Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sidneyssa suomalaisia

29.10.2005 |

Hei,

olemme todennäköisesti lähdössä helmikuussa puoleksi vuodeksi AUstraliaan 3v tytön ja 3 kk vauvan kanssa (ei vielä syntynyt). Ajattelin vaan tiedustella onko mahdollista saada leikki-ikäiselle tytölle natiivi lapsi seuraa? Itsellekin olisi tietysti mukava vaihtaa kuulumisia ja kuulla vinkkejä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten varmaan nimimerkista arvaat, asun Sydneyssa ja mulla on 10 kk vanha poika.

Me kaydaan ahkerasti suomalaisten perhepiirissa, joka kokoontuu eri puolilla Sydneya kaksi kertaa kuussa perjantaisin klo 10. Paikalla on yleensa 3-6 aitia / au pairia ja lapsia on vastasyntyneesta juuri alle kouluikaisiin. Perhepiirilla on sahkopostilista, jonka kautta tiedotetaan tapaamispaivamaarat ja paikat.

Maanantai-iltaisin taalla on myos Suomi koulu, jossa on eri-ikaisten lasten ryhmia. Me ei olla viela siella ruvettu kaymaan, koska poikani on vasta sen verran nuori, mutta oon kuullut tosi hyvaa palautetta.

Tiedatko missapain Sydnea aiotte asua? Me asutaan ihan pohjoisessa, alueella nimelta Newport (jos sulla sattuu jo olemaan Sydneyn kartta).

Vierailija
2/2 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olipa mukava lukea viestisi. Meilla ei ole mitaan tietoa viela asunnosta, luulisin, etta valitsemme mahdollisimman keskeisen paikan, josta on helppo liikkua lasten kanssa. Se meidän tulo sinne selviää varmastikin muutaman viikon sisällä. Nyt odotellaan ensin uutta tulokasta, mulla on itse asiassa LA huomenna...

Ollaan yhteyksissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla