Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 KESÄ

03.06.2011 |

Esittelyt:

Nimimerkki: Cherrypie

Iät: minä 21, mies 23

Esikoinen: 03/10

Yritys aloitettu: 02/11

Nimimerkki: fibsu

Iät: minä 33, mies

Esikoinen: 11/09

Yritys aloitettu: 09/10

Nimimerkki: horsmankukka

Iät: minä 36, mies 33

Esikoinen: tyttö 07/07

Yritys aloitettu: 08/10

Nimimerkki: Iippulainen

Iät: 32 ja 32

Esikoinen: 11/2008

Yritys aloitettu: 10/2010

Nimimerkki: NöpönÄiti

Iät: minä 24 ja mies 24

Esikoinen 12/09

Yritys aloitettu 12/10 (km 03/11 rv 7)

Nimimerkki: pienitoive

Iät: minä 22, mies 28

Esikoinen: poika 12/09

Yritys aloitettu: 09/10

Nimimerkki: Roma

Iät: minä 39, mies 35

Esikoinen: tyttö 11/08

Yritys aloitettu: 01/10

Nimimerkki: Solveig

Iät: minä 22, mies 26

Esikoinen: tyttö 10/09

Yritys aloitettu: 08/10, aloitettu uudestaan 04/11

Nimimerkki: Tatjuska

Iät: minä 29, mies 36

Esikoinen: tyttö 07/07

Yritys aloitettu: 12/09

Nimimerkki: Tsu-ku

Iät: minä 32v, mies 34v

Esikoinen: 01/09

Yritys aloitettu: 04/10

Nimimerkki: Vacsuli75

Iät: minä 35, mies 31

Esikoinen: poika 03/09

Yritys aloitettu: 12/10

*PLUSSANNEET PIKKUKAKKOSET kautta aikojen*

* ROKKIMAMI, LA 23.11.2009

* CHLIPPA, LA 08.12.2009

* SANNIS85, LA 07.01.2010

* LYYLIKKI81, LA 09.01.2010

* LISBET81, LA 15.01.2010

* HALEJA88, LA 25.1.2010

* TIIVI-TAAVI, 29.1.2010

* NUPPU86, LA 1.2.2010

* EVIAN, 3.2.2010

* FANTASY

* TUOLLAANEN75, LA 20.5

* KAISA4, LA 8.6.2010

* PEIPPOSKA-80

* TÄNTTÄHÄÄRÄ

* VIMPULA

* SANDYBELL

* PRINSESSA

* MAIJAMEHI81

* ALFRIDA LA 11.8.2010

* MUKULA, LA 24.8.2010

* CHOCOMUM

* SOFFU

* SALSA08

* AAMUNTYTÄR

* KESÄEEMELI LA 16.9.2010

* INKKU82

* JONTTU82

* VIRVA

* JUULISKA

* HAPSIAINEN

* TIMANTTI76

* AMANDAK

* SABRIINA

* MINDY81

* NINNININNULI

* LILLELOBSTER, LA 30.12.

* CHILI

* MEA

* MAMMAMUORI

* JULIA74

* SANTSULI

* OPE81

* ÖTÖKKÄ2010

* SUTTU

* KAISA_KISSA

* ANNIKA84

* METTA

* BEGEMOT

* ROOPEREETTA

* KIRSUTIINA

* VIIRU77

* VAUVA-10

* TIAINEN84

* TAIDE80

SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE JA TARRASUKKIA MATKAAN!

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntti onnittelut, mutta sulle olis ehkä parempi ketju olis jo tuolla raskautuneiden puolella kun täällä kirjoitellaan yrittämisestä.

Vierailija
82/135 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenvuoto alkoi maanantaina ja yöllä hulahti pönttöön jotain isompaa. Sykettä ei löytynyt ultrassa eilen jolloin mittarissa piti olla 7+4. Kivuttomuudesta lääkäri arveli, että alkio kuollut jo jokin aika sitten. Sitä se raskausoireettomuus sitten tarkoitti. Hcg-testin tuloksen sain tänään ja se oli jotain vähän reilu 600 eli liian vähän viikkoihin nähden.

Vuoto alkanut hidastumaan joten joutunen kemialliseen tyhjennykseen.

