Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tutustua uusiin ihmisiin, kun aina lopulta

Vierailija
01.06.2011 |

jos lähemmin tutustutaan, minua aletaan vihaamaan. Tähän tulokseen olen tullut. Yritän olla ystävällinen ja kiva, mutta se ei näköjään riitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi näin käy? Jos noin on tapahtunut useastikin, tulee väistämättä mieleen, että sinussakin on oltava jotain ongelmallista.

Vierailija
2/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt hänenkin mielipidettään, mutta hän sanoo aina että syy ei ole minussa :-( Eli sitä kautta en saa asiaa selville.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on aivan päinvastaisia kokemuksia kuin apllä. Missä siis vika? Missä tutustut näihin ihmisiin ap? Mistä tämä vihaamsen kokemus sinulle on konkreettisesti syntynyt?

Vierailija
4/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä se. Olen miehen kanssa jutellut tästä kysynyt hänenkin mielipidettään, mutta hän sanoo aina että syy ei ole minussa :-( Eli sitä kautta en saa asiaa selville.

ap

tai sitten hän ei kykene näkemään asioita siltä kannalta, että sinussakin voisi olla jotain vikaa.

Yritä nyt kuvailla jotain tilanteita jotka ovat johtaneet siihen, että "sua aletaan vihata".

Vierailija
5/5 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on voimakas sana.

Itse olen huono small talkissa ja olen huomannut parin viime vuoden aikana (muutettiin n. 2-v sitten) etta ne hyvänpäiväntutut, jotka ovat myös huonoja tällä saralla vähän välttelevät minua, kuten myös minä heitä. Ne taas, jotka ovat sujuvia jutustelijoita ovat tulleet paremmin tutuiksi ja heidän kanssaan minäkin osaan jotenkin sujuvammin jutustella. Osasta heistä on tullut jopa tosi hyviä ystäviä.

Voisko sullakin olla sama ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme