Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niin Veet-kylmävahaluiskat ovat uudelleen käytettäviä?

Vierailija
31.05.2011 |

Siis miten muka tarttuvat uudelleen, ei mulla vaan nappaa enää uudelleen. Ja en ole superkarvainen, vaan karvat ovat ohuita, eivätkä kovin tiuhassa, joten kyse ei ole siitä, että liuska tarttuisi kerralla täyteen.

Neuvokaa siskot! Pakkauksesta en löydä ohjetta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että niillä saa edes uutena karvoja irti, niin miten muka käytettynä?

Vierailija
2/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onnistu Hyvä että niillä saa edes uutena karvoja irti, niin miten muka käytettynä?

kyllä mä ainakin muutaman kerran sen saman liuskan kanssa saan irroitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä aihe :-)!

Vierailija
4/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä liuskoja kannattaa hyvin lämmittää käsien välissä ennen kuin iholle laittaa ja kun sen iholle laittaa niin sitä kannattaa hyvin painella ihoon kiinni.

Parempi mielestäni on lämminvaha veetiltä,varsinkin jos ei lämmitä purkkia kun vain puolet siitä ajasta mitä ohjeissa sanotaa.Levitetään ohut kerros ja ja sitten painellaan liuska ja repästään.

Vierailija
5/5 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä liuskoja kannattaa hyvin lämmittää käsien välissä ennen kuin iholle laittaa ja kun sen iholle laittaa niin sitä kannattaa hyvin painella ihoon kiinni.

Parempi mielestäni on lämminvaha veetiltä,varsinkin jos ei lämmitä purkkia kun vain puolet siitä ajasta mitä ohjeissa sanotaa.Levitetään ohut kerros ja ja sitten painellaan liuska ja repästään.

Haluaisin nuo perhanan karvat pois kunnolla. pilaattori napsii ehkä joka toisen... Pieni kipu ei minua haittaisi kunhan nuo karvanryökäleet irtoisivat. Täytyy kokeilla tuota lämmintä versiota, kiitos vinkistä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi