Miten kauan esiteini-ikäisesi olisi suihkussa, jos hän saisi olla niin kauan kuin huvittaa
Kommentit (27)
ei tosin olla koskaan kokeiltu, ja tuossa ajassa vesiboileri olisi jo tyhjänä lämpimästä vedestä.
ja ovat max. 10 minuuttia
Tytöt 15v 13v 11v
Mutta kun on sanottu, ettei koko päivää lotrata, niin ei ne kauaa siellä lotraa kumpikaan. Meillä käydään usein nopeasti suihkussa.
Toinen seisoskelee vähän pidempään, toisella on aina niin kiire, ettei ehdi.
Ja sen onkin. Samanlainen hiuslaatu kuin äidillään ja vielä pidemmät hiukset, joten tiedän, että siinä kestää.
Ai että kun otti ja ottaa päähän, kun joku tulee pätemään, että hiustenpesusuihku pitäisi saada toimitettua viidessä minuutissa. Hyvä kun siinä ajassa ehtii tukka kastua läpi. Ei kaikilla ole ohut ja suora letti.
Tosin ei anneta lotrata niin kauan, koska lämminvesivaraaja ei kestä tuollaista kulutusta (ja olisi kiva jos muutkin tässä perheessä saisivat lämpimän suihkun).
ei ole rajoittu, on noin 10 minuuttia.
syynä rajoittamiseen. Täällä av:lla on jatkuvasti näitä teinien suihkuketjuja. Kyllä siinä joku muu rassaa kuin vedenkulutus :D
Veikkaisin tuollaista koko aamupäivää meidän tytön kohdalla.
kukaan voi mennä hetkeen. Ihmeellistä kun niin ajantaju pojilla menee siellä.
joskus on kiire, 10min riittää.
Joskus huhuilen puolen tunnin jälkeen että eiköhän jo riitä.
En osaa sanoa mikä olisi maksimi.
Mutta itsekin olen helposti puolikin tuntia tai 40min,
en ehkä ihan tuntia kuitenkaan;)
Mutta viihdyn itse 40min suihkussa. Ja kyllä, tulen rusinana ulos. B) Olen kylläkin enemmän kylpy- tai saunaihmisiä joten viihtyisin paremmin semmoisessa. Nyt vaan ei ole mahdollisuutta siihen.
No joo, mutta kun taapero on mukana ja istuu vauvan kylpyammeessa niin ei minullakaan kiire minnekään ole. Enkä poikaa edes saisi ilman itkupotkuraivareita sieltä suihkusta ulos aikaisemmin.
Aamula lotrailen noin tunnin sen jälkeen kun veli ja vanhemmat ovat lähteneet kouluun ja töihin. (Oma koulu vasta 9->, mutta muuten ei saa olla kuin korkeintaan 20min, ellei tahdo huutoja.
Ja minua tosiaan rassaan oikeasti se veden kulutus, ei mikään muu. Lämmin vesi kuitenkin maksaa jonkin verran. :/
Kyllä se sielä lojuu tunninkin js sitten pesee itsensä suihkulla. Harvemmin suostuu pelkästään suihkussa käymään. Asutaan kerrostalossa, joten vakio vesilasku per henkilö.
teini-ikäisenä alkoi lotrata siellä puolta tuntia kerralla ja piti olla tulikuumaa. Jos oven takana kävi jatkuvasti motkottamassa, niin saattoi tulla pois vartissa.
lotraa helposti. Ja pidempäänkin.
Tiedän, että ihan epävihreää.