Mitä hajuvesiä omistatte/käytätte
Mulla on aika monta,mut pääsääntösesti käytän Givenchyn Play hajuvettä,sain lahjaksi avopuolisolta.On hyvä ja maukas tuoksu
Kommentit (51)
Mulla on paaaaljon hajuvesiä.Erilaisia.Kalliita ja halpoja.Nyt käytän Chanelin Cocoa ja Diorin Jadorea.
ihan jees. Yves Rocherin Evidence myös hyvä. Anais Anais on ihan ykkönen kun ostaa sen tuoksuvoiteena, sitä on jäänyt monet haistelemaan ja ihastelemaan ääneen :)
Nyt käytössä
Elizabeth Arden Mediterranean
CK Eternity Moment
Versace Bright Crystal
Dior Dolce Vita
Enempää ei ole juuri nyt käytössä. Ovat 90-100ml pulloissa, joten nämä pitäisi käyttää loppuun.
Tulossa
Chloé
CK Euphoria
Jotain Diorilta
ja sitten varmaan pullo Pradan L'Eau Ambréeta tai jotain vastaavaa
Viktor&Rolf Flowerbomb
Osa D&G anthology tuoksuista on ihan ok, mutta testatessani huomasin että muutaman tunnin jälkeen iholla jättävät sellaisen eltaantuneen jälkihajun?!
Burberry summer on myös ihan kiva, mutta ostan luultavasti jonkin muun tuoksun sen sijään.
Mieheltä sain viimeksi tälläisen kuin life threads gold-nimisen hajuveden, ja se on ollut viimeisen puolvuotta mun ehdoton suosikki.
Meillä on myös 16-vuotias tytär ja sillä on myös jotain tosi hyvän tuoksuisia vesiä. Esim. d&g-rose the one, on tuoksu jota voisin itsekin käyttää.
arkikäytössä nyt Elizabeth Ardenin Green Tea, tykkään kun on niin raikas. Sitä olen käyttänyt jo useamman pullon vuosien varrella. Iltakäytössä nyt Versacen Versus ja Guccin Envy Me. Kaapista löytyy myös CK:, Eternity ja Bossin Woman mutta näihin olen kyllästynyt eikä tule juuri käytettyä. CK:n One on ollut myös mieleinen arkituoksu mutta nyt juuri se on loppunut. Aivan ihana oli joitakin vuosia sitten Versacen aromaterapiatuoksuista se joka oli vihreässä pullossa mutta sitä en ole löytänyt aikoihin edes lentokentiltä. Toinen jota haluaisin vielä ostaa on Diorin Dior me Dior me not, se oli ihana tuoksu mutta myöskään sitä ei ole saanut useampaan vuoteen mistään.
En enää juurikaan käytä hajuvesiä ja monet ovat todella vanhoja, mutta silti tuoksuvat hyvältä. Kaapissani ovat mm. Tresor. Paris, Lou Lou Blue, Pleasure, So de la renta, Love to the fullest ja halpihajuvetenä todella vanha Liliane, jota säilytän nostalgiasyistä. Olen vakaasti päättänyt, että en osta uutta ennenkuin nämä on kuluneet loppuun, eli tosi pitkään aikaan ei tule uutta putelia.
Nykyäänhän tuoksuja käyttäviä katsotaan karsaasti ja ovatpa ne joissain paikoissa jopa kiellettyjäkin.
Tuoksusuosikeikseni sanoisin ihanat Lou Lou Bluen ja Pleasuresin. Lou Lou Blueta ei löydy enää mistää ja se on todella harmi. Myös Avonin Love to the fullest on yllättävän hyvä.
Hajuvesipullot ovat yksistään jo niin nättejä, että niiden poisheittäminen kirpaisee. Itse säilytän kaikki kauneimmat pullot.
Mulla on aika paljon eri hajuvesiä.Mies tuo aika monta kertaa niitä reissuista ym.
Mut aikanaan ehdoton suosikki oli Chanelin Change.On mulla sitä vieläkin,mut on niin turkasen kallista et käytän säästeliäästi.
Mut nykyään käytän arkisin Jessica Simpsonin Fancy Lovea ja Eternityä
Huonoin hajuvesi ikinä on:Elizabeth Ardenin Sunflowers:/
aivan ihana ja sitten toinen mitä joskus käytän on escada suosittelen suosittelen
Escadan Rockin´Rion. Käytän tuskin koskaan.
Toisen haluaisin ostaa, Paris Hiltonin Heiressin, on ihanan karkkinen. Sillä kyllä varmaankin olisi sama kohtalo, melkein käyttämättä jääminen.
Kannattaa ostaa esim.huutonetistä näytteitä.Itselläni on se ongelma että kyllästyn helposti.Sen takia ostan pikkupulloja
Päiväkäytössä Clean, Fresh Laundry ja iltakäytössä Christina Aguilera, se ensimmäisenä markkinoille tullut.
Käytän Body x hajuvettä ja La Rive hajuvettä.En tajuu et mitä järkee on tuhlata monia kymmeniä euroja kalliisiin hajuvesiin kun saa halvalla hyvääkin.Itse käyttäisin lapseen ym. tai lapsettomana säästöön
Eilen meillä kävi taulukauppias, jolla oli niin vahvat löyhkät, että se piti ajaa äkkiä pihalle, ennen kuin tukahdutaan omassa kodissa sen myyjän hajusteisiin. Ei ollut oikein onnistunut myyntitaktiikka sillä, kun savustaa ostajaehdokkaat tukkoon.
Eilen meillä kävi taulukauppias, jolla oli niin vahvat löyhkät, että se piti ajaa äkkiä pihalle, ennen kuin tukahdutaan omassa kodissa sen myyjän hajusteisiin. Ei ollut oikein onnistunut myyntitaktiikka sillä, kun savustaa ostajaehdokkaat tukkoon.
tulee migreeni tai päänsärky, siksi hajusteettomia kaikki tuotteet pyykipulverista kasvorasvoihin...
aivan ihana raikas, puhdas tuoksu. Iceberg, toinen samantyyppinen.
Burberry: The Beat Woman,
Calvin Klein: IN2U Her, vihreä kesätuoksu ja Truth,
Elizabeth Arden: Green Tea,
Gucci: Envy,
Issey Miyake: A scent for Woman (suosikki tällä hetkellä!),
Kenzo: Leau par kenzo Woman ja
Yves Saint Lauren: Parisienne.
Christian Diorin Escale a Pondichery.
Ihana tuoksu. Nina Ricciä olen myös välillä käyttänyt, eri tuoksuja häneltä.