Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki ruoanlaittaja-äidit auttakaas! Kanapastaa

Vierailija
01.06.2011 |

olisi tarkoitus tänään valmistaa, sellaista, joka laitetaan uuniin. Mulla on 400g marinoituja kanasuikaleita, pussi simpukkamakaronia, tuorejuustoa ja ruokakermaa.

Kuinka paljon mä sitä tuorejuustoa ja ruokakermaa sinne vuokaan laitan noiden kanojen ja makaronien lisäksi? Ja kauanko pidän uunissa? Puuttuuko multa jotain olennaista?

KIITOS AVUSTA!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin apuna makaronilaatikon ohjetta nesteen määrän arvioimiseen. Että jos on 400g kanaa ja vaikka 6 dl pastaa, niin laittaisin ainakin 4 dl ruokakermaa.

Itse en laittaisi uuniin ollenkaan, tulee äkkiä liian kuiva, vaan tekisin homman kattilassa. Kun pastat on keitetty ja siivilöity, niin laittaisin kermat ja juustot ja broilerit sekaan, ja sekoittelisin "pienellä tulella".

Vierailija
2/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pientä määrää ei kannata tehdä uunissa vaan pannulla. Paista kanasuikaleet pannussa voissa tai öljyssä lähes kypsiksi.Vähennä lämpöä ja lisää ruokakermaa sen verran, että kanasuikaleet melkein peittyvät. Keitä makaronit ihan normaalisti vedessä ja anna kastikkeen hautua sen aikaa. Maista kastiketta ja lisää tuorejuustoa jos siltä tuntuu.

Tosi helppo ja nopea ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nestettä niin että pasta ja kanat peittyy ja anna olla uunissa noin puol tuntia ja sen jälkeen anna vetäytyä huoneenlämmössä ainakin 5 minuuttia. Juustoraaste päällä vois olla hyvä lisä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi