Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ehkä homeongelma ja mies haluaa myydä kertomatta siitä.

Vierailija
30.05.2011 |

Tai siis mies ei usko ongelmaan koska ei haista meillä mitään outoa ja sanoo mua luulotautiseksi. Mulla kotona pää kipeä ja tukkoinen olo. Välittäjäkään (katsastuskäynnillä meillä) ei pitänyt kertomista tarpeellisena, koska ei myös haistanut mitään ja sanoi, ettei asia ole as.oy:ssä osakkaan vastuulla.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin niin, että siinä sitten syynätään, mistä vahinko johtuu ja onko osakas itse mahdollisesti aiheuttanut sen tai viivytellyt siitä ilmoittamisesta. Pahimmassa tapauksessa osakas joutuu maksamaan koko rempan tai ainakin yhtiön omavastuut.

Kannattaa senkin vuoksi olla itse aktiivinen ja pyytää asunto-osakeyhtiötä selvittämään mahdolliset kosteusvahingot. Käytännössä ap:n pitää siis soittaa sille isännöitsijälle, että käyvät mittaamassa kosteudet ja tarkistamassa tyypillisimmät kohteet.

Samalla tulee ilmastointikanavatkin tutkituttaa.

Vierailija
42/43 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi vähän yli 200 (n. 140 neliöö)????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopeiset elukat marssi öisin (en muista nimeä). Vaadin purkamaan saunan välisen seinän miehen vastusteluista huolimatta. Kun sitten monen riidan jälkeen teki sen niin kaikkihan oli litimärkää! Lisäksi vaadin purkamaan kaikki laatat seinistä. Sitten teimme kunnon vesieristyksen ja jätimmen siihen. Uusi ostaja sai laittaa mieleisensä laatat. Myös yläkerran katto vuoti kerran kovalla sateella. Sen myös kerroin kaikille:) Asunto Osakeyhtiö oli oikeesti vastuussa katosta.

Asuntomme myytiin nopeasti ja saimme ihan hyvän hinnankin ja minä hyvän mielen kun en yrittänyt huiputtaa ketään! Että silleen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän