Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä voi päättää kumman miehen kanssa olla?

Vierailija
30.05.2011 |

Toisella on kaikki hyvät ominaisuudet luonteessa, mutta seksuaalisesti ei kiinnosta yhtään. Toinen taas on vähän renttumainen ja haluan aina seksiä hänen kanssaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioidu kunnollisen kanssa, sekstaile kunnottoman kanssa :)

Vierailija
2/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttet ole täysin onnellinen kummankaan kanssa. Vaihtoehto c. Etsi itsestäsi nainen, joka peuhaa kerralla yhden kanssa ja etsi sitten se unelmiesi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun rentun luonteen saisi samanlaiseksi kuin sillä toisella miehellä. Tai sitten pitää oikeasti olla ilman kumpakaan ja odottaa, jos joskus löytyisi herra c.

Se on kyllä totta, että en voi olla onnellinen kummankaan kanssa täydellisesti.ap.

Vierailija
4/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioidu kunnollisen kanssa, sekstaile kunnottoman kanssa :)

ap.

Vierailija
5/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikea.

Vierailija
6/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän laulussakin sanotaan..miksi naiset aina rakastuvat renttuihin, rakastu renttuun,, hän on hyvä nyt, kohta olet kusessa ja eroat, lapset on hunningolla,talous on perseestä ja olet äitin jä isän sylissä lapsinesi jos he vielä elävät tai ottavat sinut takaisin. Toki rentun muna ehkä maistuu nyt hyvältä.Funtsi ihan oikeesti!

nimimerkki; pappa p:kle

Vierailija
7/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aikoinaan olin saman kysymyksen äärellä. Ja lopputulos oli se, että järjellä sen ajattelin ja tunteella vedin. Eli sen rentun mukaan lähdin. Tässä onkin ollut sitten vuoskaudet itkua ja hammasten kiristystä mutta myös hullua rakkautta ja intohimoa..

Vierailija
8/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jatkat kunnollista elämää kunnollisen, seksittömän miehen kanssa ja harrastat seksit renttusi kanssa.

Tosiasiassa seksittömyydestä tulee ongelma pidemmän päälle, samoin renttuudesta. Ne rentut ovat aika hyviä synnyttämään yh-mutseja, oletko huomannut. Joko siten, että itse jättävät tai pettävät, tai siten, että lopulta järkiinsä tullut nainen viskaa moisen kuonan ovesta.

Vierailija
9/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aikoinaan olin saman kysymyksen äärellä. Ja lopputulos oli se, että järjellä sen ajattelin ja tunteella vedin. Eli sen rentun mukaan lähdin. Tässä onkin ollut sitten vuoskaudet itkua ja hammasten kiristystä mutta myös hullua rakkautta ja intohimoa..

Vierailija
10/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole riittävän hyvä!Tai sitten jatkat kunnollista elämää kunnollisen, seksittömän miehen kanssa ja harrastat seksit renttusi kanssa. Tosiasiassa seksittömyydestä tulee ongelma pidemmän päälle, samoin renttuudesta. Ne rentut ovat aika hyviä synnyttämään yh-mutseja, oletko huomannut. Joko siten, että itse jättävät tai pettävät, tai siten, että lopulta järkiinsä tullut nainen viskaa moisen kuonan ovesta.

Mutta en tahtoisi sitten pettää tuota kunnollistakaan, tai siis kumpaakaan.

Olen siis puun ja kuoren välissä. Molemmat miehet ovat tosi tärkeitä mulle, en voi hylätä kumpaakaan. Tietävät toisistaan ja kilpailevat minusta, mutta eivät tunne toisiaan. ap.

Vierailija
11/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa, mutta arki meinaa olla aika rankkaa.

Vierailija
12/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen kestää, on tehnyt oikean ratkaisun, jos turpiin saa, katsokoon peiliin, ei kenenkään tule elämäänsä rakentaa vain intohimon varaan, se loppuu kuitenkin jossain vaiheessa, kutina alapäässä loppuu jossain vaiheessa ja silloin on totuus edessä, sanon minä ,jolla on kokemusta!

Vierailija
13/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan kadun, mutta nyt on vaikea kuvitella että elämä olisi mennyt eri tavalla. Olishan se toinenkin voinut osoittautua pohjimmiltaan hankalaksi tai suhde ei muuten olisi toiminut. Eli ap:n kannattais varmaan odottaa sitä herra c:tä, jossa olis kaikki samassa paketissa :)

Vierailija
14/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 14 oli siis 8

Vierailija
15/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kanssaan arki varmaan sujuvampaa. Itse otin aikoinaan rentun ja kyllä sitä kadun ja seksiä ei myöskään enään ole, joten voipi olla kohta eron paikka ja mistä sitten se kunnollinen?

Vierailija
16/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se yleensä käy.

Siinä vaiheessa kun on lapsia, arki loiseläjän kanssa käy yksinkertaisesti niin raskaaksi ja vittumaiseksi, että yleensä ero tulee jossain vaiheessa. Kunnollinen, lapsistaan huolta pitävä nainen ei edes lasten vuoksi voi katsella alko-ongelmaista huithapelia, joka menee ja tulee miten lystää, kenties ei saa tai viitsi tehdä työtä eikä osaa kantaa vastuuta. Mutta kun seksi on se, joka ihmisiä vie.

Toisaalta en ymmärrä ollenkaan miksi edes harkitset puolisoksesi sellaista miestä, jota et halua seksuaalisessa mielessä. Eikös tuo mies ole joku ystävä, eikä mikään aviomiesehdokas?

Vierailija
17/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun siipiesi suojassa hänestä - tuosta sammakosta - kehkeytyy mitä ihanin prinssi - ja siis sinulle ja vain sinulle, sinua varten...

Hän näytti rentulta vain sen takia, että häneltä puuttui kunnollinen nainen, tuo kukkakeppi...

Minulla on ihana renttu...eronnut kylläkin...jonka vaimo oli lähtenyt etsimään pilvilinnoja muualta ja nyt hänellä on ties vaikka kuinka mones mies kierrossa ja lisää menee ja tulee...

Mutta minulla on ihana mies, joka oli kyllä joutunut elämänsä paskamaisempaan vaiheeseen, siihen renttuvaiheeseen...huolehtivan, uskollisen naisen hän vain tarvitsi osoittautuakseen olemaan ihana prinssi. Hänestä en luopuisi!

Vierailija
18/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun siipiesi suojassa hänestä - tuosta sammakosta - kehkeytyy mitä ihanin prinssi - ja siis sinulle ja vain sinulle, sinua varten...

Hän näytti rentulta vain sen takia, että häneltä puuttui kunnollinen nainen, tuo kukkakeppi...

Minulla on ihana renttu...eronnut kylläkin...jonka vaimo oli lähtenyt etsimään pilvilinnoja muualta ja nyt hänellä on ties vaikka kuinka mones mies kierrossa ja lisää menee ja tulee...

Mutta minulla on ihana mies, joka oli kyllä joutunut elämänsä paskamaisempaan vaiheeseen, siihen renttuvaiheeseen...huolehtivan, uskollisen naisen hän vain tarvitsi osoittautuakseen olemaan ihana prinssi. Hänestä en luopuisi!

Ehkä elätte vielä sitä symbioosivaihetta. Ja tämä ex nainen varmaan haluaa nyt vielä mennä ennen kuin vakiintuu.

Vierailija
19/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella on kaikki hyvät ominaisuudet luonteessa, mutta seksuaalisesti ei kiinnosta yhtään. Toinen taas on vähän renttumainen ja haluan aina seksiä hänen kanssaan.

Unohda ne renttupiirteet, miksi ne häiritsevät sinua?

Vierailija
20/23 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elätte vielä sitä symbioosivaihetta. Ja tämä ex nainen varmaan haluaa nyt vielä mennä ennen kuin vakiintuu.

En varmaan ole ainoa, joka on nähnyt, että renttu on renttu, vaikka voissa paistaisi. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka olisi millainen nainen rinnalla.

Jostain kuitenkin aina löytyy nainen, joka kuvittelee, että juuri MINÄ pystyn muuttamaan rentun kunnolliseksi. Sori, mutta sitä ei tapahdu.