Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tekstailu uskottomuutta?

Vierailija
02.06.2011 |

Eli jos parisuhteessa oleva mies viestittelee vapaan naisen kanssa.Hempeitäkin viestejä.

Mielestäni pettämistä.Mieheni mielestä vaan viestejä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, mitä ei voi tehdä puolison nähden tai näyttää puolisolle, on pettämistä.

Vierailija
2/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nyt päättelet että viestit on toiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antasin lapikasta.

Vierailija
4/11 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukkoni laitteli viestiä kuinka voisi nuolla toisen naisen pillua ja kun kysyin onko se hänen mielestään hyväksyttävää käytöstä varatulle miehelle vastaus oli "Ei, mut eihän se ollu kun yhdessä viestissä"

Että komppaan sitä että kaikki mitä ei voi tehdä tai näyttää puolisolle on pettämistä!

Vierailija
5/11 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni jäi tästä kiinni. Ei hänenkään mielestään siinä ollut mitään väärää, "ystäviähän" se olivat. Alun alkujaan salasi kaiken ja siitä näkyi, että jotain on. Uskoinkin niihin valheisiin, kunnes menin itse puhelimelle, koska se tunne ei mennyt pois. Aikamoinen soppa siitä syntyi, kun asia paljastui.

Meinattiin erota monta kertaa ja minä olin jatkuvasti lääkärissä psykosomaattisten oireiden takia. Mies sentään tajusi vihdoin, kun tilani vain paheni. Tapahtuneesta on pari vuotta aikaa. Pelkään välillä sen toistuvan, mutta luulen ottaneen opikseen. Jos se sinusta tuntuu pettämiseltä, niin todennäköisesti se on.

Mies loukkaa sinua ja parisuhdettanne. Eikö se jo riitä pettämiseen? Älä anna tilanteen edetä siihen pisteeseen, että lopulta leikit terveydelläsi.

Vierailija
6/11 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä alattaa viestitellä vieraan miehen kanssahempeitä ja hekumallisia.

Vierailija
7/11 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki, mitä ei voi tehdä puolison nähden tai näyttää puolisolle, on pettämistä.

Vierailija
8/11 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kaikki alkaa ystävyydestä.Toisilla jää ystävyys asteelle ja toisilla kehittyy syvemmäksi tunteiksi.

Vierailija
9/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti huono ennuste, jos miehesi ei edes kadu tai pahoittele.

Vierailija
10/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuokin on pettämistä, siitä on lyhyt matka suuteluun ja toisen sänkyyn, ja sit kerrotaankin jo vaimolle et heippa nyt meen tapasin toisen.

Vierailija
11/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta liittyy usein pettämiseen joko ennen, jälkeen tai aikana eli sikäli olisin varuillani. Tosin toinen pettää, jos haluaa eikä siinä vahtiva eukko mitään auta (paitsi korkeintaan hetkellisesti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi