Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ MÄ TEEEN!!!! Auttakaa nopeesti!!

Vierailija
03.06.2011 |

Oon vahtimassa lapsia ja pudotin lattialle niiden ihan törkeen hienon ja varmasti tosi kalliin maljakon. Mä vaan halusin kattoo mitä siellä pohjassa luki ja ne kukat oliki niin painavia, että maljakko lipes ympäri.

AArgh!!! Täällä on kaikki tosi hienoo ja kallista. Mä kuolen!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii. Ei siinä muuta vaihtoehtoa ole. Kurja juttu. :-(

Vierailija
2/5 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu, kerrot vaan että sulla tippui vahingossa se maljakko, ei ne sua tapa, kunhan et yritä selitellä jotain hölmöä tai valehdella.

Tuli tuossa mieleen kun kerran ystävän kanssa nuorina riheuttiin hänen kotonaan ja hajotettiin vahingossa olohuoneen kattolamppu, uusi ja iso vielä, niin siivottiin koko kämppä putipuhtaaksi ennen vanhempien kotiintuloa, tehtiin mulle (olin se pahin syyllinen) pahvista aasinhattu ja menin nurkkaan seisomaan kun porukat tuli ja kaverin kanssa laulettiin "anna anteeksi" -laulu. Eivät voineet olla vahemmat enää vihasia :D

Kerrot vaan totuuden ja pyydät anteeksi, kyl se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheet sori, sitäku yrittää olla nopea...

t.4

Vierailija
4/5 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat tietokoneen kiinni ja alat oikeesti vahtia niitä lapsia, ettei pahempaa satu

Vierailija
5/5 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä minä tuollaisessa tilanteessa nimenomaan arvostan sitä, että lastenvahti kertoo rehellisesti, mitä on tapahtunut. Sitten voidaan yhdessä sopia korvauksesta, jos vakuutus ei korvaa. Minä pitäisi tuollaisessa tilanteessa reiluna sitä, että lastenvahti tarjoutuisi, että hän ei ota tältä kerralta palkkiota ja tulee yhden toisenkin kerran vielä hoitamaan lapsiani ilman palkkiota, jos maljakko on kallis. (Minä torjuisin tuon toisen ilmaisen hoitokeikan, mutta arvostaisin sitä eleenä lastenvahdilta.)

Todella huono maku jäisi sen sijaan suuhun lastenvahdista, joka yrittäisi jotenkin peitellä tapahtunutta tai laittaa maljakon rikkoutumisen lasten syyksi.

Kolmen lapsen äiti