Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kellä on mennyt lapsivesi oudoimmassa paikassa?

Vierailija
31.05.2011 |

Tai ylipäänsä missä se lapsivesi on teillä mennyt?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi syntyi vasta kaksi viikkoa sen jälkeen, eikä pitänyt mitään kiirettä, joten keisarinleikkauksella tuli. Viikoilla 34...

Vierailija
22/55 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt makuu asennossa tarvitse mennä jos vedet menee, vain jos lapsi perätilassa! Itellä mennyt nukkuessa kuulunut poks ja nousin heti seisomaan ettei sänky kastu eli lattialle meni sitten.

Lapsi perätilassa ja 20h vesien menosta vielä siivosin ja imuroin kotona. Ihan sairaalan "luvalla". Kun vesien menosta oli kulunut 24h niin tulikin kiire.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suihkussa ja epäsäännöllisiä supisteluja takana n. 4 tuntia. Yhtäkkiä tunsin kuinka alapäästä holahti jotain ja reilusti. Koska olin suihkussa, en päässyt tarkemmin analysoimaan hajua tms.

Sairaalassa tikkutestillä todettiin, että terveyssiteessä ei lapsivettä ole ja kalvotkin oli ehjät. Kalvot puhkesivat synnytyssalissa hieman ennen ponnistuvaiheen alkua.

Menikö mulla pissat vai mitä?

Vierailija
24/55 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suihkussa ja epäsäännöllisiä supisteluja takana n. 4 tuntia. Yhtäkkiä tunsin kuinka alapäästä holahti jotain ja reilusti. Koska olin suihkussa, en päässyt tarkemmin analysoimaan hajua tms.

Sairaalassa tikkutestillä todettiin, että terveyssiteessä ei lapsivettä ole ja kalvotkin oli ehjät. Kalvot puhkesivat synnytyssalissa hieman ennen ponnistuvaiheen alkua.

Menikö mulla pissat vai mitä?

Vierailija
25/55 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pomppasin ylös ja vessaan juosten. Vettä tuli todella paljon, parin käsipyyhkeen sain märäksi joita ensihätään pidin suojana :)

Lastenhoitajaa odotellessa söin aamupalan ihan rauhassa (sairaalan luvalla). Menin vasta 3h vesien menosta sairaalaan, ei supistellut.

Ystävälläni meni lapseni ristiäisissä (oli sylikummi) kasteen aikana. En edes tajunnut,ihmettelin vain kun antoi lapsen isälle kesken toimituksen. Ajattelin ettei loppuraskauden vuoksi jaksanut enää pidellä :) Hänkin joi kahvit rauhassa, vaikka oli sektio tiedossa synnytystapana.

Vierailija
26/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään outoa

Vierailija
27/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sairaalassa,

toisessa synnytyksessä ambulanssissa matkalla sairaalaan...

Vierailija
28/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan keskelle lattiaa ja sen jälkeen kivana lorona kohti vessaa, minne sitten syöksyin...

Toisella kertaa ihan omalle kotisohvalle.

Vierailija
29/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkaria katselin kun holahti.

Vierailija
30/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en edes tajunnut niiden menneen. Sairaalassa kätilö kyseli niistä, että millon ne on lapsivedet tulleet ja minkälaista se oli?!

Vierailija
31/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipin napin ehdin sairaalaan ajoissa. Suoraan ponnistamaan, kätilö puhkaisi kalvot ja sai lapsivedet kasvoilleen. Kuulin säikähtyneen huudon, mutta mies vasta jälkikäteen kertoi mitä oli tapahtunut:)

Vierailija
32/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat menneet spontaanisti ja se tapahtui kotona omassa sängyssä yöllä napakan "harjoitussupparin" aikana. Kuului vain POKS ja peti kastui. Onneksi oli suoja-alusta alla...

Vierailija
33/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tutullani meni lapsivedet kun oli pitämässä jumppatuntia. Vauva syntyi kuukauden liian aikaisin.

Vierailija
34/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni olohuoneen lattialle.

Vierailija
35/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri puhkaisi vahingossa, vaikka piti nimenomaan varoa... oli kovin nolona.

Vauva oli poikittain ja vesien menon jälkeen oli siis napanuoran luiskahtamisvaara.

Vierailija
36/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika tuli niine kaikkineen ulos. Vasta sitten puhkesi!

Vierailija
37/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämilläni hipsin vessaan "tutkimaan" tilannetta, palattuani huomasin jonkun äijän pesevän meidän parvekelaseja. Ja siis alastihan minä. Äkkiä takaisin vessaan, jossa jouduin tovin odottelemaan, että pääsin soittamaan miehelle. Odottavan aika oli pitkä, tai sit se äijä pesi tarkoituksella tosi hitaasti niitä meidän laseja.

Vierailija
38/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei oo yhtään kivaa istua ravintolassa housut märkinä, samalla valuttaen vettä. Lapsivettähän kehittyy kokoajan lisää.

Kauppaankaan en kyllä jäisi ostelemaan, jos lapsivedet menis. Olisi aika näky jättää vanaa jälkeensä.

Vierailija
39/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi av-mammoilla jää ravintolan ruoat syömättä ja lihat ostamatta jos lapsivettä valuu? voihan ne syödä loppuun tai ostaa ja mennä vasta sitten kotiin.

mulla meni vedet yöllä nukkuessa ja vaikka tavallaan ehdon reagoida ja "pinnata" osaa vessaan asti niin kyllä peti ehti kastua aika lailla. Ja sitten sitä vielä holahteli useamman kerran lisää, joten olis se nyt ollut hassua jos tuollaisessa tilanteessa rauhassa söisi ravintolaillallisen kun on märkä kuin olisi pissat housussa

Vierailija
40/55 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni lapsivesi "holahtamalla". En tiedä paljon sitä tuli, mutta paljon. Useampi desi, ainakin.

Tunsin yhtäkkiä järkyttävää painetta (ennen tätä oli supistellut tunnin ajan), ja luulin jopa, että nytkö se lapsi syntyy?! Koska olin kotona, ehdin juuri vessaan, ja sitten vedet meni.

Olis jäänyt kyllä ravintolaruuat kesken O_o

miksi av-mammoilla jää ravintolan ruoat syömättä ja lihat ostamatta jos lapsivettä valuu? voihan ne syödä loppuun tai ostaa ja mennä vasta sitten kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi