G: monenko miehen kanssa olet harrastanut seksiä
Kommentit (63)
Aviomieheni.
En pidä tätä mitenkään tavoittelemisen arvoisena tilanteena, mutta näin vaan pääsi käymään. :) Ei tämä mitään haittaakaan.
neljän kanssa ennen 16. ikävuotta, viimeisimmän kanssa naimisissa. Nyt olen 21v.
Joten viimeiset 11v vain oman siipan kanssa.
Sinkkuaikana tuli kokeiltua 2 ja 3 miehenkin kanssa yhtä aikaa. Joten mitään ei ole jäänyt tekemättä..
Mutta varmasti alle 40. Ja noista se n. 30 varmaan kahden-kolmen vuoden sisään. Oli vähän menovaihde päällä pitkän parisuhteen jälkeen... Kaverit sekoili teini-ikäisenä kun minä seurustelin. Kun ero sitten tuli 19 v. niin siinä lähti vähän mopo käsistä kun piti hakea niitä kokemuksia. Onneksi oli kuitenkin jonkinmoinen järki päässä...
Mieheni on toinen mieheni ja varmastikin myös pysyy sellaisena.
Eipä käy kateeksi monia tässä kejussa. Tulisi likainen olo tuollaisista luvuista.
mut about 50, joista muutama naisiakin.
Mieheni on toinen mieheni ja varmastikin myös pysyy sellaisena. Eipä käy kateeksi monia tässä kejussa. Tulisi likainen olo tuollaisista luvuista.
käy kateeksi sinua, olisi synkkää jos en olisi kokeillut ja elänyt.. Miksi ihminen olisi
jotenkin likainen jos on useampi seksikumppani? Se mikä sopii sinulle ei todellakaan ole ainut tapa.. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, eikös juu..? :)
Joskus oon laskenu ihan tarkkaan, mutta en enää muista mitä sain tulokseksi. Ja "kauhistelijoille" tiedoksi: Kun jaetaan tasaisesti, ei tosta tule kuin 8-9/vuosi. Aktiiviaika kesti n. 12 vuotta. Viimeseen 11 vuoteen mahtuu vain kaksi, oma mies ja "vanha suola" :D
Mieheni on toinen mieheni ja varmastikin myös pysyy sellaisena. Eipä käy kateeksi monia tässä kejussa. Tulisi likainen olo tuollaisista luvuista.
Olen päälle 30 ja sinkkuaikoina on tullut kokeiltua. Parisuhteissani olen ollut uskollinen. En tunne itseäni mitenkään likaiseksi.
alle parikymmentä. Jokaisesta ihania muistoja, mutta kyllä nykyiseni, oma rakas mieheni, on paras.
Viimeiset 12 v vain oman mieheni kanssa eikä muita varmaan tulekaan. Olen 36 v.
Olen myös päälle 30, mutta sinkkuaikoina olen ollut tosi pidättyväinen. Silti 12 eri miestä. Mitä se olisikaan, jos olisin ollut jokaisen kanssa, ketä olen pussannut...huh huh.
Olen päälle 30 ja sinkkuaikoina on tullut kokeiltua. Parisuhteissani olen ollut uskollinen. En tunne itseäni mitenkään likaiseksi.
Viimeiset 18 vuotta 2 miehen kanssa.
Eka ja toka aviomies.
Hauskaahan se vain oli...
En ole mikään konservatiivi, mutta eka mies vain sattui olemaan kaikilla tavoin sopiva.
eli minullakin vain yksi seksikumppani, mieheni.
Joka kerta kun yritän laskea, niin tulee eri luku. Ei niitä kaikkia muista...