G: kellä on mennyt lapsivesi oudoimmassa paikassa?
Tai ylipäänsä missä se lapsivesi on teillä mennyt?
Kommentit (55)
Mun eka lapsi syntyi siitä 8h tunnin päästä, enkä jäänyt minäkään kahvilaan sen enempää odottelemaan silloin la-iltana... Onneksi olin mieheni kanssa, njoka sitten suorilta ajoi minut sairaalaan...
Tuttavan lapsivedet menivät kuitenkin aika ikävässä paikassa - Cittarin parkkipaikalla perjantairuuhkassa. Oli kuulemma aika ikävä tilanne ja myös siksi, että vauva syntyi sitten 6 vko ennen laskettua aikaa.
Tosi kiva siitä lähtee märillä housuilla juoksee vessaan ja talon emäntä joutui pyyheliinoilla pelastamaan parketin.
Oli onneks saunakamppeet mukana, kun oli tarkoitus käydä saunomassa vielä illan päälle. Sain laitettua puhtaat vaatteet vielä päälle ja auton penkin vuorattua muutamalla pyyhkeellä.
Siis matkalla pissalle housut jalassa. Eka kerta mietin ensin, että rakko petti, tokalla kerralla tiesin vanhasta kokemuksesta mistä kyse..
heräsin aamulla aikasin pissalle, ja ihmettelin et kyllähän tätä pissaa nyt tulee oikee olan takaa... en oikee tajunnu kunnolla ja mulla oli aika viimeiseen kontrolliin niin sinne läksittii miehen kanssa julkisilla, housut märkinä ja sinne jäätii sit :D
sairaalassa vesisängyllä makaillessa. Kätilö kuittasi, että taisit ymmärtää vesisängyn idean jotenkin väärin : )
Sairaalan suihkussa. Sitä ennen oli vain kivuttomasti supistellut, mutta jessus, millä volyymilla lähti supistukset siitä hetkestä, kun ne vedet menivät. En ollut päästä suhkusta pois. Pääsinkin sitten onneksi heti synnytyssaliin.
Pyydystin sieltä meidän karannutta kissaa.
Olin katsomassa kaverin vastasyntynyttä vauvaa, niin alkoipa sitten omakin synnytys siellä vesien menolla.
vasta sairaalassa, mutta anoppi aina kertoo tarinaa siitä kun odotti miestäni ja lapsivedet holahtivat kaupan lihatiskillä. Jäi sitten ostokset tekemättä. :D
just oli saatu annokset tilattua - syömättä jäi
eka ja kolmas synnytyssalissa, kun laitettiin antura vauvan päähän. Tokassa synnytyksessä vedet meni kotona sohvalla istuessa.
miksi av-mammoilla jää ravintolan ruoat syömättä ja lihat ostamatta jos lapsivettä valuu? voihan ne syödä loppuun tai ostaa ja mennä vasta sitten kotiin.
jaa että olis pitänyt vaan kaikessa rauhassa jatkaa ravintolailtaa :D Tosielämässä lähdin suoraan sairaalaan ja lapsi syntyi 2 tunnin kuluttua. Senhän olis toki voinut pusata siinä jälkiruuan ja kahvin ja konjakin välissä.