Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaanako? vai kuukautisetko?

27.08.2007 |

Moikka. Olen yhden lapsen onnellinen äiti ja toista lasta on nyt yritetty hetken aikaa. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa perjantaina ja tuttuun tapaan niukkaa vuotoa tulikin niinkuin aina mulla aluksi..no sitten lauantainan ja sunnuntaina ei oikein mitäänm, tänään aamulla taas vähän vuotoa mutta sitten ei taas mitään..

Raskaustestin tietysti voisi kohta tehdä mutta pelottaa että jos se näyttää plussaa niin miksi sitten tota vuotoa...? Ensimmäistä odottaessani mulla oli yhtenä päivänä vuotoa aika paljonkin mutta se oli kyllä vähän myöhemmässä vaiheessa..

onko muilla kokemuksia tälläisestä tilanteesta? ja mitä suosittelisitte tekeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi oli kuin kopio mun kaverin tilanteesta, ei siis henkilökohtasta kokemusta. Niin, kaveri teki plussan samassa tilanteessa.

Vierailija
2/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten piti alkaa kuukautiset. Paria päivää ennen varsinaista alkamispäivää tuli hieman punaista paperiin ja ajattelin että joko ne nyt alkaa. No eipä alkanutkaan. Sen yhden päivän jälkeen ei ole tullut mitään. Kuukautisoireita kyllä on. Alamahaa ja -selkää jomottaa. Lisäksi rinnat ovat olleet kohta viikon kipeät ja väsyttääkin. En silti uskalla toivoa liikoja, koska meillä lapsen teko on ollut todella hankalaa ja hoidot olisi alkamassa piakkoin.

Toki salaa olen toivonut että olisinkin raskaana. Kenellekään en ole vielä uskaltanut kertoa, koska jos sitten mitään ei olekaan tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Vähän samanlaista tilannetta oon ihmetellyt. Eli mulla ois menkat pitäny alkaa 17.päivä ja sillon alkoiki vähän tuleen sellasta ruskehtavaa vuotoa, mitä jatkui pari-kolme päivää. Mutta TOSI niukkaa siis. 20 päivä tein testin joka näytti haaleaa plussaa, seuraavana päivänä ostin erilaisen testin mikä seki haalea plussa. Oon nyt siinä uskossa et pieni on meille tulossa, mut ihmetyttää kyllä tuo vuoto menkkojen aikaan..

Gaya 6+3

Vierailija
4/6 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neljän raskauden aikana on täällä roikkunut niin tosi yleistä tuollainen vuoto tuntuu olevan!! Ja itelläkin ainakin pari kaveria ovat ihmetelleet niukkoja kuukautisia ja ovatkin sitten olleet raskaana =) Eli sitä testiä ostamaan vaan..joillakin muuten ne pari ekaa kuukautta tulee aina niukkaa vuotoa kun olis menkojen aika. Mutta vuodot alkuraskaudessa ovat siis yllättävän yleisiä..

Peukkuja jokaisen plussan puolesta bdbdbdbdb

hippuskainen ja masu 26+4

p.s Eve83...meillä aikoinaan ei annettu toivoa saada lapsia ennen kun minä olen käynyt leikkauspöydällä vaan toisin kävi ja nyt neljäs " luomu" lapsi tulossa (tosin yks km) heti " tuomion" jälkeen tärppäs =)

Vierailija
5/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säikähin hirveesti kans tänä aamuna kun oli yökkärin housut vähän veressä. Tai siis semmost ruskeen punast. Nyt aamul on paperii tullu vähä sellast tuhruu, mut ei mitää selkeetä vuotoo. Raskaustestin tein 24.8 ja plussaa näytti. Eli olen 5+1 nyt.

Yritän rauhottua ja aatella et tää on normaalia.. Eiks nii?

Vierailija
6/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinkin jo aloittaa aihetta tuonne vauvakuumeen puolelle, kunnes löysin täältä tämän aiheen. Joten kopioin juttuni tähän:

" Vieläkö on toivoa?

Ja samalla heip kaikille, uusi tulokas esittäytyy!

25 vuotias neitonen siis täällä, historiaa, että löytyy abortti 6 vuotta sitten, sen jälkeen ex-mieheni kanssa kaksi vuotta yritystä ilman tärppäystä, ja nykyisen mieheni kanssa ei nyt sinänsä tässä yritellä, mutta kuitenkin ilman ehkäisyä ollaan oltu reilu vuosi.

Kierto mulla on aina ollut sekava, nyt kun olen saanut hieman laihdutettua niin alkaa olla pikkuisen säännöllisempi, kuitenkin jotain 26-yli 40.

Eli siihen on siis totuttu, että menkkoja saa aina odotella.

Nyt sitten alkoi menkat viime viikon torstaina, mikä oli kp 32.

Ensin tuli vain ihan vähän pientä tuhrua, mikä normaalia, joskus tulee sellaista päivä tai kaksi ennen kun alkaa sitten kunnolla.

No, ei alkanutkaan sitten missään vaiheessa kunnolla, sunnuntaihin asti kesti tuollaista pientä tuhnua, sitten sekin loppui kokonaan.

Ja mulla siis todella runsaat kuukautiset aina, joten tällänen mulle ihan uutta. Tein eilen testin joka näytti negaa. Joten, kaipa tän pitkän jutun pointti oli se, että onko muilla ollut samanlaisia tilanteita, kuukautiset käyttäytyneet noin jostain muusta syystä kun raskaudesta? Ja miten kauan kannattaisi niitä odotella alkavaksi, koska testata uudelleen jos ei ala?

Puuh, tulipas pitkä ja sekava sepustus, kiitos jos jaksoitte lukea :)"

En siis näköjään ole ainoa jolla tämmöistä tilannetta.

Lähinnä nyt mietityttää tosiaan, että vieläkö sitä kannattaisi toivoa, että olisin raskautunut, ja tosiaan että koska kannattaa seuraavan kerran testailla jos ei kuukautisia kuulu.