Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivät jolloin molemmat vanhemmat kotona = hermojen kiristelyä

Vierailija
02.06.2011 |

Menee paljon suvujuvammin kun hoitaa lapset yksin, ja sitten mies työpäivän päälle osallistuu tiettyihin rutiinihommiin. Mutta päivät jolloin molemmat ovat kotona, menee pieleen aina aamusta alkean. Mies haluaisi nauttia aamupalan rauhassa, hermostuu kun lapset riehuvat, minä suutun kun mies ei tajua olla aktiivinen ja auttaa lasten kanssa, lapset ovat kiukkuisempia kun ei ole selkeitä sääntöjä (tai siis kuka tekee ja mitä, aikataulut venyy yms..). Kaikki lähtemiset hirveitä, minä hoidan suurimman osan asioista ja mies tekee ongelmaa vaikka omista vaatteista. Aina tulee riitaa ja odotan vain arkipäiviä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli juuri tuollainen omaan napaan tuijottava marttyyripaska. Me olimme hänen onnensa este, emme sen lähde.

Vierailija
2/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat on usein kaameita, kun odotan miehen tekevän apuna kotihommia ja hoitavan lapsia mut mies on lomalla eikä osallistu. Murjotusta, mökötystä, mukkäkoulua jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies karkasi esikoisen kanssa pyöräretkelle jättäen minut pienten kanssa yksin kotiin. Ei siinä muuten mitään, mutta kun aloitin yövieroituksen viime yönä pienimmälle kun miehellä on 4 päivää vapaata ja minun oli tarkoitus levätä valvotun yön jälkeen.

Vierailija
4/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sä yövieroittaja, minkä ikäinen vauva on ja miten opetat? Omaan sänkyyn ilman ruokaa vai kuinka? Meillä sama tilanne, väsyttävää ja menee vaan mönkään..

Vierailija
5/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lomien jälkeen aina on piikki avioerotilastoissa. Puolisot eivät ts. oikeasti osaa olla toistensa kanssa 24/7. Odotukset yhteiselle ajalle ovat kovat ja pettymys melkein varma. Sama ilmiö pienemmässä mittakaavassa näkyy pyhinä.

Lomat on usein kaameita, kun odotan miehen tekevän apuna kotihommia ja hoitavan lapsia mut mies on lomalla eikä osallistu. Murjotusta, mökötystä, mukkäkoulua jne.

Vierailija
6/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samantapaista, kun lapsi oli pieni. Kävimme molemmat töissä. Lapsi heräsi viikonloppuna aikaisin, jolloin yleensä lähdin hänen kanssaan ulos niin että mies sai jäädä nukkumaan. Kun palasin, olisin halunnut vaihtaa lapsenhoitovuoroa, mutta mies oli lukemassa lehteä ja syömässä aamiaista, joten ei tietenkään voinut vahtia lasta silloin. Päivä sujui samaan tapaan.

Varokaa nyt kuitenkin, ettei tuosta jää päälle mitään ikävää kuviota. Nyt nimittäin lapsemme on jo iso eikä tarvitse vahtimista, mutta minua vieläkin ahdistaa, kun mies on kotona esim. lomalla. Olin juuri pitkällä vapaalla ja tuntui ihanalta olla päivisin kotona ilman miestä. Olen tosissani miettinyt, että kunhan lapsi itsenäistyy, minunkin olisi hyvä muuttaa pois yhteisestä asunnosta. Mies ei tietenkään ymmärrä, miten hänen läsnäolonsa vaikuttaa noin, ja vaikea sitä on selittääkään.

Vierailija
7/7 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja OMG,ja tottakai mies nauttii lomastansa,ja auttaakin mua arkiaskareissa,se helpottaa,mutta se kun näkee toisen pärstän koko ajan,se alkaa vituttamaan,kun ollaan niin samanlaisia niin ollaan törmäyskurssilla usein,joo onneksi pääsen yksin mini lomalle,ei nää aivot enää jaksa raksuttaa.