Pitääkö ne tautiset tuoda yleiseen puistoon??? (ov
Tänään eräässä puistossa oli lähes koko perhe vesirokossa. JA EI, ei ollut vielä kaikki näpyt kuivumisvaiheessa kaikilla.
Hirveän kivaa varmasti jos jonkun vesirokon pamauttaa päälle. Ihmisillä on nyt paljon kesäsuunnitelmiakin!
Esikoinen on rokotettu, mutta kuopusta ei ikänsä puolesta vielä saa rokottaa vesirokkoa vastaan.
Sairastakaa ne taudit loppuun asti kotona! Ei tarvi tulla muita lomalaisia tartuttamaan!
Kommentit (37)
hienoa lukea kuinka sivistyneesti osaat artikuloida kokemaasi
Helvetti että kuvottaa joka paikassa ne näppyläiset kakarat. Itse en ole koskaan sairastanut vesirokkoa, joten en todellakaan halua sitä nyt aikuisiällä. Pitäkää todellakin ne tautipesäkkeenne kotona!!!
Nähtiin mekin vesirokkoinen. Yksi äiti oli jo mennyt sanomat suoria sanoja vanhemmalle, joka toi sairaan puistoon.
se on uskomatonta miten ei voida ottaa toisia ihmisiä huomioon! ihan samaa mieltä ap;een kanssa.
Kyllähän sen huomaa monen monista lapsista, että vanhemmilla ei ole ollut ihan kaikki muumit laaksossa. Ja kappas, lapsista tulee ihan samanlaisia, jollei pahempia. Itseä vaan ajatellaan.
Kaikkien perusoikeuteen kuuluu yksilön vapaus ja oikeudet olla siellä puistossa.
tulee vielä itsekkämpiä pikku paskiaisia jotka haukkuvat kaikki jotka eivät tee kuten juuri hän ajattelee...kuten äitinsä. Älkää nyt nipottako hyvät av-mammat, nappaskaa se sidukkanne ja rentoutukaa :)
Kaikkien perusoikeuteen kuuluu yksilön vapaus ja oikeudet olla siellä puistossa.
Kyllä meillä on yksilönvapaus ja sen vastapuolena hyvät käytöstavat ja toisten huomioiminen, jotka tulisi opetella/opettaa lapsilleen. Muutoin joudutaan sitten sanktioihin. Pitäisi ilmeisesti siirtyä kiletokyltteihin: Ei puistoon sairaita lapsia ellei nykyajan ihminen osaa enää itse ajatella ja ajetella muita kuin itseään.
tulee vielä itsekkämpiä pikku paskiaisia jotka haukkuvat kaikki jotka eivät tee kuten juuri hän ajattelee...kuten äitinsä. Älkää nyt nipottako hyvät av-mammat, nappaskaa se sidukkanne ja rentoutukaa :)
sinusta on siis ihan ok tietoisesti yrittää tartuttaa oma sairautensa kanssaihmisiin? miksi olet sitä mieltä?
Poden tässä huonoa omatuntoa siitä, että olin eilen uimassa ja tänään olen vatsataudissa, toivottavasti kenenkään lomasuunnitelmat mene piloille minun takiani.
kuulosta erikoiselta. Oletko varma, että diagnosisi on oikea.
sinusta on siis ihan OK tietoisesti yrittää tartuttaa oma sairautensa kanssaihmisiin? miksi olet sitä mieltä?
on myös lapsen etu pysyä kotona, jos on sairas. Vaikka ei kuumetta olisi, niin elimistö on sairauden iskiessä silti koetuksella. Silloin on syytä levätä kunnes täysin terve.
Milläköhän tuon vajaa 2 v. näppyläisen muksun pitää väkisin lepäämässä kun se ei itse koe olevansa sairas. Ei kuumetta, eikä mitään muutakaan oiretta joka menoa hidastaisi. Muutama näppylä naamassa ja kädessä. Onko se vesirokkoa, sitä en tiedä, mutta ei ole tullut mieleenkään pysyä neljän seinän sisällä sen kanssa. Ei olla käyty missään yleisessä puistossa, mutta omassa pihassa kyllä ollaan oltu ja kaupassakin on ollut pakko käydä.
Jos joku pelkää vesirokkoa noin kauheasti, on varmaan parempi itse pysyä kotona. Herranjumala sentään!
Kirjoitin, että lähes koko perhe, en koko perhe. Osalla oli mennyt ohitse - näkyi vain jälkiä vanhoista, mutta yhdellä oli selkeästi vielä päällä. Äitinsäkin sanoi, ettei saa uida kun on vielä vähän kipeä.
5, anna vähän koordinaatteja niin kerron puhutaanko samasta puistosta. Tätä avautumista rokkoisen äidille en ainakaan kuullut, sillä lähdimme puistosta pois. En halua että kuopuksemme saa tautia nyt, ollaan lähdössä reissuun parin viikon päästä.
ap
mun koko perhe näyttää vesirokkoiselta mutta ne kaikki itikanpuremia!!!! varsinkin kauempaa näyttää. Ja tiedän ettei ole vesirokkoa, se on sairastettu jo aimmin.
Me emme olleet puistossa, ehkä joku muu sääskensyömä?
tyyliäni tuoda asia esille, niin kerrotko vielä miten tästä asiasta olisi tullut sanoa oikeaoppisesti?
Kyllähän se nyt harmittaa ihan kamalasti jos ei päästäkään kauan odotetulle lomallemme jos nyt yksi sairastuu vakavasti. LENTOKONEESEENKAAN ei saa vesirokkoisena nimittäin mennä. Enkä nyt muutenkaan lähtisi sairasta raahaamaan yhtään mihinkään.
ap
joku mussutti meille kaupassa vesirokosta, mutta ihan itikanpuremia on. Mekään ei oo nyt puistoiltu ja illalla lähetään ajamaan taas mökille niin ettei meiän "vesirokko" tartu.
kyllä pitäisi tajuta pysyä kotonansa kunnes ollaan varmasti terveitä! mutta kun ei ajatella yhtään muita ihmisiä..