Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 28 ja hillitön närästys iltaisin? Mikä auttaa?

Vierailija
23.06.2011 |

Löytyykö kokemusta? Ja oliko joku lääke jota sai käyttää?

Syön terveellisesti, en herkuttele ym. ja silti närästää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vielä ollut palleatyrä joka pahentaa ennestään närästystä.

Vierailija
2/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

närästyslääkkeet apteekista, mitään sen kummemmin mainostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkia närästyslääkkeitä ei mun käsittääkseni saa raskaana syödä. Kaikenlaista itsekin kokeilin, magnesiamaito oli ainut, joka toi helpotuksen.

Vierailija
4/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla närästi ainakin ruisleipä, paprika, omena, tomaattikeitto, rasvainen tai maustettu ruoka. Googlaa netistä ruoat, joiden sanotaan närästävän ja jätä kaikki sinulle oireita tekevät pois. -Raskaus on niin lyhyt aika, että ihan hyvin voi karsia vähän ruokavaliota.

Vierailija
5/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi mulla.

Vierailija
6/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoostaan lämmitetty täysmaito helpotti oloo! Ja sitäkin sai hörppiä vähintää tunnin välein öisinki....

Vierailija
7/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn päätypuolta kannattaa korottaa, jos mahdollista tai tukea itsensä tyynyillä vähän istuvaan asentoon.

Illalla ennen nukkumaanmenoa ei kannata syödä tukevasti. Vältä happoisia ruokia ja juomia; sitrushedelmiä, limsoja yms. Myös suklaa närästää jo edellämainittujen paprikoitten, avokadojen, rasvaisten ja maustettujen ruokien yms ohella.

Happolääkkeitä ei tosiaan niin vain voi raskaana ollessa syödä. Kysy lekurilta asiasta.

t: refluksitautinen

Vierailija
8/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kokemusta? Ja oliko joku lääke jota sai käyttää? Syön terveellisesti, en herkuttele ym. ja silti närästää...

Olen kärsinyt refluksitaudista useita vuosia ja söin lääkkeitä ja kävin tähystyksissä.

Olen nyt syönyt vähähiilihydraattista ruokaa -siis karpannut jonkin aikaa ja heti seuraavana päivänä huomasin kuinka närästys helpotti ja olen luopunut lääkkeista (Nexum).

Syön hiilareita päivässä vain n. 30 g.

Suosittelen kokeilemaan, minulla elämänlaatu muuttui kerralla ja aion jatkaa tällä linjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi