Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos poikien äiti...

Vierailija
02.06.2011 |

Jos poikien äiti on raskaana, niin miksi IHMEESSÄ pitää ruveta kyselemään, että josko nyt vihdoin olisi se prinsessa tulossa. Että "ajattele jos pääsisit ostamaan mekkoja?!" Tai jos kerron että tulossa neljäs poika niin miksi pitää näyttää surkealta.

Olen onnellinen kaikista pojistani ja myös tulevasta. Masennun vaan kaikista prinsessa-höpötyksistä. Eikö ihmiset tai lähinnä naiset pysty ymmärtämään, etteivät kaikki toivo itselleen tyttöä? Lapsi on täydellinen äidilleen on se tyttö tai poika. Neljä poikaa on ainutlaatuinen ja ihana asia! Ei sitä tarvitse surkutella! Olen saamassa lapsen, neljännen pojan, suurimman ihmeen maailmassa. Kukaan ei ole puolestani onnellinen :( Jos olisin saamassa tytön, kaikki hihkuisivat ilosta. Miksi näin on? Olkaa iloisia poikien äitien puolesta, toivon näin koko sydämestäni, kiitos!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ne miehetkään naistensa takia pidä ulkonäöstään huolta...ja mulla on poika ja 2 tyttöä ja tytöt ovat aina tyttömäisesti puettuna kuten äiti pukeutuu naisellisesti mutta myös verkkareihin tilanteen mukaan! En todellakaan sipsuttele kotona mekoissa naama tällingissä vain miehen takia.

Vierailija
22/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme poikaa ja nuorinta odottaessani tuntui monelle muulle olevan todella tärkeää se, että oltaisiin saatu tyttö. Eivät todellakaan voineet ymmärtää, ettei sukupuolella ollut minulle mitään väliä.

Nyt kun hoitolapsena on tyttö niin moni on sanonut, että minun pitäisi nauttia nyt täysillä, kun sain tytön hoidettavaksi. En ymmärrä tollaista ajattelua ollenkaan, minulle lapset ovat yksilöitä oman persoonansa kautta, ei sukupuolen.

Tsemppiä sinulle! Meillä on haaveissa neljäs lapsi ja tiedän kuinka monta kertaa kuulen, että pakkohan meidän oli yrittää vielä prinsessa saada perheeseen. En tiedä, että miten saisin sanottua ymmärrettävästi joillekin ihmisille, ettei sukupuolella ole oikeasti mitään väliä. Eivät usko kuitenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lapsellinen.Oonpahan vaan saanut kokea sen naisena olemisen kurjankin puolen.Hyvä jos sinä olet siltä säästynyt.

Ulkonäkö paineet on ihan eri luokkaa tytöillä murros-iässä jopa myöhemminki,kuin pojilla.

Pojat pärjää paljon paremmin huumorilla ja tytöillä pitää olla ulkonököö,näin kärjistetysti.

Miksi edelleen miehille maksetaan parempaa palkkaa,miksi ovat useimmin johtavissa asemissa kuin naiset.Siis nämä ja monet muut asiat on FAKTOJA!

Sori mut käy todella sääliksi niitä kelle sukupuoli on pakkomielle kun aletaan tekee lapsia.Totta kai tyttö olis mulle yhtä rakas kuin poikani mutta olenpahan iloinen että tyttöä ei ole eikä tule!

Vierailija
24/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jaksat miettiä toisten puheita. hui hai

Vierailija
25/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin paasaat miten komeita poikia sulla ja samaan hengenvetoon jeesustelet tyttöjen ulkonäköpaineista :D kukahan tässä panee painoarvoa ulkonäköseikoille?

Vierailija
26/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin paasaat miten komeita poikia sulla ja samaan hengenvetoon jeesustelet tyttöjen ulkonäköpaineista :D kukahan tässä panee painoarvoa ulkonäköseikoille?

Vierailija
27/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänsä :D ehkä mä sitten itse nautin niin naiseudestani että uskon myös tyttöjeni pärjäävän?

Vierailija
28/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni on erityisen rikasta näin :D anteeksi vaan jos loukkaan jotakuta jolla on vain jompaakumpaa...

Vierailija
29/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin loukkaa tuo, vaikka olen vasta yhden pojan äiti. Jopa tuosta esikoisesta tuli surkutteluja, kun ei tyttö ollutkaan!!! Epäiltiin, että naisellisena naisena puen pojan kuitenkin pinkkiin jne ja yksi jopa esitti osanottonsa, kun kuuli että poika on tulossa. Silloin hormonihuuruissani esikoista odottaessa pahoitin todella mieleni. Ihmiset osaa vaan olla typeriä, ei kai sille mitään voi. Minua on ottanut koko kuukauden päähän palstalla käydessänikin tuon lehden kansiotsikko VIHDOIN TYTTÖ!! Tosiaan tyttöyttä hehkutetaan kovasti nyky-yhteiskunnassa ja tämä huolettaa minua, sillä esikoinen on vilkas, oikea perusviikari ja mietin jo, ovatko hänen energiansa sitä ei-toivottua, mikä kitketään lannistamalla pois pk-uran alkaessa ja koulussa naisvaltaisissa ympäristöissä...

Vierailija
30/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänsä :D ehkä mä sitten itse nautin niin naiseudestani että uskon myös tyttöjeni pärjäävän?

Vierailija
31/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisten ihmisten mielipiteillä on väliä. Eihän tässä maailmassa yksin eletä. Kyllä sitä ihminen kaipaa hyväksyntää ja positiivisia kommentteja, ehkä ihailuakin. Ymmärrän sen, että poikaa toivotaan perheeseen, koska pojan toivomisella on niin pitkä historia. Mutta tosiasia on se, että jokainen omaa sekä toisen sukupuolta arvostava ihminen ei arvioi toista sukupuolen perusteella. Ihminen on persoona sukupuolesta riippumatta. Ja omat lapset rakkaita persoonia :)

Vierailija
32/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku prinsessaa,normaalia lasta. ei poikahirviöitä lisää.

Vierailija
33/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainakin esikoistytön aikaan sain kuulla usein etenkin vanhemmilta ihmisiltä että " kai te sit pian teette sen pojankin"...

Vierailija
34/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien ei tarvii olla välttämättä komeita saadakseen kauniin tytön,mut ruma nainen harvemmin komeen miehen saa!

Vierailija
35/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on pitkä historia...asenteista pitäis kuitenkin päästä jo eroon elämme sentään 2000-lukua ja nyky-yhteiskunnassa molemmat sukupuolet ovat (tai ainakin pitäisi olla) samanarvoisia...

Vierailija
36/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa eräillä elämä pyöriä sen oman pärstän ja puolison pästän ympärillä puuttuuko elämästä sisältöä?

Vierailija
37/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen saanut molempia. Meillä kun on vielä hyvin tyttömäinen tyttö ja poikamainen poika ja on se kivaa katsella miten ovat erilaisia, kiinnostuvat erilaisista asioista ja pääsen katsomaan sekä poikien että tyttöjen elämää niin likeltä...

Vierailija
38/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole poikahirviöitä, olipas typerä kommentti.

Poikani ovat rauhallisia ja hyväkäytöksisiä. Toki osaavat myös villiintyä välillä. Uskon, että noita vilkkaita ja vaativia lapsia on sekä tytöissä että pojissa. Tempperamentti ja kasvatuseroja.

Toivon lasta, poikaa tai tyttöä. Tytöille on ihania vaatteita, mutta saan ostella niitä kummilapsilleni jos haluan :) Löydän kyllä pojillekin ihania vaatteita, joten en keksi mitään erityistä syytä, miksi haluaisin tytön. Eikös äidin ja tyttären suhde ole usein haastavampi kuin pojan ja äidin. Ainakin oma äitisuhteeni on ollut myrskyisä.

Vierailija
39/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä on suorituspaineet petipuuhissa...heidän pitää olla pitkiä vahvoja ja urheilullisia...ei ole niidenkään elämä niin helppoa!

Vierailija
40/48 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että olisit yhtä onnellinen pojistakin, tai pelkistä tytöistä, jos teille olisi siunaantunut katras molempia. Vai vaihtaisitko pois väärää sukupuolta olevan...? Et tietenkään. Teoriassa on kiva jossitella, mitä haluaisi kokea, mutta ne lapset sitä haluaa, mitkä elämä on antanut, ei ketään muita.

T. aiempi kirjoittaja, jolle esitettiin osanotto poikalapsen odotuksesta

kun olen saanut molempia. Meillä kun on vielä hyvin tyttömäinen tyttö ja poikamainen poika ja on se kivaa katsella miten ovat erilaisia, kiinnostuvat erilaisista asioista ja pääsen katsomaan sekä poikien että tyttöjen elämää niin likeltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi