Saitteko te synnytyssairaalasta/neuvolasta sen lilan liberokassin? Koska synnytitte?
Kommentit (23)
Ihan kiva kassi, mutta tosiaan ei mikään oleellinen.
laittaisivat mieluummin äidille vaikka suklaalevyn
kättärilläkään mulle kukaan sitä antanut eikä ees kertonut siitä. Itse näin niitä hyllyssä ja otin siitä yhden kun näin muidenkin ottavan.
Sai kun itse haki käytävän hyllystä, eivät mitenkään tarjonneet sitä. Ei edes kerrottu mahdollisuudesta, olin vaan kuullut siitä jostain ja hain kassin.
Kai niitä olisi kättäriltäkin saanut jos olisi tiennyt hakea/ pyytää... ilman jäin kun en tiennyt koko kassejen olemassaolosta muuten kuin että olin nähnyt niitä kaupungilla ihmisten vaunuissa... luulin että ne on jotain Liberokerhosta merkeillä saatavia :(
Mies sitten ihmetteli vauvaa ja mä sitä kassia : )
vaan jossakin ihan muualla ja vauva lastenosastolla.
2002 liberon lila ja 2004 pampperssin keltainen
hoitsu oli tuonut sängylle, kun toivuin synnytyksestä.
Hassua, olin aina ollut " kateellinen" äideille, kun saavat tuollaisen kivan lahjan. Nyt sitten sain minäkin... vaikka siis tosiaankaan eihän tuo mikään ihmeellinen juttu ollut.
Elokuu 2005, Naistenklinikka.
Tuntuu hassulta, kun tosi monilla roikkuu samanlainen vaunuissa =) Mutta harmillista, etteivät kaikki ole saaneet!
en edes tiennyt moisesta. pöh. miksen sitten saanut?
Kukaan ei puhunut mitään sellaisesta enkä ollut itse ihan siinä kunnossa että olisin käytävillä kävellyt :-(
04. Ja ei mielestäni ole hirveän tarpeellinen et jäänyt paljosta paitsi!