Onko teillä " huonoa" sisustusta missään?
Eli jos kämppä on liian pieni, joutuu joskus tekemään sisustuksellisesti sellasia ei-niin-kauniita ratkaisuja? Meillä kyllä on 100 neliöö mutta huoneet pieniä. Ostin lapselle uuden vaatekaapin mutta se ei mahdu hänen huoneessa kun oven taakse!! Muuten joutuu laittamaan osittain ikkunan eteen.... Onkohan tosi jurpon näköistä? Hitto täällä on ihan liikaa huonekaluja... Toinen vaihtoehto on tommonen välikäytävä tän tietokonehuoneen ja lapsen huoneen välissä. Mä inhoan sellaista rumaa sisustamista mutta ei noi roippeet mahdu! Täällä on kyllä kaikkea turhaakin kuten piano ja ylimääräinen sohva. Onko teillä sellaisia huoneita tai painavia huonekaluja niin, että ette oikein voi muutta järjestystä? Oonkohan mä vähän outo kun koko ajan tekis mieli vaihdella huonekalujen paikkoja?
Kommentit (6)
Mutta kun ei jaksa sisustaa. Lapset tuhoo, kissat repii ja kanit kusee kaiken piloille.
tuntuu niin turhalta sisustaa kun lapset rähmii tapeteille ( ainakin omassa huoneessaan) ja koira ravistelee limojaan kirjahyllyyn.
ongelma on siinä, että miehen kanssa kasattiin yli 200 neliön tavarat 85 neliöön... Tosi paljon laitettiin pois, mutta en mä halua luopua antiikkivitriinistä tai pianosta. Kaikkea tarvitaan. Eniten ehkä ärsyttää mieheltä tulleet kalliit matot, jotka ei ole mun makuun. Kuitenkaan en raski heittää pois ja uusimiseen menisi satoja Euroja. (olkkari, keittiö, eteinen)
Me tarvittais isompi asunto, mutta ei oikein ole varaa näillä hinnoilla. Ei haluta velkaantua tuhottomasti.
ja huonekaluille kyllä omat paikat. Mutta missäs kaikki muu irtosälä on? ympäriinsä: sohvalla, hyllyillä reposottaen, pöydillä, lattioilla, kaapeissa niin, ettei niitä voi avata. Harrastuskamoja on omissa treenilaukuissaan, mutta ne laukut on ympäri kämppää.
Joskus kun tulee kotiin, niin ei mahdu mihnkään istumaan, pitää alkaa ensiksi siirtelemään kamoja pois. Tilanne on kauhea, mutta ei vain ole aikaa käydä läpi tavaroita ja heittää turhaa pois...
*masentuu*
Tämä ylimääräinen huone, joka on tietokone-, työ- vieras- ja tuleva lastenhuone, on vailla remppaa (seinissä 2 eri tapettia mm. ja osittain repeilleet) ja huonekalut niitä ylijäämiä.... lisäksi tämä vissiin lienee joku ylimääräinen (= ensisijainen?) varasto...??
tapetit ja panelit olisi valmiina kun joku vaan jaksaisi roudata nuo romut pois...
Turhaa tavaraa ei kannata kerätä ympärilleen.
Meilläkin on huonoa sisustusta. Toinen lastenhuoneista on aivan liian ahdas kahdelle lapselle. Aiommekin antaa lapsille meidän ison makuuhuoneen ja siirtyä nukkumaan pienempään huoneeseen.