Näin meidän lasten hoitopaikan hoitsut hirveässä humalassa
viime viikon perjantaina jonottamassa kapakkaan.
Kyllä meni heiltä nyt maine ja luottamuskin tais mennä
Kommentit (53)
Näin meidän lasten hoitopaikan hoitsut hirveässä humalassaviime viikon perjantaina jonottamassa kapakkaan.
Kyllä meni heiltä nyt maine ja luottamuskin tais mennä
Tää on tää joka keväinen provo! viime vuonna samoihin aikoihin oli tuo:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1168615/lapsen_opett…
Ja jo vuonna 2007 taisit täällä samoihin aikoihin keväällä kysellä provokatiivisesti tyhmiä:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/638434/saako_opettaj…
Veljeni tyttöystävä tunsi lapseni tarhatädin näiden kotipaikkakunnalla kymmenen vuotta sitten (kun olivat lukioiässä). No kuulkaa... tarhatäti kuulemma TUPAKOI silloin nuorena!!
että avaus on provo? Oletteko noin tosikkoja?
Ajattelette siis, että lasten hoitajat eivät saa viettää vapaa-aikaansa haluamallaan tavalla, vaan ovat teidän orjianne.
minä vastailen näihin ihan kieli poskessa sen takia että se provon kirjoittaja saisi multiorgasmin ihan vaan sen takia että joku nyt muka meni lankaan.
Jos on noin ison vaivan nähnyt niin pitää se jotenkin lukijoittenkin palkita!
Veljeni tyttöystävä tunsi lapseni tarhatädin näiden kotipaikkakunnalla kymmenen vuotta sitten (kun olivat lukioiässä). No kuulkaa... tarhatäti kuulemma TUPAKOI silloin nuorena!!
muutkin duunarit. Mitä uutta tuossa on?
He ei saisi vapaa-ajallaan tehdä mitä huvittaa?! Todella surkea pikku provonpoikanen, mutta kyllä käy päänniin!
Sun tehtäväs se on olla roolimalli omille muksuilles, jos et siihen itse kykene, anna huostaan.
Ja missäs itse hilluit sillon pe iltana?
No mutta hei, tee valitus niin saadaan jotain mielenkiintoista luettavaa tonne iltalehtien sivuille.
Ei kannata vaivautua vastaamaan, jos ei jaksa edes juttuja lukea
Siis se on harrastanut seksiä!!!
Aika syntistä!!!
Kyllä nyt meni luottamus, ne ei olekkaan puhtaita ihmisiä!
Miten se selittää lapsille sen ison mahan?
Nyt täytyy kyllä soittaa johonkin!
meidänkin päikyn naisia humalassa siellä. Lähdetään nimittäin juhlimaan porukalla :D
Voi apua, soittakaa poliisit, päikyn tädit on huppelissa!
Ei kannata vaivautua vastaamaan, jos ei jaksa edes juttuja lukea
Ei oluut tarpeeksi mielenkiintoinen aihe, että jaksaisin lukea koko ketjun läpi.
Joten vaivaudun vastakin ja kysyn: Oletko tosissasi sitä mieltä ettei he saa viettää vapaa-aikaansa missä ja miten haluaa? Taisat viettää sinäkin, luulen ma.
Oikein hyviä roolimalleja lapsille jne
lapset mukana jonottamassa vai mikä tässä oli niin järkyttävää?
oli näkemässä tuon humalatilan siellä ravintolan jonossa?
kovaan ääneen kuin teini ainakin. Sä taidat tehdä niin?
moni vanhempikin taisi sielä olla.. menikö luottamus heiltäkin?
jotka eivät saa käydä baarissa viikonloppuisin...
Ainakin pappi, opettaja, palomies, poliisi, lääkäri, lastentarhanopettaja, sairaanhoitaja, lastenhoitaja, perushoitaja... mites vaikka psykologi tai fysioterapeutti? Entä laboratoriohoitaja? Entä jos opettaja opettaa vain aikuisia?
Huoh..