Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapsen ope toivoi vanhempainillassa, ettei enää hänelle tuotaisi suklaata lahjaksi,

Vierailija
01.06.2011 |

un on painoa tullut toistakymmentäkiloa lisää valmistumisen jälkeen.

Aika moni pahoitti tuosta mielensä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja potilaat tuovat myös minulle jkvr suklaata ennen joulua. En halua lihottaa itseäni (enempää) ja en edes pidä suklaasta, joten vien ne sairaanhoitajien kahvihuoneeseen ja Pelastusarmeijan joulukeräykseen muiden lahjojen kera.

Vierailija
22/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sortuu ne syömään, eikä saa edes annettua toisille. Miksi tuo täytyy ottaa omalle mielelle tuollainen? Ajatelkaa tällaiset pienet asiat positiivisemmalta kannalta niin helpompaa on. Ei kaikki ole vain teille tarkoitettuja ivoja tai haukkumisia. Minusta tuo oli fiksu pyyntö. Mistäs tiedätte, vaikka hälle olisi tullut jo D2 jopa? Entisistä suklaiden antamisista ei kenenkään pidä vetää hernettä nokkaan, hänhän nimenomaan pyysi tulevista lahjoista. Tällaista pitkäihaisuutta opetatte lapsillekin? Katsokaa eteenpäin ei taaksepäin! Suklaatkin maksaa muutaman euron, saa samalla rahalla ja vaivalla muutakin. Syökää itse ne suklaanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ystävättäreni puoliso työskentelee koulussa, ja tältä ystävättäreltä kuulin, että opettajat eivät arvosta makeisia eivätkä kukkia. Makeisia ei jaksa kuitenkaan syödä niin paljon kuin vanhemmat niitä antavat, ja kukat jätetään koululle kuihtumaan loman ajaksi, koska opettajilla on kova kiire yhteisiin juhliin ja lomamatkoille ja kukista on vain haittaa.

Kuulemma parhaat lahjat ovat oppilaiden itse tekemiä, mutta niistäkin tulee ongelma, jos niitä saa paljon, sillä opettajien kotona ei ole säilytystiloja.

Muistan, miten mua potutti kuultuani tuon. Meillä kun oli tapana viedä opettajalle keväisin yksi ruusu. Pääsääntöisesti luokan jokainen oppilas toi sen yhden ruusun. Ajattelin, että vai niin, sinne ne sitten jäävät kuihtumaan ja opettaja ajattelee, että perhana, taas noita turhia rehuja...

Vierailija
24/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tuoda suklaata, koska jos kaikki lapset toisivat hänellä olisi varmaan 100 rasiaa suklaata. Ihan ymmärrettävää ;-D

Vierailija
25/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syypäitä opettajan runsaaseen lihomiseen parin vuoden aikana.

Jos ei vanhemmat kotona asiaa voivottele ja ihmettele niin mistäpä ne lapset saisi tietää tästä toiveesta. Moni opettaja toivoo ettei saisi mitään lahjoja ja aivan ymmärrettävää tämäkin. jos lapset haluaa opettajaa muistaa voivat askarrella vaikka kortin, taatusti mieleisempi kuin joku suklaarasia.

Vierailija
26/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas kun ihmetyttää taas.

Ja pitää vanhempien olla aika herkkänahkaisia jos ottavat tuosta itseensä. Toki jotkut ihmiset nyt eivät tajua mistään.

Itse opetan pianonsoittoa ja vaikka olen sanonut että minulla on laktoosi-intoleranssi ja että en voi syödä suklaata niin silti jotkut sitä minulle raahaavat. Sitten ihmetellään kun on suklaata aina tarjolla luokkahuoneessa.

Itse en tosiaan sitä syö, ellen halua viettää seuraavia paria päivä vessassa.

Joilekin ihmisille tuo suklaa on sellainen että se itsehillintä pettää jos sitä saa käsiinsä. Ystäväni on ollut pitkään laihdutuskuurilla, mutta _aina_ kun jossain on suklaata hänen itsehillintä pettää.

Miksi nyt ette nyt vaan tee niin että ette vie sitä suklaata sinne?! Tottakai sitä saa toivoa että jotain ei tuo.

En minäkään halua esimerkiksi montaa samaa kirjaa, joten olen ystävilleni sanonut että eivät tuo kirjoja, ellei ole 100% varmoja siitä että minulla ei ole sitä kirjaa.

Miksi muuten tuollainen pyytö koetaan törkeänä, mutta häälahjalista on ok? =D Senhän pitäisi olla törkeyden huippu, ainakin tämän palstan mukaan.

Vierailija
27/27 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajaltakin voi odottaa huumoria. Tuolle yhdelle sanoisin, että en ole ikinä kuullut, että opettaja ei arvostaisi lahjoja tai jättäisi kukat koululle. Visusti ne viedään maljakkoon.

ope