Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilapsen yo-lahja - rahasumma?

Vierailija
03.06.2011 |

Kuinka suuren rahalahjan antaisitte kummilapsellenne lakkiaspäivänä?

100€ vai peräti enemmän..?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAKKIAISpäivänä...

ap

Vierailija
2/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hyvältähän se satku kuulostaa. Mulla tosin ei ole kummilapsetkaan kovin läheisiä, siis sillä tavalla, että koko ajan oltaisiin tekemisissä. Lapsuudenystävien ja nuoruudenkavereiden lapsia ovat kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis lisäksi läheinen sukulaisuussuhde - omien lasten serkku.

ap

Vierailija
4/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se summa, mikä itsestä hyvältä tuntuu, on aina oikea. Näin mä ajattelen.

Mä laittaisin sen 100€. Jos on oikein läheiset välit ylioppilaaseen itseensä, niin sitten laittaisin 150-200€.

Vierailija
5/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan oli sitten kummilapsi tai ei, suku tai ei :)

Vierailija
6/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että en pystyisi laittamaan rahaa niin paljon kuin hän kaikessa ihanuudessaan ansaitsisi ja toiseksi, haluan antaa jotain muistoksi jäävää.

Lahjoitin kummitytölle viime vuonna Kalevala korun Lähde-riipuksen. En muista hintaa enkä jaksa tarkistaa, mutta jonkun 40e tais olla.

Vierailija
7/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten joku aiempi sanoi, mikään rahamäärä ei riittäisi, jos mittarina on se rakkaus, jota häntä kohtaan tunnen. ? Toisaalta tiedän, että he tuntevat tilanteeni (yh), joten pelkkä 50 euroakaan ei herättäisi pahaa verta; tietävät, etten kylve rahassa. Kuitenkin antaisin kai 100 euroa, ihan kiva summa nuorelle ja kyllä sen verran saisin tikistettyä.

Mutta luulen, että kun lakkiaiset 3 vuoden päästä ovat ajankohtaiset, niin ostan myös jonkun pysyvämmän muiston, eli ehkä 50 euroa + koru tms. Itse sain lakkiaislahjaksi rannekellon ja korvakorut, ja ne ovat minulle rakkaat vieläkin.

Vierailija
8/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna lahja, jonka arvo noin 80, Ja kukat päälle.

Jos olisi annettu rahaa, niin varmaan olisi harkittu 100 euroa, mutta ei sen yli. Mun mielestä 100 on iso summa enkä odottaisi itsekään sen suurempia lahjoja.

Vierailija
9/9 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi