAK
* SABRIINA
* MINDY81
* NINNININNULI
* LILLELOBSTER, LA 30.12.
* CHILI
* MEA
* MAMMAMUORI
* JULIA74
* SANTSULI
* OPE81
* ÖTÖKKÄ2010
* SUTTU
* KAISA_KISSA
* ANNIKA84
* METTA
* BEGEMOT
* ROOPEREETTA
* KIRSUTIINA
* VIIRU77
* VAUVA-10
* TIAINEN84
* TAIDE80
SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE JA TARRASUKKIA MATKAAN!
Kommentit (135)
hiljentynyt tämä ketju.
Vacsuli: Harmi, että teillä meni tämä ovis ohi. Jotkut asiat menee niin kuin niillä on tarkoitus mennä. Toivottavasti ens kierrossa kaikki natsaa kohdalleen. Toivon niin kovasti, että onnistuisitte.
Mukava lukea taas pitkästä aikaa plussauutisia täältä. Onhan tämä hiljaseksi menny, mihin se Tsu-kukin hävis? Enkä minäkään oo oikeen jaksanu kirjotella. Kierron loppu lähestyy, mutta mahdollisuus tulla raskaaksi nyt, on niin pieni, että siihen en luota. Sänkypuolen toiminta ajoittu niin paljon ennen ovista, että ei taida olla mitään mahdollisuuksia. Oviksen aikaan koitin miestä vonkailla, mutta meni ryökäle mieluummin nukkumaan... Jos Vacsuli lähtee kuukausipinoihin, minäkin sitte varmaan tuun sinne. Mut voishan tätäkin koittaa pitää pystyssä, jos vaikka tulis uusia tänne.
Voi kun hienoa kun tulee plussaa! Minäkin oon vielä täällä, en oo vaan käyny täällä kun meillä on niin vaihdellu ajatukset vauvan ajoituksen suhteen. Nyt taas vauvakuume pääs päällimmäiseksi mieleen. Tympeä kun ovis aina kestää niin vähän aikaa, että menee mahkut jos mies sattuu just sillon esim olamaan työmatkalla :( Paitsi hyvä mun puhua, jos joillain on kahdet kuukautiset vuodessa, niin ei täällä ole hätää mitään, kun kierto normaali.
Lueskelin, että siittiöt pysyisivät elossa 1-4 päivää jopa ja oviksen vois hyödyntää 27 tuntia sen alkamisesta. Eli seuraavanakin päivänä vielä kerkeis pupuilla :)
Mutta plussatuulia, jospa tänne tulis muitakin kirjotteleen :)
Mulla nyt joku 22 päivä kierrosta menossa, vielä pari viikkoa niin alkaa :)
on vähän kirjottelut jääny..
näköjään tähänkin kirjotteluun vaikuttaa toi omien toiveiden vähentyminen.. mut yritän nyt tsempata.. kuukausi enää niin sitten kunnalliset hoidot alkaa.
tosin nyt jo arvaan et inssit peruuntuu esim. liian monen munarakkulan kypsymisestä jne.. tosi optimistista ajattelua, heh.
Mutta on täällä sentää positiivisiakin uutisia!!
ihanaa, ja paljon onnea Fibsu!!
tervemenoa mukavempiin odotusryhmiin :)!
toivottavasti saadaan tää ryhmä herätettyä uudelleen henkiin.. on se helpompaa ku on joku kenen kanssa jakaa tätä odotuksen taakkaa!
lomat on nyt loppu ja viikko jo painettu töissä. kyl niin paljon mieluummin oisin jäänyt kotio!!
monesti oon miettinyt sitä osittaisen hoitovapaan mahdollisuutta, mut sit mietin et jos tuun raskaaksi niin jokatapaukses loma alkaa sit suht pian.. no pöh se mitään näköjään alkaa..
tyttö täyttää ens vuoden alussa 3v, niin sit sen osittaisen vapaan mahdollisuuskin loppuu, ainakin jos haluais siitä jotain pientä kelakorvausta.
Tää on varmaan eka kierto kun en oo oikein perillä kiertopäivistä.. ovisajat taitaa kolkuttaa jo ovella.. pitääki päivittää meidän laskuri, niin itekki pääsee sit luomuilemaan viel kerran.. en tiiä viel otanko ovistikkuja tähän kiertoon..??!!
Päivä: 22 (kierron pituus) YK
Tsuku 15 ( 29 ) 17
Horsmankukka 20 ( 24-28 ) 16
Vanilla84 22 ( 30 ) 0
Vacsuli75 27 ( 28-34 ) 9
LillaMe 72 ( 28-29 ) 1
LillaMe - oletko vielä "keskuudessamme"?
ON: hajottava olo. Just sain kuulla että pari tuttua on raskaana. Ahristaa!
niin.. kyllä se välillä ahistaa ajatella että kavereilla mahat paisuu mut itellä ei sit millään. Kyl mä heille onnen kyl suon,
mut enemmän ahistaa se et jotkut spurgut vääntää kakaroita kokoajan olantakaa, tai jotkut ketkä ei ees haluu raskaaksi niin tulevat ja tekevät abortteja..
pöh.. tasan ei käy onnenlahjat..
Mutta täällä näköjään elellään ovisaikoja.. halut kyl kadoksissa varmaan työkiireiden takia, mut limat sanoo muuta. pakko kai ottaa yks sänky erä tänään, ettei mee kierto hukkaan. ois osunu päivät viikonloppuun, niin olis kivempaa ku jaksaiskin.
nyt menee vähän näköjään pakkopullan puolelle ku luomuraskauteen en enää usko.
tosi tylsää ku talvi tulee.. ahistaa sekin.
heh, mukavan negatiivisia ajatuksia täällä.
mä vaan niin tykkään auringosta ja lämpimästä. voi ku tulis viel sellanen elokuun lopun ja syyskuun intiaanikesä, :D!!
Sitä tulin vaan ilmottaan, että kp 3 on tänään. Ja olisko sit yk 17 jo? En enää muista nuita kiertoja, kun on niin monta jo takana...
Hei. Olen uusi täällä. Pikkukakkonen ois toiveissa, yritystä ei tosin ole vielä aloitettu. Mielessä on miehellä ja mulla, että pian vois alotella. Ainut asia melkein mikä on vähän lyönyt jarrua rattaisiin, on se, kun itselläni on leikattu sappirakko kolme vuotta sitten, mutta edelleen sappikohtauksia tulee muutaman kuukauden välein ja niihin ei auta kuin Litalgin lääke. Ja olenkin yrittänyt selvitellä, pystyykö tuota lääkettä syödä raskaana ollessaan silloin tällöin. Toisille on lääkäri sanonut että voi syödä ja toisille taas ettei voi syödä. Siksipä nyt pähkäilen, että uskaltaako sitä edes yrittää raskautua, jos kohtauskipuihin ei saa mitään apua raskausaikana. Ilman lääkettä en kohtauksia kyllä kestä, sen tiedän. Perheeseemme kuuluu siis minä, mieheni ja kolme ja puoli vuotias poika, sekä koiruus :) Ja nyt sitten ois se pikkukakkonen tervetullut :)
Heippodei..
tosiaan tää palsta jotenkin nyt tuntuu väkisin vetävän viimeisiään..
Mitä mieltä olette.. pidetäänkö hautajaiset, vai yritetäänkö vielä pitää keskustelua yllä?
Joku jo aiemmin kirjoitti, et voisi siirtyä tonne normi kuukausiketjun puolelle..
Sen verran omasta tilanteesta, että kierron loppua ootellaan. eilen tais olla kp26 ja kaverin häät, niin oli pakko tehdä testi ajoissa ja negahan se tietty oli.
Ens kierrosta pitäis päästä hoitoihin..
Mutta tietenkin nyt se TYKS sit paloi, ja "ei kiireelliset" joutuvat odotuslistalle.. en tiiä vielä kuuluuko hedelmöityshoidot ei kiireellisiin, mut pahoin pelkään.
Tää on niin tätä mun tuuria..
Ja tervetuloa Maaria.. mut en tosiaan tiedä onko tää ketju nyt loppumassa ku ei aktiivisia kirjoittajia oikeen ole.
Tsuku 28 ( 29 ) 17
Horsmankukka 9 ( 24-28 ) 17
Vanilla84 35 ( 30 ) 0
Vacsuli75 40 ( 28-34 ) 9
LillaMe 85 ( 28-29 ) 1
Minä voin täällä käydä, jos joku muukin käy. Mutta on täällä aika hiljasta. Oon suunnitellu kuukausipinoihin siirtymistä. Ovis oli oireista päätellen eilen ja se hyödynnettiin. Vois se jo tällä kertaa onnistua...
Se siitä raskaudesta. Alkio kuollut viikko sitten (7+3). Nyt vaan odotellaan, milloin tulee ulos tai viimeistään ens viikolla tyhjennetään. Voi kettu.
tää kierto meni sit ohi. Mä taidan hakeutua tonne kuukausi pinoihin pikkuhiljaa yritteleen ku on tää pikku2 meininki täysin hiljentynyt.