Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Unohtuneet julkkikset
31.05.2011 |
Tuli jostakin syystä yhtäkkiä mieleen ensimmäisen mallikoulun Suvi Säkkinen, joka tuli kilpailussa kolmanneksi. Mitähän se teki mallikouluohjelman jälkeen ja mitä tekee nykyäään? Muut malliohjelmien menestyjät löytyy lähes järjestään paparazzin sivuilta, mutta ei Suvia.
Entä ensimmäisen BB-kauden Minna? Jättikö se sen mies sen silloin Bb:n jälkeen, ja jos jätti niin onkohan löytänyt uutta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ennemmin jotain tähdenlentoja, jos sitäkään.