G: monenko miehen kanssa olet harrastanut seksiä
Kommentit (63)
ja naimisissa olen ollut 12 vuotta. Mies vonkaa joka päivä, ärsyttävää.
Ennen kuin täytin 18,sitten tapasin mieheni ja se jäi viimeiseksi eli 22.
Ja mielestäni tosi paljon :) Ikää 35. Nyt naimisissa viimeiset 10 vuotta, joten luku ei toivottavasti tuosta kasva.
laskut meni sekaisin villeinä vuosina.
niin 13, niistä 11 alle 16 vuotiaana. Nyt olen 21 v.
ja olen ylpeä ja iloinen siitä. Kuvottava ajatuskin, että pitäisi taas aloittaa alusta seksin harrastaminen vieraan ihmisen kanssa, ei vaan nappais.
Edes suudelmaa ei ole muille suotu näillä huulilla.
ja olen ylpeä ja iloinen siitä. Kuvottava ajatuskin, että pitäisi taas aloittaa alusta seksin harrastaminen vieraan ihmisen kanssa, ei vaan nappais.
Edes suudelmaa ei ole muille suotu näillä huulilla.
ja tapasin nykyisen mieheni 24 vuotiaana. Välissä siis kuusi vuotta sinkkuelämää, joten aika hemmetin monta eri kikkeliä tuli kokeiltua.
Nyt jyystänyt uskollisesti samaa kikkeliä 16 vuoden ajan, huoh!!
Mutta sain tulokseksi 7. Olen 23 ja viimeiset 3 vuotta seurustellut (ja ollut sillee) yhden miehen kanssa.
VIimeisen kanssa ollut viisi vuotta.
Olen 22.
Opiskeluaikana oli mukava kömpiä jonkun kainaloon juhlien jatkoiksi.
Nyt jo 12 vuotta tuon saman ukkelin kanssa.
siis varsinaisesti yhdynnässä, toki muuta seksuaalista "toimintaa" ollut useamman kanssa.
N 30
ja minä olen sentään ollut mielestäni aika maltillinen ja siveä, sekä mulla on takana useampi pitkä suhde, joitten aikana olin uskollinen kumppanilleni. Ihmeen paljon noita on siis kuitenkin kertynyt, nyt kun niitä laski.
Ja viimeiset 10 vuotta on ollut vain yksi mies :).
ollut yhdynnässä (parin muun kanssa jotain pettingin tapaista.) Ikää 38v. Ensimmäinen onnistunut yhdyntä 18-vuotiaana.
Varmaan ulkonäkö on keskeisin syy, miksi jotkut saavat ja saavat paljon ja jotkut eivät sitten millään.
Kauniitten ei tarvitse todistella mitään hakemalla paljon panoja, rumat sitten on kierrossa vähän enemmänkin. minusta naiselle ei ole mikään erityinen meriitti että "saa"... Rumathan ne vasta saakin!!!
En minä mitään ole halunnut todistella panoillani; tarkoituksena oli vain pitää hauskaa ja hakea kokemuksia. Nyt jaksan tyytyä mieheeni, koska tiedän saaneeni sen parhaimman panon ja ihanimman kullin omaksi.
varsinaisesti yhdynnässä ehkä kolmen kanssa. En oikein muista, koska olen mieheni kanssa ollut jo 14 vuotta. Nuo kaikki oli enemmän tai vähemmän huonoja juttuja, ei ole mukavia muistoja.
Välillä mietityttää, että olisihan sitä voinut enemmänkin saada kokemuksia aikoinaan, mutta olin niin pirun ujo.
En minä mitään ole halunnut todistella panoillani; tarkoituksena oli vain pitää hauskaa ja hakea kokemuksia. Nyt jaksan tyytyä mieheeni, koska tiedän saaneeni sen parhaimman panon ja ihanimman kullin omaksi.
Rumat on yleensä helpompia joten miehet keskittyy niihin jos on ihan vaan elintä hakemassa.
Varmaan ulkonäkö on keskeisin syy, miksi jotkut saavat ja saavat paljon ja jotkut eivät sitten millään.
Hah! Itse olen varmasti kauniimpi kuin sinä mutta ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä kovin kevein perustein. Seksikumppaneita siis neljä nyk. aviomies mukaan laskettuna.
Nyt 31 v. Oikein sopiva määrä. Ei liikaa, mutta kuitenkin tullut kokeiltua kaikenlaista aina ehkäisyn kanssa. Viimeiset neljä vuotta vain aviomieheni kanssa, joka toivottavasti myös jää viimeiseksi.