Oulunkylässä/Käpylässä/Maunulassa asuvat; mitä ihmettä noi räjähdykset on?
Eilen ja tänään on kuulunu tasasin väliajoin hirveitä pamauksia, kuulostaa vähän ku ukkonen jyrähtäis. En löytänyt netistä tietoa, onks täällä jotain räjäytystöitä menossa?
Kommentit (16)
siellä ainakin kuulin Santiksen ammuskelut. Olikohan siellä jotkut kertausharoitukset nyt? Kuuluisko ne tänne asti sitten myös. En mä mitään muutakaan syytä keksi. Nyt äsken tuli yksi ja se oli paljon vaimeampi, kuin Hertsikassa eilen.
mietin vaan kun olin eilen myös Pitäjänmäessä, keskustassa ja Malmilla enkä kuullut mitään, pelkästään otsikossa mainitulla alueella :o
eilen olin töissä eikä toisella puolella kaupunkia kuulunut mitään.
Santahaminaa. Vuosaaressa helisee ikkunat kans jo toista päivää. Ärsyttävää. Ikinä ei ole ollut näin kovaa pauketta, ei edes ukonilojen aikaan. Eilen tarkistelin ikkunoiden lukot, etteivät pääse särkymään täristessään.
typo, mutta menee käyttöön koska rakastan ukonilmoja =)
T:Se ikkunoiden puolesta pelkääjä
Santahaminaa. Vuosaaressa helisee ikkunat kans jo toista päivää. Ärsyttävää. Ikinä ei ole ollut näin kovaa pauketta, ei edes ukonilojen aikaan. Eilen tarkistelin ikkunoiden lukot, etteivät pääse särkymään täristessään.
Tällä vähän keskemmällä ikkunat ei helise.
Veikkasimme sotaharjoitukisia, kun ei mitään räjäytystyömaatakaan tullut mieleen.
ja ruoholahdessakin, kuulosti joltain ampumaharjoituksilta santahaminasta..?
Keski-Vuosaaressa just asutaan. Tää talo on näitä vanhoja sopivasti kallion päälle rakennettuja ja varmaan siksi se tärinä tuntuu niin voimakkaana
Tärähdyksenä tuntuu isojen paukkujen jälkeen, mutta ei onneksi ikkunat helise tms.
taitaa olla kehä 3:en räjäytystöitä?
myös ja en keksi muuta kuin Santahaminan.
Mä olenkin täällä Krunikassa pari päivää miettinyt, että mikä jytisee. Olishan tuo pitänyt tajuta.
Ei ole eka kerta tällä viikolla. Ärsyttävä ääni. Jos ovat Santahamista, niin ymmärrän todella lähialueiden asukkaita, kun valittavat meluhaitasta! Täältä on matkaa sinne aika paljon ja minuakin häiritsee.
Nyt juuri sekunti sitten jytisi.