Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppinen nainen, tukka värjäämätön ja aina ranskalaisella letillä. Outoa?

Vierailija
30.05.2011 |

epämuodikasta? vanhanaikaista?

lestadiolainen ei ole.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri näyttää tästä syystä 45-vuotiaalta, vaikka on 35. Näyttää siltä kuin olisi jämähtänyt 80-luvulle...

Vierailija
2/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännöllistä! Tosin mulla vaaleita raitoja tukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuolla tavalla...

Vierailija
5/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaju jossain kohti päätä? Mäkin tunnen yhden ihmisen jolla on AINA hiukset laitettu samalla lailla. Olen tullut siihen tulokseen, että hänellä on tod näk jossain kohti kaljua ja juuri tämä kampaus peittää sen.

Vierailija
6/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kaljua, mutta hiukset on lähes aina letillä. Tosin värjään niitä, mutta kampaus on aina sama. Kätevin pitkille hiuksille, kun kuljen työmatkatkin pyörällä niin ei oikein voi auki pitää. Ja olen liian laiska tekemään mitään muuta, paitsi juhliin yms. mennessäni

Vierailija
7/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, jonka tiedän, pitää aina pitkää, luonnostaan tosi kauniin väristä tukkaansa ranskalaisella letillä. Hän on sairaanhoitaja ja ymmärrän kyllä täysin, että häntä ei huvita vaihdella kampausta työajan ulkopuolella vaan muiden vuoksi.

Mut jos mietin ihan tavallisia ihmisiä ympärilläni, niin yleensä kaikilla on hiukset aina samalla tavalla. Hyvin harva väkertää mitään kampauksia ja nekin jotka värjää, värjää usein vuosikausia samoilla sävyillä. Elääkö jotkut vastaajat sitten sellaisessa maailmassa, jossa kolmekymppiset vaihtelee jatkuvasti hiusmallia, kampausta ja väriä?

Vierailija
8/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotte mun olevan ruma ja outo! :D

Vierailija
9/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita asia haittaa. Minua se ei haittaa..

Vierailija
10/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina värjätty ja melkein aina auki. Ei sen kummallisempaa. Tosin tyylikkäämpäähän se tietysti on omaa väriä pitää kuin värjäillä.

Vierailija
11/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyylitajutonta. Mun mielestä perisuomalainen ohut hius, ilman väriä, ei harmaantuessa parane...

Mutta ei mua muiden hiukset häiritse, niin kauan kun ne pestään säännöllisesti.

Vierailija
12/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kolmekymmpinen (voi apua!!) ja mulla on värjäämättömät hiukset aina nutturalla. En myöskään meikkaa.

Vierailija
13/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittekö te ihan oikeasti sitä, mitä teistä ajatellaan jonkun kampauksen perusteella?

Mulla on hiukset aina ponnarilla. Mitään kampauksia ei ole, ei koskaan hiukset auki. Olen tosi outo!

Vierailija
14/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjää hiuksiani, olen 23v yhden lapsen äiti, ainakin omasta mielestäni pukeudun ihan kivasti ja meikkaankin yleensä aina kodin ulkopuolelle lähtiessäni. Tukka on aina kiinni, syy miksi en värjää on että pidän hiusteni väristä, keskiruskea. Miksi pitäisi värjätä? Rahaakin säästyy.

Vierailija
15/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse outo,ap?

Ihanaa, kun jotkut ovat löytäneet omimman tyylinsä.

Itse lopetin raitojen oton hiuksiin ja annan hiirenharmaan värini kasvaa tilalle. Toosi outooo.

Vierailija
16/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka piti vähintään kerran viikossa Tallinnasta ostettua hiusdonitsia.

Se näytti kuolleelta hiireltä.

Muutenkin tuli töihin välillä hiukset märkänä ja vaikka mitä virityksiä, mutta kun hiukset oli kiinni sillä kamalalla donitsilla, oli järkyttävän näköistä.

Hänellä hiukset olivat ihan harmaat, n 30 v nainen ja donitsin hiukset olivat keltaisen sävyiset, eli kukaan ei voinut edes vahingossakaan luulla kyseessä oli hänen omat hiuksensa.

YÖK !

Vierailija
17/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuhuh! Ihan ihme paikka tää vauva.fi:n keskustelut. Öy Ziisus! :) Uskomatonta että jaksatte edes alottaa keskustelun tällasesta. Ja ite pistän väsymyksen piikkiin, että edes eksyin tänne. :D ei koskaan enää... :D :D

Vierailija
18/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksissa juurikasvu kaulaan asti. Letti on käytännöllinen, ettei pitkä tukka mene takkuun. Muodikkuudesta en tiedä, mutta itse tykkään pitkästä tukasta.

Vierailija
19/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä kauniista tummanruskeasta, luonnollisesta väristäni :) En kyllä ala peitellä tulevia harmaitakaan, miksi pitäisi?

Vierailija
20/20 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vouhota muotihullutusten perässä ainakaan hiusten suhteen.

Positiivista mielestäni. On ihanaa, jos joku uskaltaa pitää omaa väriä ja vieläpä letillä. Ihanaa jotain sellaista herttaista juurevuutta ja vanhakantaisuutta, mutta siis positiivisessa mielessä!