Mitä hajuvesiä omistatte/käytätte
Mulla on aika monta,mut pääsääntösesti käytän Givenchyn Play hajuvettä,sain lahjaksi avopuolisolta.On hyvä ja maukas tuoksu
Kommentit (51)
Omistan hajuvesiä paljonkin 8tullut lahjoiksi ym ja ostettu) mutta en käytä päivisin kuin Versacen Bright Crystalia (töissä ei saa käyttää hajuvesiä paljon.Toi on ihanan mieto tuoksu) muuten jos mennään syömään ym. miehen kanssa tai tyttöporukalla niin laitan Diorin Miss Cherietä tai Dieselin Loverdosea.
Nyt odotan esikoistamme ja tuoksut oikeastaan yököttävät,mutta toi Bright Crystal menettelee kun laittaa hiukan.
Aika paljon mies tuo laivalta ym. lahjaksi hajuvesiä joita en sitten välttämättä käytä vaan annan pois.
Hypnose, Organza, Fifth Avenue, Fifth Avenue After Five, Tresor in Love, Sensuous, In love again. Nuo nyt ainakin tuli omista mieleen... käytän vähän tilanteen ja fiiliksen mukaan...
Aiemmin omistetuista olen jäänyt kaipaamaan: Ysatis, Red Door Revealed, Vice Versa (oli muuten paras tuoksu ikinä...) ja nyt on oikosulku... kapea korkea lasipullo, joka on pohjasta neliön mallinen ja kyljet siis suorakaiteenomaiset... samaa tuoksua on miehillekin... oli tosi hyvä mutta oikosulku iski.
Tai sama ranskaksi. Se on syva, voimakas, mystinen. Mutta siina on kylla vahan katkera sivumaku.
ja dödönäkin on jo vuosia toiminut joku miesten Nivea...
tuohon omaan muistamattomuuteensa: eli Envyhän se... pitäisikin ostaa taas.
Olen hajuvesi "harrastaja" ja mulla paaaaaaljon tuoksuja.Multa löytyy:
-Chanelin N5 ja Eaue premiere
-Burberryn kesätuoksu ja brit.
-Guessin seductive,kevyempi versio
-Diorin Miss cherie,Jadore,Diorissimo
-Calvin Klein kesätuoksu,eternity ja eternity summer
-DKNY fresh blossomit (virheä,punainen ja vanhepi violettinen mitä ei enää myynnissä)
-Nina ricciä x 3 (vanhaa ja uutta)
-Jean paul gaultieriä löytyy 2 kpl (nimiä en muista enkä jaksa katsoa mutta ovat liian voimakkaita käytettäväksi)
-Kenzon valkoinen pullo ja ruskea
-Armanin kesätuoksu x 2 (pyöreä versio ja viime kesän versio) ja perustuoksu 1kpl
-Glinigien happy in bloom
-Givenchyä löytyy 3 kpl (punainen,perustuoksu ja dance)
-YSL kesätuoksu ja cinema
Muitakin löytyy mutta en muista kaikkea ulkoa.Löytyy paljon myös ns.halppiksiakin (kate moss,eden,salvadoria,celine dionia,ralph laurenia jne )
uusin hyvä on Guccin Flora. Diorin Addict ja Jadore löytyy kans.
Mulla on myös lahjaks saatua kahta eri tresoria, joista en niin paljon pidä. Seuraavaks pyydän mieheltä clean fresh laundryn :)
Mm. H&M:llä ja Seppälällä on välillä ihania tuoksuja. Nyt on Prismasta joku lasten vaaleanpunainen haju ollut käytössä jo pitkään.
Niin ja tällä hetkellä käytän Tommy Girlin kesätuoksua,escadan uutuutta ja lancomen tresorin uudempaa versiota vaihddellen
Jokin Nina Riccin hajuvesi. Sain lahjaksi.
Löytyy myös Yves Rocherilta ostettu Ming Shu joka on oma suosikkini.
Käytän tosi vähän hajuvesiä, joten eipä niitä ole päässyt kertymään.