PIKKU2 KESÄ
Esittelyt:
Nimimerkki: Cherrypie
Iät: minä 21, mies 23
Esikoinen: 03/10
Yritys aloitettu: 02/11
Nimimerkki: fibsu
Iät: minä 33, mies
Esikoinen: 11/09
Yritys aloitettu: 09/10
Iät: minä 36, mies 33
Esikoinen: tyttö 07/07
Yritys aloitettu: 08/10
Nimimerkki: Iippulainen
Iät: 32 ja 32
Esikoinen: 11/2008
Yritys aloitettu: 10/2010
Nimimerkki: NöpönÄiti
Iät: minä 24 ja mies 24
Esikoinen 12/09
Yritys aloitettu 12/10 (km 03/11 rv 7)
Nimimerkki: pienitoive
Iät: minä 22, mies 28
Esikoinen: poika 12/09
Yritys aloitettu: 09/10
Nimimerkki: Roma
Iät: minä 39, mies 35
Esikoinen: tyttö 11/08
Yritys aloitettu: 01/10
Nimimerkki: Solveig
Iät: minä 22, mies 26
Esikoinen: tyttö 10/09
Yritys aloitettu: 08/10, aloitettu uudestaan 04/11
Nimimerkki: Tatjuska
Iät: minä 29, mies 36
Esikoinen: tyttö 07/07
Yritys aloitettu: 12/09
Nimimerkki: Tsu-ku
Iät: minä 32v, mies 34v
Esikoinen: 01/09
Yritys aloitettu: 04/10
Nimimerkki: Vacsuli75
Iät: minä 35, mies 31
Esikoinen: poika 03/09
Yritys aloitettu: 12/10
*PLUSSANNEET PIKKUKAKKOSET kautta aikojen*
* ROKKIMAMI, LA 23.11.2009
* CHLIPPA, LA 08.12.2009
* SANNIS85, LA 07.01.2010
* LYYLIKKI81, LA 09.01.2010
* LISBET81, LA 15.01.2010
* HALEJA88, LA 25.1.2010
* TIIVI-TAAVI, 29.1.2010
* NUPPU86, LA 1.2.2010
* EVIAN, 3.2.2010
* FANTASY
* TUOLLAANEN75, LA 20.5
* KAISA4, LA 8.6.2010
* PEIPPOSKA-80
* TÄNTTÄHÄÄRÄ
* VIMPULA
* SANDYBELL
* PRINSESSA
* MAIJAMEHI81
* ALFRIDA LA 11.8.2010
* MUKULA, LA 24.8.2010
* CHOCOMUM
* SOFFU
* SALSA08
* AAMUNTYTÄR
* KESÄEEMELI LA 16.9.2010
* INKKU82
* JONTTU82
* VIRVA
* JUULISKA
* HAPSIAINEN
* TIMANTTI76
* AMANDAK
* SABRIINA
* MINDY81
* NINNININNULI
* LILLELOBSTER, LA 30.12.
* CHILI
* MEA
* MAMMAMUORI
* JULIA74
* SANTSULI
* OPE81
* ÖTÖKKÄ2010
* SUTTU
* KAISA_KISSA
* ANNIKA84
* METTA
* BEGEMOT
* ROOPEREETTA
* KIRSUTIINA
* VIIRU77
* VAUVA-10
* TIAINEN84
* TAIDE80
SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE JA TARRASUKKIA MATKAAN!
Kommentit (135)
Oikein paljon onnea plussanneille!! Ja tarrasukkia mukaan!!
Olen lähinnä taustalla vain heilunut, koska on ollut melkoisen hiljaista tuolla "yrittämis" puolella, mutta nyt ollaan päätetty, että juhannuksen jälkeen peitto heiluisi useammin.. ;)
Kierroista ei mitään tietoa, menkkoja ei ole näkynyt.. juhannuksen jälkeen aijon testata tilaamiani ovistestejä.. jos vaikka vahingossa löytyis.. voipi olla että hukkaan menee nekin rahat.. no, tuleepahan ainakin testattua..
Oikein ihanaa juhannusta kaikille ja plussatuulia!
puhaltelen minäkin täältä kaikille! Onnea matkaan sissi ja kaikki muut, kyllä me vielä raskaana ollaan! Me vielä odotellaan sinne syyskuuhun, mutta hyvää juhannusta siis kaikille! Näillä näkymin me ollaan ihan vain kotona, ei jaksa lähteä mökille sääskien syötäväksi. Kun tyttö oli vauva, matkanteko mökille oli aikamoista ja vieläkin vissiinn kuvitellaan että matka olisi pelkkää huutoa ;)
Juhannusta!
Onnea NöpönÄiti ja EnnaNin! :) Näiden kahen plussan perään vois tulla kolmas ja neljäs, ja viides... Ja meille kaikille :)
Täällä on menossa kp 6. Ei harmita eikä tullu yllätyksenä, kun ei ollu ajotus kohallaan, ei ees sinnepäin. Tässä kierrossa pitäs aktivoitua kyllä...
Hyvää juhannusta kaikille!
ja olihan se uusi, normaali raskaus. Vastasi viikkoja 5+0. :) Täytyy toivoa että tämä pysyy nyt matkassa. Hyvää kesän jatkoa kaikille! Ja plussatuulia myös tietenkin!!
Hieno juttu Nöpönäiti!
On: mua vaan vituttaa kaikki. Se ettei edes ole raskautumis mahkuja tässä kierrossa. Ja tää sairastaminen: kävin kaks päivää töissä ja iso virhe oli näköjään. Huonossa kunnossa olen, huomenna lekuriin, tulee varmaan taas antibiootti kuuri. *blaah*
Onnea NöpönÄiti ja EnnaNin.
Vacsulille tsemppiä ja toipumisia.
On. Kp28 menossa. En tiedä, onko ovista ollut vai. Jatketaan tätä joka toinen päivä hommailua. Aika kypsää. Juhannukseksikaan ei ole mitään suunnitelmia.
Päivä: 22 (kierron pituus) YK
Tsuku 18 ( 29 ) 15
Fibsu 28 ( 45-52 ) 9
Horsmankukka 7 ( 24-28 ) 14
Vanilla84 18 ( 30 ) 0
Vacsuli 24 ( 28-34 ) 7
Onnittelut vielä kerran Nöpön äidille ja Ennaninille!!
Onnittelut vielä kerran Nöpön äidille ja Ennaninille!!
Voisko fibsu tarkistaa nuo kiertopäivät,
ku ton alkuperäisen listan perusteel mitä tein, niin kp olis tänään 27, tai itseasias sekin muuttus jo kerran.. ihanku sun oma laskuri toimeis nopeammin? ;D!
Nyt on mun aika taas tehdä vakio kuukausittainen rutina.. siis oikeesti voiko kellään olla tällästä tuuria.. mulla meni sit ovis bongaus ohi, ei ole sit plussaa kuulunut?!? ja taas kierto ohi, jolloin oltais ekaa kertaa kokeiltu inssiä. Siis ottaa päähän ja suuresti..
En sit tiiä olisko plussa voinu olla jo perjantaina ku päiviä oli 14, ku normaalisti on tullut kp 16 kohdalla, siks alotin tikutuksen vasta lauantaina.
Toiseksi mul on ollu ihan p*skoja tikkuja.. ostin apteekista "onni" testejä, ja niistä ei kyl nää mitään viivoja selkeesti, mur!!
Mies jo on luovutusmielellä.. käyhän se välillä aika ajoin munki mielessä, mut pelkään et sellainen luovutuspäätös vaivais sit koko loppuelämän.
Romasta ois kyl kiva kuulla vielä.. tuliks sinne täydellinen romahdus vai mistä kiikastaa.. toivon tietenkin et hoidot tuotti tulosta, mut luulisin että iloiset uutiset ois meidänkin korviin kantautunut..
Voimia ja tsemppiä jos satut lukemaan, olet ajatuksissa "kohtalotoveri"..
Tsuku: kiitos listauksesta. Harmi ettette tota ovista bonganneet.
Juhannus suunnitelmia joku kyseli: ollaan kotona, ehkä mennään tässä lähelle jollekin kaverille ehkä grillaamaan. Eipä ole mitään juhla-fiilistä tässä räkiksessä joka ei tunne poistuvan. Nyt nenä vuotaa ja yskin.
Mulla alkoi loma. Kolme viikkoa. Eka viikko esikon kanssa kotona, sit miehen kanssa 2 vkoa yhdessä. Mä menen töihin ja mies jatkaa pojan kaa 2 vkoa. Näin vältetään varahoitoon meno. Ja mun mielestä miehelle tekee hyvää olla poitsun kanssa kotona kahdesta.
Valitusta: laskeskelin että tää on kolmas kierto ettei ole edes raskautumis mahdollisuutta. Aika huono suhde luku: 3/7. Blaah!
Moi,
mulla on nyt kp29 menossa. Kirjottelin sen joskus väärin, enkä jaksanut korjata. Näillä kierron pituuksilla ~50 ei ole niin päivän päälle.
Hyvää juhannusta!
Ärsyttää niin vietävästi tämä homma. Järjestin ittelleni ohjelmaa tääksi äiväksi ja näin monta lasta (alle 3v) ja vauvaa. Jess ku tuli vauvakuu,e taas. Yksikin päivä kävin prismassa ja eksyin vauvaosastolle, jossa hypistelin poikavauvojen vaatteita ku heikkopäinen...huoh...
Päivä: 23 (kierron pituus) YK
Tsuku 19 ( 29 ) 15
Fibsu 29 ( 45-52 ) 9
Horsmankukka 8 ( 24-28 ) 14
Vanilla84 19 ( 30 ) 0
Vacsuli 25 ( 28-34 ) 7
Kannatti eilen valittaa näköjään..
päätin sit kuitenki tehdä viimeisen ovis testin illalla ennen nukkumaanmenoa, ja sit se yhtäkkiä näyttikin plussaa.. siis whaaat..
vähän on näköjään kierto myöhässä.
Eli tänään sitten oltiin ekassa inseminaatiossa!!
Ja mikä tekee kierron mielenkiintoiseksi on se, että molemmilla puolilla oli iso munarakkula!!
Lekuri vaan kysy, et oliks tää nyt oikeesti mun omalla kierrolla ilman lääkitystä, ja tokas et tälleen niitä kaksosraskauksia sitten tulee, heh..
No joo, en tosiaan kaksosia toivo tai usko ees saavani, mut toivon et noista kahdesta munasolusta sit ees toinen olis onnekas ja tuottais meille parin viikon päästä sen positiivisen vastauksen :D! Oisko nyt tupla mahdollisuus raskauteen ku on tupla munasolutkin.
Vielä ei olleet puhjenneet, mut kai sit lähellä sitä kun kerran ovis piikki hormoneissa alko eilen illalla.
Jännää.. nyt on taas odotukset korkeella, ja suuri putoaminen sit odotettavissa kierron lopussa.. mut oon tyytyväinen et nyt ees ekaa kertaa päästiin kokeileen sitä hoitoa!!
Me vietetään varmaan jussi kotona, ehkä käydään kääntymäs vanhempien mökillä jos sää sallii..
Hienoa Tsuku että ovis tuli ja pääsitte inssiin. Peukkuja!
Onnea Tsuku oviksesta! Onnea matkaan...Käytiin eilen kirtelemässä pyörällä ja pyörän peräkärryllä koko perheellä vähän pidemmän kaavan mukaan. Oltiin kattelemassa taloja... kauhea talokuume ja vauvakuume, onkohan aivan normaalia. Kuten sanoin jo aiemmin, muhun on iskeny sellanen vaatteiden hypistelyintokiun että oksat pois. Jännä miten se vauvakuume ku sille päälle saattuu tulee oikeasti tosi pahaksi. Ja kun vasta vielä epäröin kovastikin tätä ajankohtaa... Koolukaan ei enää häiritse yhtään että on vähän kesken.
Päivä: 25 (kierron pituus) YK
Tsuku 21 ( 29 ) 15
Fibsu 31 ( 45-52 ) 9
Horsmankukka 10 ( 24-28 ) 14
Vanilla84 21 ( 30 ) 0
Vacsuli 27 ( 28-34 ) 7
Me oltiin eilen katsomassa pientä kokkoa lähikylän järven rannalla, ja tänään ollaan grillailtu kotipihalla ystäväperheen kanssa. On kyl ihan kiva olla vaan ihan rauhassa, enkä kyl niin kaipaakkaan niitä juhannuksia silloin nuoruudessa ku vedettiin kolme päivää kaljaa putkeen, heh..
Oon täs pohtinut, että koska vois aikaisintaan testata, että onko sitä tärpännyt vai ei..
Normi kierron mukaan menkathan pitäis alkaa jo vähä yli viikon päästä, mut lekuri sanoi et testata voi sit 2vk2pv päästä..
No enhän mä nyt niin kauaa jaksa odottaa..
Toisaalta kunnalliseen saamamme tutkimusaika on myös parin viikon päästä, joten viimeistään sitä ennen pitäis testata..
Sanokaas nyt minä päivänä oviksesta normaalisti raskaushormoonit alkaa kohoamaan??!
On tää kyl mahotonta, ku aiemmin oon testannu ehkä just vuotopäivän aamuna tai max päivän sitä ennen, ja nyt en meinaa pysyä housuissani sinne asti.
Mulla on kans vauvakuumeen lisäksi asunto kuume. Kai se asuntokuume on jotenki sellainen sijaistoiminto ku vauvaa ei kuulu. Meil on ihan ok talo, mut silti muka kaipais lisää tilaa, heh..
tuo talokuume.. Muuten ei haittaa, mutta meillä meinas aiheuttaa jo riitaa tuo kun mies rupesi jo puhumaan netin käytön rajoittamisesta molemmille (Olen hieman katsellut etuovea)... Eli ei hyvä. Mutta vielä pitäisi jaksaa odotella vauva-aikomuksia pari kk mikä ei oo niin kivaa, kun taas talojen katte.u tuntuu olevan niin mukVAA. Ongelmanahan mulla on myös talon suhteen se, etten saisi varmaankaan edes lainaa kun olen opiskelija.Heh. Kuten tsu-ku sanoi, silti sitä rupeaa kaipaamaan lisää tilaa, sekä lyhyemmät työ/opiskelumatkat..
Onneksi pyhät jo loppuu, hieman tuli pitkäksi aika ja kerkes tulla jo riitojaki ;)
Omasta navasta olennaisin: PLUSSA. Tämän aamuisen testin viiva oli edelleen hailumpi kuin kontrolli-viiva, mutta ei tarvinnut arvailla näkyikö mitään vai ei. Pyörittelin testiä myös ennen pissimistä ja en hahmottanut viivan paikkaa silloin ollenkaan.
Laskettuaika näillänäkymin 23.2. Pieni epäilys kyllä nakertaa mieltä, kun tähtäys ei ihan ollut kohdillaan ja nesteitä saattoi osua liian ylös. Kuukautisia ei ole kuitenkaan näkynyt eikä niiden lähestymisestä ole mitään tuntemuksia. Lisäksi finni-populaatio on kasvanut eksponentiaalisesti.
Näillä tiedoilla, kiitän seurasta ja kannustuksesta ja siirryn helmikuun odottajiin. Plussatuulia!!!