Palailen kun jaksan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanotot ja jaksamista.

ON: ovis tais olla eilen eli tiistaina ja sunnuntaina tuli puuhailtua. Nyt vaan piinataan 12 päivää.

Missäs muut?

Me oltiin viime viikko mökkeilemässä.

Vierailija
84/135 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi EnnaNin :(. Kovasti voimia täältä lähetän.

Uusille tervetuloa!

ON: Kp 6 ja sitä rataa... Yk taitaa olla jo 15 tai mitä lienee...

Meillä on tytteli jo neljävuotias. Synttärit oli eilen.

Vierailija
85/135 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsuku 7 ( 29 ) 16

Fibsu 18 ( 45-52 ) 10

Horsmankukka 6 ( 24-28 ) 15

Vanilla84 40 ( 30 ) 0

Vacsuli 18 ( 28-34 ) 8

LillaMe 33 ( 28-29 ) 1

Vierailija
86/135 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi itku, olen todella pahoillani Ennanin! On nuo niin väärin tollaset tapaukset.

Muistan kun ite olin esikoisesta varhaisultrassa, niin lekuri jo ennen ultrausta varoitteli kuinka todennäköistä raksauden keskeytymiset ovat tai tuulimunat, ja totesi että jokainen nainen kokee elämänsä aikana keskenmenon.. osa tietenkin jo tietämättään aikaisessa vaiheessa.

Mut toi on kyl kaameeta ku riistetään se onnellisuuden tunne pois, voih sentään!

Listalla Vanilla ja LillaMe on jo komeilla luvuilla.. onko kesäkiireitä vai onko jo positiivisia uutisia?

Mulla alkaa kohta loma, vielä yksi päivä niin sit pääsee vapaalle.. ihanaa!!

Vähän mietityttää et kannattaako sitä luomuna ees yrittää heinä-elokuussa, mut ainahan siihen on sie pieni mahdollisuus, et kai sitä sit vaan pitää jaksaa yrittää jaksaa jatkaa. Tilasin ison kasan ovistikkuja taas netistä. Viikon päästä sit pääsee niitä käyttämään..

Vierailija
87/135 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeskelin noita kiertoja kun horsma alkaa saada mua jo kiinni, mut sul on sen verran lyhempi kierto tosiaan et saat mut kiinni vaikka mä oon aloittanut yrittämisen 4kk aiemmin!

Kohta sä oot listan "vanhin", ku tällä hetkellä paikkaa pidän vielä minä, heh..

Vierailija
88/135 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto hiipui melkein täysin eilen ja neuvolan kehoituksesta hakeuduin päivystykseen pyytämään lähetettä naistentautien poliklinikalle.

No, tunnin jonotin ja lähetteen sain. Polilla istuinkin sitten kolmatta tuntia jonossa.

Ihmettelen oikein todella, että miksei neuvolalääkäri, joka totesi päivystyksessä keskenmenon tiistaina, voinut kirjoittaa lähetettä, kun tiesi vallan hyvin mikä tilanne oli. Itse oli vielä kehoittanut hakeutumaan hoitoon, jos vuoto lakkaisi lähipäivinä. Oli kuulemma jäämässä lomalle ja liian kiireinen tehdäkseen lähetettä. Kestihän sen näpyttelyssä päivystävällä kokonaista pari minuuttia.

Hcg oli enää reilu sata, kun se alkuviikosta oli ollut vielä 668. Kohtu oli tyhjentynyt kuulemma melkolailla kokonaan eli kemiallista tyhjennystä tai kaavintaa ei tarvita, mikä on tietysti hyvä juttu.

Hieman silmiä poltteli, kun lääkäri kertoi tilanteen, mutta isommin ei ole, vielä, itkettänyt. Olen jokaisen toivon pilkahduksen noustessa muistuttanut itselleni tiukasti, että sykkeetön kahdeksannella viikolla oleva raskaus ja alhainen hcg tarkoittavat keskenmenoa.

Hcg kontrolloidaan vielä uudestaan kahden viikon päästä, että se on laskenut alle 5. Samoin lääkäri tekee sisätutkimuksen ja varmistaa, että kohtu on tyhjentynyt.

Lääkäri kehoitti odottamaan yhdet kuukautiset ennen seuraavaa yritystä, mutta olen kuullut myös joidenkin lääkärien sanoneen, että myös heti voi yrittää. Onko kokemuksia?

Vierailija
89/135 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä: 19 (kierron pituus) YK

Tsuku 12 ( 29 ) 16

Fibsu 23 ( 45-52 ) 10

Horsmankukka 11 ( 24-28 ) 15

Vanilla84 45 ( 30 ) 0

Vacsuli 23 ( 28-34 ) 8

LillaMe 38 ( 28-29 ) 1

Vierailija
90/135 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennanin.. omia kokemuksia ei ole, mut oon kuullu vähän samaa kommenttia yrityksen aloittamisesta.. eli ristiriitaisia tietoja tulee riippuen lääkäristä. Jotkut käskee odottamaan kolmekin kuukautta, jotkut käskee hommiin samantien. Mut kai se vauva sit itse päättää pystyykö kiinnittymään ohueen tai paksuun kohdunlimakalvoon..

Toivottavasti tilanteesi normalisoituu pikaisesti, ja saat ajatuksesi purettua, ettei tule sit masennusta jossain vaiheessa.

Mulla alkaa ovispäivät lähenemään.. varmaan tossa viikonloppuna ois potentiaaliset hetket. Oon huomannu et mul halut kasvaa reippaasti ennen ovista, mut oviksen aikana ei enää niinkään.. outoa. Nyt on tullut pupuiltua,mut saa nähdä meneekö pakko jyystöksi sit ku on tarvis.

Onneks alko loma, niin vähän pääsee kroppa ja mieli lepäämään stressaavasta duunista..

Vierailija
91/135 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt kierto näyttäisi tulevan oletetun oviksen perustella. 5 päivää vielä ennen kuin ekan testin ajattelin tehdä.

Ennanin: oma käsitys että yhdet menkat olis hyvä, mutta Nöpönäiti tais just tässä pinossa plussata ilman menkkoja ehkäpä kaavinnan jälkeen.

Vierailija
92/135 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pitkästä aikaa lukemaan teidän kuulumisia. Keskenmenosta: Mulle sanottiin, että olis hyvä odottaa ainakin yhdet menkat, jopa kolmet. Toinen lääkäri oli taas sitä mieltä, että ei sitä tule raskaaksi jos kohtu ei ole valmis, eli yrittämään vaan jos haluaa. Mutta en sit kuitenkaan odottanut.... ;)Tosiaan plussasin 6 viikkoa kaavinnasta, kun menkkoja ei kuulunut. Oli melkonen ylläri!! Nyt on viikkoja 9 kasassa. Voimia EnnaNin!!

Plussaonnea kaikille ja hyvää kiesän jatkoa!! :)

Vierailija
93/135 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaillaan.

Testasin jo aamulla ei niin herkällä 25 ja jotain herkkyys testillä tänään negan, mutta oireet on ainakin lupaavat edelleen: tissit niin kipeät että liivit on päällä yötä-päivää ja yskiessä repäisyjä alavatsaan. Ja väsyttää, otin päikkärit ja eilen illalla nuukahdin leffan ääreen.

Ja kpt on tänään 27, ja dpo 11. Luteaalivaihe mulla 12 päivää. Seuraava testi varmaan maanantai aamuna.

Vierailija
94/135 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä aamuna ja taas nega. Ei edes roskishaamua, Nyt koetan istua pari päivää käsieni päällä ja olla testaamatta.

Vierailija
95/135 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti alkuun, kiva kun on tullut uusia! En ole kirjoitellut pitkään aikaan, loma vie mennessään. Nyt on lomailut lomailtu, kotona taasen, ja mies töissä.

Mun kiertopäivät tuossa listassa on päin honkia, varmaan siksi kun en ole ilmoittanut että uusi kierto alkanut. Tosin nythän mulla kohta jo onkin menkat tiedossa (varmaan ihan ens kuun alussa), miutta en nyt yhtäkkiä tarkkaa päivää osaa sanoa.

Eli raskaana ei tietääkseni täällä olla, tosin hankalaa alkaa olla meillä molemmilla, kun ei sinänsä haittais, vaikkaa tulisin raskaaksi.. Kuitenkaan yritystä ei ole aloitettu ja siirtyy varmaan jonkin verran. Ehkä ensi kevääseen jos jaksamme odottaa. Valmistuminen koulusta houkuttelee.

Onnea kaikille yritykseen, siirtykäähän odottajien puolelle, pistän plussatuulia täältä!

Vierailija
96/135 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomus jatkuu...

Ei vieläkään plussaa, eikä menkkoja.

Oletetusta oviksesta nyt 15 päivää. On vähän sellainen olo että kroppa vaan tekee temppuja mulle. Nyt siis kp 31 tosin vasta, mutta toi 15 päivää mua hämää.

Josko taas sit jatkais käsien päällä istumista.

Vierailija
97/135 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on the house viime yönä viime vuorokauden puolella.

Over and out.

Toivottavasti palstalle muutkin tulee piipahtaan ja kertomaan kuulumisia. Ei jaksa vetää yksin puhelua.

Vierailija
98/135 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan. Käyn lukemassa useinkin, mutta ei ole jaksanut kirjoittaa.

Voi Vacsuli, aattelin ja toivoin jo sulle plussaa. No, ei voi mitään. Tsemppiä uuteen kiertoon.

Mulla on menossa kp31. Luulisin, että ovis oli viime viikon maanantaina tai tiistaina. Eli menkkojen pitäs alkaa ehkä su tai ma. Voihan tietty olla, että clomi-kierrossa ei ovista ole ollut ollenkaan. Clomeja on tän jälkeen vielä yheksi kierroksi. Vähän aattelin, että en sitten enää ota mitään hoitoja ainakaan puoleen vuoteen. Koitetaan luomuna - Terolutit tietty apuna, kun menkkoja ei muuten välttämättä tule ollenkaan ilman niitä.

Ei ole kovinkaan korkealla tunnelmat sen suhteen, että tässä olisi raskauduttu. Ei nimittäin tunnu siltä yhtään. Sen sijaan menkkamaisia juilimisia alavatsalla ja selässä. Tätiä odotellessa.

Kertokaahan muutkin kuulumisia!

Vierailija
99/135 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä kovasti ja ällöä oloa. Hieman epäilyttää olisinko aneeminen. Keskenmenon jälkitarkastus on keskiviikkona. Täytyy pyytää, että lääkäri katsoisi sillä pikatestilä hemoglobiinin.

Kävin toivon mukaan viimeisessä hcg-kontrollissa eilen. Tuloksen olisin saanut tänään, mutta kerkiää sen kuulla siellä lääkärissäkin.

Muuten elämä alkaa voittaa ja jaksan taas katsoa seuraaviin kiertoihin. Päätimme miehen kanssa tjottailla kunnes kuukautis-rytmi palautuu eli ei lähdetty kortsuilemaan.

Eilen taisi tulla ovislimat tai jotain muuta kummallista. Jos oli, niin tjottailtu on.

Töihin paluu edessä maanantaina. Toivottavasti en joudu vanumaan siellä kovin pitkään. Onneksi pomo on lomilla vielä kaksi viikkoa, niin saa pehmeän laskun.

Vierailija
100/135 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kanssa lomalla.. vielä 2vk saa nauttia kiireettömyydestä. Käytiin me tossa isännän kans vähän ulkomaillakin, oli kyl virkistävää!

laitan ton tän hetkisen listan, jokainen saa sit korjailla sitä mukaa kun tietää mikä kiertopäivä on menossa..

Harmittelut taas uuden kierron kohdanneille.. mulla pitäis ne taas alkaa vähän yli viikon päästä. eipä oo oikeen odotuksia, ku kaks kuukautta joudutaan luomuna vetämään.. sit pääsee vast sinne kunnalliseen inssiin.

Kaverit vaan pukkaa vauvoja ulos ku liukuhihnalta.. miten sinne hihnalle mahtais päästä ite mukaan.

Nautitaan nyt kesästä ku sitä vielä on, kohta on taas tylsä kylmenevä syksy ja talvi.. aargh.. mä niin inhoan talvea ja kylmää!