Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7,5kk vatsa tosi kovalla, mikä avuksi?

Vierailija
10.05.2011 |

Luumua syötetään joka päivä. Tykkää riisi- ja kaurapuurosta, nehän tietysti kovettavat mutta jotain annettava.. lisäksi kiinteitä ja rintamaitoa. Itkun kanssa vääntää kovia pökäleitä ja usein autettava kuumemittarilla.

Yöt levottomia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimistä ulostuslääkettä lääkärin ohjeen mukaan. Vältä banaania.

Vierailija
2/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi mallasuute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin noista mallasuutteesta ja Levolacista olen kuullut, kumpi niistä? Ja sitten taas kuullut, että ei kannata noita, menee vielä pahemmaksi?

Vierailija
4/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumua suostuu syömään vaan tosi vähän paljaaltaan.

Vierailija
5/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pumpata niitä jalkoja masun päälle. Tuskin se kovin suuri apu on, mutta yrittänyttä ei laiteta.

Vierailija
6/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(erityisesti tomaatti ja porkkana, tomaatti lisänä siis ei pelkiltään), olen tehnyt lisäksi tuorekiisseleitä puuron sekaan ja tilapäisesti antanut Levolacia. Yleensä meillä on ollut vatsa ollut pikemminkin löysä, mutta muutamaan otteeseen, satunnaisesti myös ummella. Luumusta ei meille ole ollut iloa, eikä lapsi pidä sen mausta.

Vierailija
7/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin noista mallasuutteesta ja Levolacista olen kuullut, kumpi niistä? Ja sitten taas kuullut, että ei kannata noita, menee vielä pahemmaksi?

Mallasuutteesta voi tulla vatsanpuruja. Koklaa vain rohkeasti, et menetä mitään eikä kumpikaan ole vauvalle vaarallisia. Hän on jo muutenkin aika iso, siis ei mikään vastasyntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän