Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALISKUISET 2012

Kommentit (407)

Vierailija
281/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela- Teillähän on jännät tutkimukset edessä, tsemppiä ja hyviä uutisia!!

Alexandra- Ehkä, ehkä, Testaa!!! Itse yritän kestää testaamatta sunnuntaihin. Testit kolahtaa postista varmaan tänään, joten vaikeeta tulee olemaan.

Enisa- Eikös se munasolu elele vuorokauden verran. Korjatkaa jos olen väärässä.

Oma minä- Vuoto on rauhoittunut ihan normaaliksi valkovuodoksi. Yhtään vaaleanpunaista ei ole enää tarttunut paperiin. Pieni toivo heräsi, jos olisi ollut vaikka kiinnittymisvuotoa, sopisi niin hyvin päivien kanssa. Mä en kestä!! Tahdon tietää heti!!!!

Lähden loppuviikoksi reissuun ja jutustelu jää varmaan vähemmälle, kun on liikaa uteliaita silmiä ympäristössä. Pakko kuitenkin jossain välissä päästä kurkkimaan. Nyt odotan jännityksellä ehtiikö posti tulla ennenkun lähden. Jos ehtii, niin nappaan testin tai pari mukaan. Muussa tapauksessa on vaan pakko odottaa sunnuntaihin.

Plussailkaa te muut sillä aikaa oikein urakalla!

Tintti-tyy Dpo 7, kp 22/28

Vierailija
282/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden lomasta huikkaan, että menkkajomotus on alkanut :( Mitään väriä ei vieläkään näy missään!!! Ihan varmana huomenna alkaa menkat, vituttaa!!!!!

Catti 26/25-28 yk 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lullaby81: Plussaonnea jos täti pysyy poissa. Ymmärrän hyvin tuon kannan ettei heti testaa, säästyy pettymykseltä jos heti alkuraskaudesta menee kesken.

tintti-tyy: Vois hyvin olla kiinnittymisvuotoa :)

Pidetään peukkuja!

Mulla nýt pari päivää menkat myöhässä eikä kauheesti oo sellasia tuntemuksia että alkais. Pari päivää oli kohdun kohdalla sellasta jomotusta ja painetta mutta sekin on loppunut. Vähän ehkä selkää jomottaa, mutta voi olla muutakin kipua. Rinnat kyllä kihelmöi nännien ympäriltä. Vielä en kuitenkaan testaa, odotan ainakin vielä pari päivää. Ei tässä kuitenkaan elintavoissa mitään erikoista ole jota täytyisi radikaalisti muuttaa, alkoholia nyt vältän, juon vain alkoholittomia eikä ole juhliakaan tulossa.

Vauvahaave 34/32

Vierailija
284/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin jo matkaan ja täältä junasta kirjoittelen....

Plääh, ei ehtinyt testit tulla. Viime minuutteihin odottelin postia.

Oireet on kyllä sellaiset, että sopisi kumpaankin, siis tätiin tai plussaan. On kyllä sellanen itku-potku-päivä, että huh huh. Itkua saa pidellä koko ajan, tuntuu itkettävän ihan kaikki.

Pari päivää on ollu oksettava olo, mutta sitä mulla esiintyy muutenkin silloin tällöin.

Tuosta jatkuvasta syömisestä jo mainitsinkin, mutta tänään katosi ruokahalu kokonaan. En ole saanut tänään alas vielä mitään.

Harmittaa älyttömästi, etten ehtinyt saada niitä testejä. Enkä pääse mistään hakemaankaan, kun en ole yksin liikkeellä enää ennen sunnuntaita :( Ehkä hyväkin niin, sunnuntaina sitten pitäis jo kunnolla näkyä, jos on näkyäkseen. Oon ehkä vähän kieroutunut, mutta jotenkin on kiva tihrustaa niitä testejä ja arpoa olisko toi..ja odottaa vahvistumista.

Jättäydyn nyt tosiaan taka-alalle muutamaksi päiväksi olosuhteiden pakosta.

Tintti-tyy, hermothan tässä menee.....

Vierailija
285/407 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan täti kylään etuajassa :(( eka tuli töissä kauhee menkkakipu vatsaan ja selkään.. se meni ohi... nyt sitten monta tuntia myöhemmin on maha taas ihan krampissa ja vihlooo. ei en kestä jos täti tulee! :((( vasta päivä 17 tai 18... ei pitäis kyl vielä tulla. argh.

Vierailija
286/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon peukuista!!

Kävin tänään gynellä ja saatiin hyviä uutisia :-) Paras uutinen on, että sovimme miehen kanssa toisillemme ja epäsopivuus ei ainakaan ole syy, miksei ole tärpännyt!! Lääkäri myös oikein kehaisi miehen simppoja, kun tutki mut 12tuntia rakastelun jälkeen, sanoen "miehenne saa olla ylpeä", niin ovat simppansa hyvälaatuisia, liikkuvia ja niitä on paljon! :-)

Toinen hyvä uutinen on, että näyttää, että olen jo ovuloinut. Siis mullahan ei joka kuussa ole ovulaatiota, että kun kuulee, että on ovuloinut niin se on hyvä uutinen. Mutta, tämä ovis iski nyt ilmeisesti juuri väärään aikaan... Meillähän meni sunnuntairakastelu ei -ollenkaan-oppikirjan-mukaisesti. Harmittaa vietävästi, koska se sunnuntai oli päivä, jolloin bongasin mulle harvinaiset ovislimatkin. Mutta kun en kertonut miehelle (ettei tulis suorituspaineita, eihän se kukkokaan käskien laula), että nyt olis otollinen aika, niin ei vedetty lastentekotyylillä.. ja siitä kerrasta tuskin raskauduin.

Epäilin omien tuntemusteni mukaan, että ovis oli jo meni ja gynekin sanoi, että hänestä näyttäs, että ovis ehti mennä ohi, ennen viime öistä rakasteluamme. Mutta ei suostunut vannomaan, että varmasti näin ois. Sanoi vaan, että jos menkat alkaa niin sitten jatketaan samalla tavalla. 5 vrk Clomeja ja 2 pilleriä päivässä. Ovisoireiksi luulemiani oireita tosin on vieläkin? Alavatsaa on nippaillut edelleen, oikein kipeästikin tänään ja nännit on tosi kipeet, mikä on mulle epätavallinen oire. Sen perusteellahan veikkasin oviksen olleen ohi jo eilen iltapäivällä, kun nännikipu alkoi, vaikka lääkäri perjantaina arveli, että ovis on ti tai vasta ke, ja pyysi mua nimenomaan käymään jompanakumpana päivänä. Musta otettiin myös verikoe, jolla mitataan eri hormonien arvot. Limakalvon paksuus nyt 9mm.

Vähän harmittaa tuo ovikseen osumattomuus, mutta ennen kaikkea ja joka tapauksessa, täällä on nyt kaksi hyvin onnellista ihmistä, koska meidän pitäisi olla sopivia toisillemme myös tässä tärkeässä mielessä ;-) Mies oli iloinen kuultuaan, että hänellä on huippusimpat ;-) Mutta kuulema erityisen onnellinen mun puolesta. Anteeksi että hehkutan, mutta on se vaan ihana ... :-)

Alexandralla tsemppiä viimeisiin piinapäiviin ja Tintti-tyylle rentouttavaa reissua! Bambi, on kyllä superlyhyt kierto, jos se jää 17-18 päivään. Ehkä se on kiinnittymiskipua?

Kaikille paljon onnea matkaan!!!

t. Gabriela 17-25/31

Vierailija
287/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84: Kiitos! Huomenna meinaan kyllä testata! Munasolu elää muistaakseni sen 24 tuntia, simpat 3-5 vrk. Mutta hymynaamasta hedelmällisin aika on muistaakseni 48 tuntia eteenpäin, joten ei muuta kun ovista hyödyntämään!

Tiuuli: Kiitos :) Plussaonnea sinulle, koska meinaat testata?

Tintti-tyy: Sunnuntaihin asti meinaat olla testaamatta! Se on kyllä hyvin, jos sinne asti jaksat odotella. Ainut syy siihen että itse en ole vielä testannut on nimenomaan se että testien mukaan ei ovista ollut, joten olisi testin haaskausta. Mutta, nyt on kierto venynyt jo niin pitkälle, että jos ei ennen huomenaamua ole tätiä kylässä, ni sillon kyllä testaan. Niin ja kiinnittymisvuodolta kuulostaa! Itselläni tuli itse asiassa myös joskus viikko sitten, tai jotain, ihan vähän verta paperiin. Oletin silloin että nyt se täti sieltä sitten saapuu, mutta eipä ole vieläkään näkynyt. Sellaista minulle ei ole aikaisemmin tapahtunut, joten toivon parasta. Sinulle hyvää viikonloppua! Nauti, ota rennosti ja unohda koko projekti hetkeksi, sunnuntaina sitten testaat!

Catti76: Mulla on ollut menkkajomotusta on/off-meiningillä jo viikon verran, eikä tätiä näy vieläkään. Sitä paitsi se menkkamainen jomotushan on yksi alkuraskauden oire. Joten, älä nyt vielä anna periksi! Peukkuja pidän!

Vauvahaave: Hyvältä kuulostaa, plussaonnea!

Bambi: Ei välttämättä ole täti tulossa, varsinkaan vielä noilla kiertopäivillä. Ehkäpä raskausoireita?

Gabriela: Hyviä uutisia, kiva! Nyt vielä toivotaan että se ovis ei olisikaan ollut ihan niin ajoissa, ja tärppäisi kuitenkin vielä tästä kierrosta. Olette ilmeisesti kun luotuja toisillenne :)

ON: Ei tätiä, mutta jomotusta kyllä. Jonkinasteista PMS:ää on ollut jo pidemmän aikaa... :/ Toivon että jos se täti on tullakseen, niin tulisi ennen huomenaamua. Negan saaminen on niin harmillista. Toiveet on kuitenkin jo korkealla, eli taas tiputaan... Koska olen huomenna vapaalla, en tiedä koska ehdin tänne päivittämään tilannetta. Mutta, jos tapahtuisi ihme, ja tulisi plussa, niin pyrin heti tulemaan tänne kertomaan. Tiedätte siis että jos ei minusta kuulu, niin todennäköisesti siirryn huhtikuisiin.

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussaonnea!

Alexandra, kp34/27-32 (34?), yk6

Vierailija
288/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma taas ulkona, linnut laulaa yms. Ainut huono puoli on etten oikein kestä hirveää hellettä...

Testailla meinaan huomenna tai sunnuntaina, jos ei tätiä kuulu vielä silloin. Pitäähän sitä ennen reissua tietää voiko huoletta ottaa pari lasillista viiniä vai ei.

Monella on näköjään ollut lupaavia oireita, plussia kaipaillaankin jo tähänkin pinoon lisää =)

Eilen aamulla ja tänään aamulla ollut vähän kuvottava olo ja kurkkukin on karheampi kuin aikaisemmin. Pientä flunssaa pukkaamassa päälle vai...? Närästänytkin on. Ei pitäisi vielä tässä vaiheessa olla raskausoireita, taitaa olla toiveajattelua, heh.

Muttis 40/38-43

Vierailija
289/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitto lääkärille meni kuten arvelinkin, raskaustestin haluaa ottaa pissasta.. no pissat viety aamulla ja nyt odotellaan vastauksia jotka pitäs tulla nyt iltapäivällä, ei uskalla kauheesti toivoa koska tunne on niin vahva siitä negasta.

mutta ilmoittelen kuin kävi

Vierailija
290/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp 36 tai 37/28 tai rv 5+0 /5+1. Ihmeen hyvä olo on ollut ja se minua pelottaakin. Mitään vuotoa ei kuitenkaan ole tullut ollenkaan, vaikka olis syvemmältäkin katsonut. Pientä nippailua silloin tällöin ja aivan alamasu hiukan turvonnut edelleen. Peloittaa vain kun pahoinvointia ei ole oikein ollut viikonlopun jälkeen, tosin silloin olin töissä ja oli aivan hirvittään kuuma ja nyt taas olen ollut vapailla ja saanut ottaa rennosti. Saa nähdä kuinka käy taas viikonloppuna töissä.. Pakko kyllä varmaan tehdä vielä testi huomenna, jos tänään pääsisi apteekkiin saakka. Mies kyllä tuumasi, että eihän sitä uutta tarvitse tehdä kuin vasta vaikka parin viikon päästä :O Herran jestas, eihän nainen nyt niin kauan voi odottaa epävarmuudessa! :D

Kysyisinkin teiltä onko jollain ollut vähemmän oireita joissain raskauksissa kuin toisissa ja silti kaikki ollut hyvin?

Jera: Mikä sinun tilaanteesi olikaan, kun en löytänyt sinun aikaisempaa viestiäsi? Eikö kotitestit näyttäneet mitään vai mikä ihme?

Tsemppiä kaikille kiertoihin!

Onkohan jo odotajissa maaliskuulaisille oma lista?

CelesteSebastian ja Santana

291/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille!

Olen tässä iltavuorossa ja ajattelin tulla pikaisesti kurkkaamaan, mitä täällä on tapahtunut!

CelesteSebastian: Tiedän että epätietoisuus on raskasta, itselläni alkoi esikoisesta (tyttö) jo paljon ennen plussaa huonovointisuus ja jatkui ympärivuorokautisena kuvotuksena rv 18 asti. Poikaa odottaessa epätietoisuus kalvoi juurikin sen takia koska välissä oli päiviä että en voinut ollenkaan huonosti, saattoi olla esim 3 päivää putkeen että ei ollut yhtään huono olo enkä oksentanut kertaakaan, ja sitten olo taas huononi ja oksentelin, pikkukaveri pysyi kuitenkin loppuun asti matkassa, mutta tiedän mitä käyt läpi, kaikki on varmastikin hyvin, yritä vaan välttää liikaa stressiä (helpommin sanottu kun tehty) Onnea sulle odotukseen ja toivottavasti tästä oli vähän apua!!

Onnea Alexandra huomiseen testaukseen, peukutan täällä sulle vahvaa plussaa!!

Tällä planeetalla oviksesta selvitty, ja yritetty sextailla parhaamme mukaan.. silti tuntuu että se ei riittänyt, pitäiskö vielä tänään, tälläistä tämä on, vähemmästäkin sressi nostaa päätään!

Mansikkavadelma: digitesterin hinta on apteekissa aika huima, olikohan jotain 40 euron luokkaa, jostain nettikaupoista saa ehkä hieman halvemmalla, itse tilaan englannista ebayn kautta. itsellä 20 testiä maksoi 15 euroa+ postikulut päälle (3 euroa) googleta digitaalinen ovulaatiotesti halvalla esim, niin löytyy.

Gabriela: Plussaonnea, hienoa että simpat priimaluokkaa, meillä taas toisinpäin :(

Mutta kai se täytyy taas töitä jatkaa..

Eli Enisan piina alkakoon!!!! toivon niin onnistuneita treffejä miehen siittiön ja munasoluni kanssa..

Jera: miten kävi?

Nauttikaahan auringosta ja lämmöstä, tämä tyttö painaa töitä vielä kuuten asti. :)

t. Enisa kp 14/26

Kolmatta lapsukaista yritellessä:

292/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meitä muuten hurjan paljon tässä kuussa! :) Hienoa, pitäisi tulla siis monen monta plussaakin :)

Mulla ollut nyt muutaman päivän ihan kamalaa väsymystä, alkuillasta alan olla jo ihan sippi ja vaikka menen pari tuntia aiemmin nukkumaan kuin yleensä olen silti kamalan väsy koko ajan. Päänsärkyä ollut hiukan melko lailla päivittäin. Alavatsassa nippailua ja aamuisin etovaa oloa, mutta en ala nyt tässä kierrossa kuvittelemaan mitään ennen kuin näen.. joko plussaa tikussa tai tädin vessareissulla. Tuntuu että mulla on nyt viime kierroissa liittynyt aina kierron loppua kohti tuollainen pieni etomus ja nippailut. Olisihan se plussa taas enemmän kuin tervetullut..

kaunisikävä kp 27/28-36, yk3

Vierailija
293/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toin kassikaupalla testejä:D No, käytännössä vain kolme, mutta mulle paljon kun yleensä olen ostanut vain 1 kerrallaan:) Tai siis ostin vain kaksi, mutta clearbluella oli joku tarjous, että sai toisen kaupan päälle. Ja ostin vielä sitten yhden apteekin oman testin, kun sillä testasin viimeksikin lauantaina. Jos uskallusta riittää, niin testaan huomenna aamulla sillä apteekin omalla. Kai sitä voisi testata muulloinkin kuin aamulla, mutta näin olen aina tehnyt niin tulee ainakin varmempi tulos. Voi kun mua jännitää taas hirveästi. Oireina edelleen vessassa ramppaus, pienet masun nippailut ajoittain, tädin pois jäänti, aivan alavatsan turvotus. Hiukkaa väsyä on, mutta oon taas touhunnut tänään aika paljon että ei ihme. Ruokahaluttomuutta on edelleen, syön vain sitä mitä tekee mieli. Pelottaa vaan kun se viikonlopun "ihanan" pahaolo on hukkunut. Vai olisko ollut sitten vain siitä kuumuunesta. Tosi outoa vain tämä oireettomuus kun esikoisesta (poika) voin tosi huonosti 24/7 yli 12 viikkoon saakka ja tokasta (tyttö) minulla oli vain muutaman tunnin päivässä paha olo, mutta ei se kyllä tosi pahaa ollut verrattuna siihen ekaan. Ja kai se voi olla niinkin, että oon tottunut nyt sitten kai vaan tähän ettei enää paljon tunnu, tai onko nyt sitten vaan tää raskaus näin helppo (ainakin vielä).

Ja kiitoksia ihanista sanoista! Niitä luen heikkoina hetkinä.

Tsemppiä edelleen kaikille kiertoihin!

CelesteSebaastian kp 36 tai 37/28 tai rv 5+0 /5+1

Vierailija
294/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka herkkä tuo clearbluen se viikkonäytöllä oleva on? ja onko hyvä oikeasti? Entä sen tavallisen clearbluen herkkyys verrattuna apteekin omaan. En enää muistakaan kuinka herkkä apteekin oma olikaan, mutta ei ollut aivan herkimmästä päästä, mutta ei kuitenkaan huonoinkaan.

Vierailija
295/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kyllä joko hormonit sekasin pahasti tai sit oon raskaana! huimaa iha koko ajan ja nyt on nännitki kipeytyny ja sit noi vatsan vihlonnat! ja alapääkin on outo, arka tai jotenki semmonen kummallinen! ja etookin koko ajan! ruoka ei oo menny alas pariin päivään. voiko laastareiden lopetus pitää hormonit näin sekasin vai oonko mä oikeesti jo raskaana?! o.O oon iha ymmälläni. tää huimaus on inhottavaa!

Vierailija
296/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tuossa hetki sitten clearbluen digitaalisella, kun kassikaupalla kannetut testit tietysti polttelivat :D Ja sehän sanoi Raskaana:):DD Huomenna aamulla teen sitten ainakin sen apteekin testin, että vielä näen että viiva on varmasti vahvistunut, jos on vahvistunut. Mua kun pelottaa edelleen että kesken olisi mennyt. Mutta toisaalta kun järjellä ajattelee, niin luulisi testin jo tänään näyttäneen negaa kun viikko edellisestä testistä. En kyllä tiedä mikä minut oikein saa vakuuttuneeksi, varmaan se kun näen vauvan ultrassa.

Oli tuo clearbluen testi aika veikeä kun maagiset sanat vaan pompahtivat näyttöön:)

Sekaisin onnesta, CelesteSebastian ja Santana

Vierailija
297/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selvitty rankasta 13,5h:n keittiövuorosta...Onneksi hengissä =)

Alexandra, itse asiassa testasin jo ja sieltä tuli kyllä esi-haamujen haamuin isi =) Katsotaan nyt alkaako vahvistuun vai kävikö kaveri vaan hipasemassa..Turhan tuoreessa muistissa tuo muutaman kuukauden takainen alkuraskauden km..Mutta, ilmottelen =)

Celestelle onnet, iloitse vaan, raskaana olet =) Santana, söpöä :)

Gabriela, ihana kuulla, että olette miehesi kanssa sopivia toisillenne! Nauttikaa siitä!

Bambi, toivotaan parasta, että kaikki oireilusi ovat raskausoireita =)

Ja kaikille muillekin suuresti plussaonnea!

omaa napaa, viikonlopun työt vaivaavat..Tiedossa aika rankka viikonloppu ja meillä on kolmen työntekijän vaje...Mutta, tosiaan, testasin äsken jokusen tunnin rakossa olleesta pisusta esi-haamujen haamuimman isin..Katsotaan nyt mitä siitä tulee. Kuten jo ylempänä kirjoitin, niin mielessä on muutaman kuukauden takainen alkuraskauden keskenmeno..Joten en oikein uskalla edes ajatella jos tässä nyt pieniin päin oltaisiin. Todella saa viivat vahvistua että uskon..Oireita ei ole, mutta olenkin miltei jo tunnettu oireettomuudestani..Eli jotain oireita kyllä odotan..PAITSI! Olen todella uninen...Aiemmin oon herännyt jo ennen kellon soittoa, mutta nyt oon järjestään joka aamu nukkunut jonkun puoltoistatuntia pidempään...Huominen jännittää, kun pitää olla aikasin taas töissä, toivottavasti herään =) hih..

Mutta, nyt iltapalan ja telkkarin ääreen...Illanjatkoa! =)

Pienesti onnellinen Tiiuli

Vierailija
298/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niiiiin jännät paikat monella, ja ihan selkeitä oireita, että täytyy täällä vielä muutama kerta käydä kurkkimassa!!!! Ihan älyttömästi plussatsemppiä kaikille tasapuolisesti!!!

ON: Täällä odotellaan että täti lähtis muille maille ja saatas tää kierto tästä vauhtiin ilman ylimääräisiä härpättimiä tuolla alhaalla ;D

Äiti1983 kp4/28 yk 1

Vierailija
299/407 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua nyt koetellaan! iski joko hiivatulehdus tai runsas valkovuoto?!?! mitä tää on mun kroppa on iha sekasin..

Vierailija
300/407 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten apteekin oman raskaustestin. Nega. Hitojen hitto! Aukasinkin tuon ja koitin tihrustaa, ei näy kuin viivanpaikka kun kääntelee ja vääntelee... Ootetaan sitten sitä prkln tätiä pilaamaan lomareissu sittenkin. Taitaa taas tulla ûberpitkä kierto. Alkais ees sunnuntaina niin sais kuitenkin seuraavan viikonlopun olla *rauhassa*, keleper.

hiukkasen v******t Muttis 41/38-43