Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset on karavaanareita?

Vierailija
01.06.2011 |

Kuka oikeesti haluaa kiertää pitkin Suomee tientukkona minikotia perässään raahaten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää läheisyyttä miehensä kanssa ja haluavat myös tutustua uusiin paikkoihin ja ihmisiin.

Ihan kivaa varmaan olisi.

Vierailija
2/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tuo mun mielestä tosi kiva tapa viettää kesää. Maisemat vaihtuu ja tapaa uusia ihmisiä. Ja tosiaan huomattavasti mukavampi kuin teltta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka haluaa että sukulaiset tulee kahville, mutta ei missään nimessä saa jäädä yökylään. On kiva ajaa sitten 300 km päiväkahvien toivossa. Kun on oma koti mukana, niin ne sukulaisreissutkin sujuu puolin ja toisin kivuttomasti.

Ja on erittäin edullinen kesämökki. Ei tarvii maksaa kiinteistöveroa, eikä leikata nurmikkoakaan. Aina on rantatontti käytössä.

Vierailija
4/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun veli perheineen on reissannut asuntovaunulla jo 15 vuotta (kesää ja talveakin)

Vierailija
5/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäneet kesälomansa reissussa ainakin viimeiset 20 vuotta (eli niin kauan kuin olen heidät tuntenut). Keski-ikäinen lapseton pariskunta.

Vierailija
6/6 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään ensimmäistä kertaa vuokra-autolla. Katsotaan onko tämä meidän juttu. Odotukset on ristiriitaiset. Yleensä kierretään sukulaisia ja joku eläintarha yms. ja yövytään hotelleissa tai sukulaisilla. Tämä tuntuu sikäli kivalta vaihtoehdolta, että ei ole niin aikatauluihin sidottua, sadepäivinä voi esim. ajaa pidempiä matkoja ja hyvällä säällä viettää aikaa ulkoillen.

Saa nähdä miten reissu sujuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän