Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun olin laittanut juustorasian huonosti kiinni ja

Vierailija
03.06.2011 |

siis kyse on sellaiset oltermanni-rasiasta, jonka sisälle sopii se juusto. siinä on sellaine kupu. tein leivän ja laitoin takaisin. en hoksannut et siellä alhaalla on sellaiset jutut, jotka pitää kiinnittää.

mies meni ottaan juustoa, tarttui kupuun, tippui koko höskä, juusto lattialla (iso, uusi juusto).

sai raivarit, tuli huutaan, heitti juuston ja muovinpalat lattiaan ja heristi nyrkkiä.

se oli vielä miehen juusto.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske miehen juusto, osta oma juus-to!

Vierailija
2/33 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun, niin onko teillä omat ruoat? jos on niin miksi? Jos teillä on lapsia, kenen ruokia he syövät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sun miehes?

Vierailija
4/33 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen hengissä? Tai joku hänen aikalaisensa? MITEN kauan sinäkin olet oikein roikkunut palstalla!

Nimim. Paluumuuttaja ilahtuu tutuista...

Vierailija
5/33 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja ihan ihan kaikki yhteistä (jopa juustot) ja että olemme OY PERHE AB".

Jos sinun, niin onko teillä omat ruoat? jos on niin miksi? Jos teillä on lapsia, kenen ruokia he syövät?

Mutta varo ensi kerralla ja vaadi, että mies laittaa lukon siihen juustokupuun, niin ei juusto tipahda.

Vierailija
6/33 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hänen spesiaalisuutensa rajoittuu Oltermanniin?

Vierailija
7/33 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseänikin vituttaisi jos toinen olisi niin typerä ettei ymmärrä, että kupu ei pysy paikallaan ilman mitään kiinnikkeitä.

Vierailija
8/33 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä alustasta? Kupu-miesten elämässä taitaa olla kommelluksia tuon tuosta.

Vierailija
9/33 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte kattoa näitä "mun juusto, mun rahat"-puolisoita kotonanne. Eikö se ole aika stressaavaa miettiä että juonkohan nyt omasta maitotölkistä vai tuleeko tästäkin nyt sitten 3. maailmansota.

Me olemme Oy Perhe Ab ja meillä on mieheni kanssa kaikki yhteistä, niin tilit, rahat, juustot kuin lapsetkin.

Vierailija
10/33 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua taas vituttaisi noin mitättömästä asiasta raivoominen. hankkis vähän paremman itsetunnon ni ei tarvis jostain juustosta tehdä numeroa. mitä väliä jos se tippuu lattialle. juuston voi vaikka pestä.

Vierailija
11/33 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että turpaan pitäisi antaa, kun juusto putosi? Miehen juusto? Minkä miehen asunnossa sinä kaivelit jääkaappia? Jonkun tuttavan?

Vierailija
12/33 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hullu, ei tommosesta aleta meuhkaamaan!

Jos et nyt lähde, joskus tapahtuu vielä oikeasti pahaa!!!

Vierailija
13/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse sain äsken aikaan aika riidan Emännän kanssa, kun juustosta löytyi homepilkkuja ja ei muka saisi syödä. PYHPAH sanon minä, kyllä minä kehoni tunnen ja tiedän omat juustonsyönnin rajani. Kyllä sitä juustoa voi syödä, jos homeet leikkaa pois.

Vierailija
14/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhma tyttö!

Nyt housut nilkkoihin, saat piiskaa.....

Vierailija
15/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on hullu, ei tommosesta aleta meuhkaamaan!

Jos et nyt lähde, joskus tapahtuu vielä oikeasti pahaa!!!

Jos tässä joku on hullu niin sinä kun moista väität. Ap sen sijaan on tyhmä ja huolimaton kun ei voinut hoitaa tärkeää asiaa kunnolla.

Vierailija
16/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua taas vituttaisi noin mitättömästä asiasta raivoominen. hankkis vähän paremman itsetunnon ni ei tarvis jostain juustosta tehdä numeroa. mitä väliä jos se tippuu lattialle. juuston voi vaikka pestä.

Tai siita voi hoylata ne uloimmat pinnat pois mitka koski lattiaan :) 

Vierailija
17/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole provot paljon 8 vuodessa muuttuneet.

Varmaan siis turha toivoa, että seuraavankaan 8 vuoden aikana mikään menisi parempaan suuntaan.

Vierailija
18/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tis is vinis rileissönsips.sei siis.

Vierailija
19/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston ystävä kirjoitti:

Siis itse sain äsken aikaan aika riidan Emännän kanssa, kun juustosta löytyi homepilkkuja ja ei muka saisi syödä. PYHPAH sanon minä, kyllä minä kehoni tunnen ja tiedän omat juustonsyönnin rajani. Kyllä sitä juustoa voi syödä, jos homeet leikkaa pois.

Itseasiassa juustoa VOI syoda sen homeen ymparilta, leikkaa vaan sen homeen pois. 

Leipaa sen sijaan ei, ne rihmastot ovat levinneet koko leipaan.

Juuston homepilkut voi estaa kun ei koske juustoon paljain kasin ja sailoo mahdollisimman ilmatiiviisti (eli puristaa pakkauksesta ylimaaraisen ilman pois ja sulkee huolella). Mulla on sailyneet avatut juustoraasteet nain monta viikkoa avaamisesta homeetta. 

Vierailija
20/33 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vessapaperirullan laitat myös väärinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi