Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Valkoiset alusvaatteet melkein "kertakäyttötavaraa"? Samaa mieltä?
31.05.2011 |
Farkut värjää? Niihin jää jotenkin jälkiä. Inhottavaa.
Valkoiset alusvaatteet pitäisi leimata kertakäyttötuotteiksi!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
farkut värjää. Ja valkoiset alusvaatteet saa kyllä puhtaiksi kun käyttää oikeaa lämpötilaa pesussa ja oikeita pesuaineita. Mutta valkoiset sukat on kyllä niin käsittämätön asia mun mielestä kun olla ja voi. Miks ylipäätään valmistetaan valkosia sukkia? Ja niin paljon.. Kuka niitä käyttää?