Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta, miten hyvin Herra on järjestänyt mun asiat! :D

Vierailija
30.05.2011 |

Viime syksynä olin vielä täysin epätoivoinen ja masentunut (ja olin ollut sitä vuosia). En tiennyt mitä haluan elämässäni tehdä, mikään ei tuntunut kiinnostavan, tulevaisuus tuntui täysin epävarmalta, pelottavalta ja turhauttavalta.

Sitten sain tulla uskoon, ja rukoilin Herralta muunmuassa sitä, että auttaisi mua ja järjestäisi elämäni uuteen uskoon. En edes tiennyt mitä tämä olisi, koska kuten sanoin, olin itse siinä tilanteessa etten nähnyt valoa tunnelin päässä enkä tiennyt mikä mua kiinnostaisi, mihin musta olisi ja mikä olisi edes mahdollista.

Ja nyt olen saanut nähdä, miten asiat ovat muuttuneet! Ihan konkreettisia asioita, nyt tiedän mitä haluan elämässäni tehdä, ja se on tullut mahdolliseksi, on myös tapahtunut _monia_ ennalta-arvaamattomia asioita ihan prikulleen parhain päin, ettei voi olla sattumaa vaan tajuan kuinka hyvin Herra todella asioita järjestää.

Tekisi mieli antaa ihan konkreettisia esimerkkejä, mutten viitsi, en halua että mut tunnistetaan täällä ;)

mutta siis on tapahtunut paljon, ja todella tarkasti hienosäädettynä, esim. haluamani työt alkoivat pari kuukautta sitten juuri sinä päivänä kuin olin etukäteen ajatellut että olisi loistava aloittaa, lapsille järjestyi päivähoitopaikka erään ei-minusta-johtuvan yllättävän tilanteen vuoksi HETI, vaikka etukäteen vähän murehdin miten järjestän lastenhoidon (yleensähän joutuu odottamaan 2 viikkoa äkillisesti työllistyessä ja miettimään mihin lapset siksi aikaa)

ja kaikenlisäksi olen saanut elämääni valtavasti lisää iloa, masennus on väistynyt kokonaan ja elämä tuntuu taas mielekkäältä ja odotan tulevaisuutta innolla!

En olisi TODELLAKAAN vielä viime syksynä voinut uskoa, kuinka elämäni voi muuttua näin hyväksi. Ja se on täysin Herran ansiota. Miettikää mikä etuoikeus meillä on kaikilla tähän, sen kun jätämme huolemme Herran käsiin ja Hän ne hoitaa, kun vaan annamme Hänen tehdä niin :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huoliani ei ole herra hoitanut. Olen ottanut asiat omiin käsiini kuten jokainen vastuullinen ihminen.

Antaako Herra myös mokailla rauhassa, ja voit sitten olla ottamatta vastuuta, ajatellen, että "Se oli Herran tahto".

Vierailija
2/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako Herra myös mokailla rauhassa, ja voit sitten olla ottamatta vastuuta, ajatellen, että "Se oli Herran tahto".

Tietysti yritän elää niinkuin Herra minun tahtoo elävän, mutta jos ja kun tulee joskus mokailtua, se kaduttaa ja on ihanaa tietää että saan sen anteeksi, kun vilpittömästi kadun ja pyydän anteeksi enkä tee sitä toiste (tai ainakin pyrin parannukseen päin!)

Eli siis ei mikään synnin tekeminen/mokailu ole Herran tahto, Hän haluaa meidän pyrkivän pois synnistä, ja auttaa siinä, mutta jos kuitenkin lankeamme, meitä varten on armo.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikinä ei ole masennus vaivannut ja muutenkin on elämä aina mennyt melko lailla täydellisesti putkeen. Kiitos Herra näin jälkeenpäin! Ja minä kun luulin, että on vaan käynyt hyvä tuuri.

Vierailija
4/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikinä ei ole masennus vaivannut ja muutenkin on elämä aina mennyt melko lailla täydellisesti putkeen. Kiitos Herra näin jälkeenpäin! Ja minä kun luulin, että on vaan käynyt hyvä tuuri.

että sinunkin asioitasi on järjestelty. Hyvä kiittää, enivei :)

ap

Vierailija
5/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että miksi minun asioitani olisi järjestelty kun maailmassa kuolee pikkulapsia ripuliin miljoonittain ja ihmiset elävät kaikinpuolisessa järkyttävässä kärsimyksessä vuodesta toiseen ilman mitään järjestelyjä vilpittömistä rukouksista huolimatta.

No, tuntemattomia ovat Herran tiet.

Vierailija
6/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että miksi minun asioitani olisi järjestelty kun maailmassa kuolee pikkulapsia ripuliin miljoonittain ja ihmiset elävät kaikinpuolisessa järkyttävässä kärsimyksessä vuodesta toiseen ilman mitään järjestelyjä vilpittömistä rukouksista huolimatta.

No, tuntemattomia ovat Herran tiet.

kaikenlaista pahaa, mitä täällä tapahtuu ja mitä Herra sallii ihmisten tekevän toisille ihmisille. Vaan olisiko se sitä vapaaseen tahtoon puuttumista, jos estäisi jotakuta tekemästä mitä tämä haluaa?

En minä tiedä, en todellakaan.

Tutkimattomia ovat Herran tiet, kyllä se näin on, mutta täytyy myös muistaa kuinka paljon hyvää Herra tekee. Ja myös se, että monista pahoistakin asioista Herra saa loppujen lopuksi koitumaan jotakin hyvää.

Eihän meille täällä maailmassa ole helppoa elämää luvattu, emme elä paratiisissa emmekä taivaassa (vielä) vaan maailmassa jossa on pahuutta ja ihmiset saavat vapaasti valita, hyvän ja pahan välillä. Kuitenkin, Herra kyllä kuulee rukouksemme, ja vastaa niihin. Välillä niin että hyväksymme ja ymmärrämme vastaukset, välillä vastaus viipyy ja toisinaan kielteinenkin vastaus osoittautuu pidemmällä aikavälillä parhaaksi, vaikkemme sitä heti olisi tajunneetkaan.

ap

Vierailija
7/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat tulevat mieheltäni hänelle ja aina kun hän tarvitsee lisää rahaa, soittelee lastenvalvoja tapaamisaikaa. Eksän ei tarvitse käydä töissä ja voi silti pitää lapset hoidossa ja maksaa asunto/autolainaa. Hyvin on herra järjestänyt. Sen Herran nimi on Antti.

Vierailija
8/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein herra isoherra

Vierailija
9/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein herra isoherra

Ei ole edes mikään isoherra, mutta exä osaa Herraan uskovana puhdassydämisenä ihmisenä nyhtämisen taidon ja syntiähän ei ahneus ole (kas kun se selitetään lapsien edulla). Todellisuudessa etävanhemmalla tulee olla käytössään rahaa pakollisten menojen jälkeen 400e ja taitava exä vie kyllä mukavasti etävanhemman rahat jos niin tahtoo.

Vierailija
10/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me osataan elää oikein!

Vierailija
11/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vain sähköimpulsseja ja kun ne loppuvat niin olemme samalla viivalla muiden eliöiden, kasvien ja eläinten kanssa. Uskonto on kehitetty ihmisille luomaan turvallisuutta.

Vierailija
12/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovat jotain hihhulimuslimeja. Öljyä tulee kun vaan tökkää seipään maahan, töitä ei tarvitse tehdä ja aurinkokin vielä paistaa. Oiskohan rukouksissakin mahdollista valita väärä osoite?

Vierailija
13/13 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varsinkaan jos on uskova. P-aa tulee niskaan pian kilotolkulla.