Minkälaiset ihmiset on karavaanareita?
Kuka oikeesti haluaa kiertää pitkin Suomee tientukkona minikotia perässään raahaten?
Kommentit (6)
olisi tuo mun mielestä tosi kiva tapa viettää kesää. Maisemat vaihtuu ja tapaa uusia ihmisiä. Ja tosiaan huomattavasti mukavampi kuin teltta.
Jotka haluaa että sukulaiset tulee kahville, mutta ei missään nimessä saa jäädä yökylään. On kiva ajaa sitten 300 km päiväkahvien toivossa. Kun on oma koti mukana, niin ne sukulaisreissutkin sujuu puolin ja toisin kivuttomasti.
Ja on erittäin edullinen kesämökki. Ei tarvii maksaa kiinteistöveroa, eikä leikata nurmikkoakaan. Aina on rantatontti käytössä.
mun veli perheineen on reissannut asuntovaunulla jo 15 vuotta (kesää ja talveakin)
Viettäneet kesälomansa reissussa ainakin viimeiset 20 vuotta (eli niin kauan kuin olen heidät tuntenut). Keski-ikäinen lapseton pariskunta.
lähdetään ensimmäistä kertaa vuokra-autolla. Katsotaan onko tämä meidän juttu. Odotukset on ristiriitaiset. Yleensä kierretään sukulaisia ja joku eläintarha yms. ja yövytään hotelleissa tai sukulaisilla. Tämä tuntuu sikäli kivalta vaihtoehdolta, että ei ole niin aikatauluihin sidottua, sadepäivinä voi esim. ajaa pidempiä matkoja ja hyvällä säällä viettää aikaa ulkoillen.
Saa nähdä miten reissu sujuu.
kestää läheisyyttä miehensä kanssa ja haluavat myös tutustua uusiin paikkoihin ja ihmisiin.
Ihan kivaa varmaan olisi.