Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuoret vai vanhukset pahoja?

Vierailija
03.06.2011 |

En nyt yleistä mihinkään suuntaa, että kaikki olisi muka tälläisiä mutta...

Miksi se menee niin että vanhuksia pitäisi kunnioittaa ja plaa plaa plaa. Minulla on ruvennut menemään tämä vanhusten kunnioitus asia siihen suuntaan, että voin "kunnioittaa" niitä vanhuksia, jotka sen ansaitsevat.

Olen 20 vuotias kihloissa oleva puol vuotiaan lapsen äiti. Ja olen kyllä kuulut kaiken näköistä arvostelua yli 50 vuotiailta.

Olen kaupan kassalla töissä ja joku kaunis päivä minulle tulee mummo sanomaan päin naamaa "voi tyttö kun oot mennyt pilaamaan elämäs, tai ei sulla sellasta ole kun olet rengastettu." Olisi siinä tehnyt mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta en halunnut menettää työpaikkaa sellaisen mummelin takia. Toinen tapahtui eilen kun olimme vaunujen kanssa lenkillä. Kaksi mummoa käveli meidän takanamme varmaan 15min. ajan ja arvosteli kovaan ääneen sitä kuinka tyhmiä ja huolimattomia olemme kun tulee tollaisia vahinkoja. Siinäkin olisi tehnyt mieli antaa kielen viserrellä mitä mieleen tulee, mutta ilmoitin heille ystävällisesti pienen kultani olevan ihan suunniteltu ja toivottu lapsi eikä meillä ole mitään ongelmaa ja kaikki on ihan hyvin. Mummot mulkasi ja jatko matkaansa.

Minkä takia nuorten muka pitäisi kunnioittaa ihmisiä joilta saa vain paskaa niskaansa. Nämä ei olleet edes minun ainoat kokemukset vanhusten ihanuudesta

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekä nuorissa että vanhoissa on pahoja, jotka eivät kunnioitusta juurikaan ansaitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla