Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karvaiset naiset

Vierailija
31.05.2011 |

Onko muita ? :(

Itse olen nuori ja karvoja on joka paikassa, käsissä, ala-selässä, VATSASSA (!!!) ja rintakehällä (!!) ja niskassa jne, säärissä tietenkin mutta niitä nyt onkin helppo ajella. Karvat ovat TUMMIA ja näkyviä ja pitkiä. Olen ihan suomalainen, samoin vanhempani eikä suvussani ole oikeastaan ollenkaan mitään ulkomaalaistaustaa, varsinkaan tummaihoisia ei löydy. Olen käynyt verikokeissa, jossa kaikki oli normaalisti, eli ei liikaa testosteronia ja ei kai myöskään ole tätä PCOS:sää... En tiedä mistä karvaisuuteni sitten johtuu, muistelisin että joskus vuosia sitten näin tyttöserkullani hyvin tummia käsikarvoja ja hän on muutenkin hyvin tummahiuksinen, ja tietääkseni hänenkään suvussa ei lähisukulaisia ole tummaihoisia.

En voi tehdä mitään, en voi pitää t-paitoja, saati käydä missään rannoilla. En edes viitsi pitää ponnaria koko aikaa, koska myös siinä 'pulisonki' paikassa on hieman hennompaa karvaa, mutta näkyvää silti.. Joskus kun ikää on enemmän voisin miettiä laseria, mutta olisiko muita vinkkejä.. Inhottavaa jos joutuu sokeroida ja vahaamaan JOKA PAIKAN, kun muiden naisten ei tarvitse tehdä mitään.. Näin kesäisin joudun tosiaan kärsimään kuumuudesta kun en halua muiden ihmisten näkevän karvojani ja käytän pitkähihaisia enkä voi edes rannoilla käydä.. :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, huomasinkin vasta nyt, että ap tuskaili aihetta vuonna 2011. No, toivottavasti hän on löytänyt ongelmaansa ratkaisun ja ehkäpä kirjoituksestani oli hyötyä jollekin toiselle.

- Nro 21 -

Vierailija
22/22 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoittajille kuuluu nykyään? Onko apua tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä