Pirkkolan Plotti - onko sitä vielä?
Iiik, en löydä Helsingin kaupungin sivuilta enää infoa siitä, onko Pirkkolan Plotti vielä olemassa, auki tai uintikelpoinen. Ken tietää?
Kommentit (16)
Kohta tuo taas aukeaa, remontoituna.
Onkohan jo valmis? Reilu viikko sitten pyöräiltiin ohi, mutta kovin näytti vielä vaiheessa olevan...
Pyöräilin ohi maanantaina, remontti oli vielä kesken. Sinne tulee uudet keinut, kiipeilyteline ja alue on ihan eri näköinen. Saareketta myös muutetaan. Kyllä se siis aukeaa pian, entistä ehompana! :)
Joo, pitkin kevättä olen välillä varta vasten vierestä pyöräillyt :) Hyvältä tosiaan näyttää. Ei malttaisi odottaa, että pääsisi jo sinne! -7-
Voi ei, vieläkö se on olemassa?! Oon itse plotannut siellä 60-luvulla. Ihana paikka.
Jeeee! :)) Just mietin että koskakohan aukeaa! Plotti on ihana, saas nähdä millainen on nyt remontoituna! :)
Parhaillaan sinne lasketaan vettä :)
Oijoi! Pääsisiköhän sinne jo tänään :)
Tänään alkoi plotin täyttö, huomenna pääsee pulikoimaan
Soitin juuri Pirkkolan uimahalliin, Plotti on avautunut tänään 3.6.2013. Uimavalvoja on paikalla klo 10-18, jonka jälkeen kopit sulkeutuvat. Paikkaa voi käyttää myös sen jälkeen, sillä alue ei ole rajattu.
Kertokaa ulkopaikkakuntalaiselle, mikä tää Plotti oikein on?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 23:37"]Kertokaa ulkopaikkakuntalaiselle, mikä tää Plotti oikein on?[/quote]
No eiks toi plotti-nimikin jo sano - se on sellainen hiekkakuoppa/kuralätäkkö Pirkkolan urheilupuistossa, uima- ja jäähallin ja urheilukentän lähellä jossa lapset käy uimassa. Virallinen kaupungin uimapaikka siis. Iha jees.
Tosin ei ollut viimeksi vettä siellä kun kävelin ohi. On siellä vesiliukumäkikin, josta päättelen että Plotti on olemassa.