OIKEASTIKO täällä on ylioppilaiden äitejä?? Siis jotain yli nelikymppisii ainakin???
Kommentit (56)
tämä on aivovapaa palsta jonne kaikki pöhköt iästä huolimatta pesiytyy.
Siis että nelikymppisii... iiiiiik! Eihän sen ikäset oo enää mitää.
Nainen lakkaa olemasta kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen?
Mitä ite oot? 20 v?
Terv. 30v.
tutustunut jo reilusti 10 vuotta sitten, kun olin vielä tosi nuori :)
ylioppilaan äiti..
En ymmärrä itsekään miksi täällä roikun, kun jutut ovat yleensä omaan aivokapasiteettiini nähden yksikertaisia, mutta välillä on hyvä tuulettaa.
Ajattelin kyllä äsken tuosta ylioppilasjuhla muistiketjusta, että onpas kerrankin oikeata asiaa täälläkin :-)
kunnon av-mamma ei ehkäise ja saa parin vuoden välein uuden söpön vauvan ja sitten jossain vaiheessa vanhimmat ovat (muka) ylioppilaita (netissä kaikki on mahdollista) ja nuorimmat vielä vauvoja tai äiti odottaa...
Aloitin vaan aikaisin. Esikoisen lakkiaisia vietetään ylihuomenna, nuorin on 2v. Lapsia kolme.
t: 35v.
aloitin palstailun odottaessani esikoistani 12 vuotta sitten.
Sittemmin olen kasvanut mukavaan 37-vuoden ikään ja lapsiakin on karttunut esikoisen lisäksi kolme lisää..
Te nuoret tulette ja jäätte, me vanhemmat ollaan oltu täällä jo äitienpalstan ajoista. Siitä ette varmaan tiedä mitään..=))
et tää on vauvapalsta, mut sit tääl on jotain nuoria (vaikuttaa teineiltä) kyselemässä "kuka juo tänään?" Huoh. Vauvapalstalla kun olen, niin on kivaa että on vanhempia ja kokeneempia keskustelemassa.
t. 28 vuotias mamma, olenko liian vanha?
Täällä on myös ihan oikeita äitejä, ei pelkkiä teiniprovoilijoita! Yöööök!
Netti, chatit ja foorumit on ollut olemassa, ennen kuin täällä nyt roikkuvat teinimammat olivat siitä kuulleetkaan.
Tämä on aivan ylivertainen ilmestys! Päivittäin saa monesti vedet silmissä nauraa kirjoituksille.
kaikki omat lapset aikuisia, ja lapsenlapsiakin jo 3. Mietipä sitä:)
et sitten ainakaan lue noita ikäkyselyjä.