Mies suuttui kun olin laittanut juustorasian huonosti kiinni ja
siis kyse on sellaiset oltermanni-rasiasta, jonka sisälle sopii se juusto. siinä on sellaine kupu. tein leivän ja laitoin takaisin. en hoksannut et siellä alhaalla on sellaiset jutut, jotka pitää kiinnittää.
mies meni ottaan juustoa, tarttui kupuun, tippui koko höskä, juusto lattialla (iso, uusi juusto).
sai raivarit, tuli huutaan, heitti juuston ja muovinpalat lattiaan ja heristi nyrkkiä.
se oli vielä miehen juusto.
Kommentit (33)
niinhän ne naisetkin raivoaa kaikesta minkä mies tekee vähänkin väärin oli kyse pyykeistä, tiskeistä, siivoamisesta, lapsen hoidosta yms.
Munalukolla jääkaappi kiinni. Molemmille omat.
Sopu sijaa antaa.
Hyi hemmetti! EN ikinä söisi juustoa, joka on pudonnut lattialle. Home on eri asia, sen voi leikata pois. Lattialta tulee kaikenlaisia bakteereita ja muita myrkkyjä chemtrail on totta. Ihmisen vastustuskyky ei pysty tuhoamaan kaikkia AB-resistenttejä kantoja, joita se kohtaa luonnossa, mutta en silti kannata esimerkiksi pakkorokotuksia, koska rokotusten on todettu lisäävän riskiä sairastua amusiaan ym vaarallisiin tauteihin, joihin ei vielä ole keksitty parannuksia tai lääkityksiä.
Mikä ihmeen oltermannirasia, jonka saa lukittua pohjasta? Meillä on sellainen oltermannikupu, joka vain laitetaan avatun oltermannin päälle, itse juusto on siinä keltaisessa muovikuoressa.
Ehkä tämä olisi ollut kertomisen arvoinen, jos olisi sattunut ensimmäisen kerran. Mutta teillä tämä raivoaminen taitaa olla päivittäistä. Aiheet vain vaihtuvat.
Miten ihmeessä te jaksatte?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen oltermannirasia, jonka saa lukittua pohjasta? Meillä on sellainen oltermannikupu, joka vain laitetaan avatun oltermannin päälle, itse juusto on siinä keltaisessa muovikuoressa.
Ne kayttaa sita vaarin pain ja unohtaa kliksauttaa sen pohjan paikoilleen ;D
Fiksu ihminenhan tietysti laittaisi sen pienemman osan kanneksi ja sitten poydan paalla pyorayttaisi sen ympari siten, etta juusto lepaa sen kannen paalla.
Meillä asia menisi niin että jos mies pudottaisi juuston niin asiasta ei puhuttaisi. Mutta jos minä pudottaisin niin asiasta puhuttaisiin vielä kesälläkin ja mies muistuttelisi ja ivaisi tästä.
Siis joku muutaman eken juusto. Korkeintaan 6e juusto ja siitä huutaa lähimmälleen.
Aika sairas paska. Mä en ikinä huutais mistään toisille.
Ei yksinkertaisesti ole syytä huutaa jos joku asia tippuu. Miehesi on varamsti kasvanut jossain mt-perheessä, jossa maitolasin kaatuminenkin on ihan kamala maailmanloppu.
Olisin paljn parempi mies kuin miehesi on sinulle.
Kyllä se joku roti pitää olla. Eikä tainnut olla ensimmäinen kerta?
Maustepurkitkin jätät nipin napin hyllyn reunalle, niin että kun tuulenvire käy, niin putoilevat alas?
Eikö niin. Syyllisen löydät ap peilistä.
Sinccis
Hullu mies.
En uskaltaisi asua tuommoisen raivopään kanssa.
Niin että että vähäjärkisen sekoiluista ei saisi suuttua? Ei vähäjärkinen sillä tyylillä kyllä ikinä opikkaan tekemään asioita kunnolla.