Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen yhteen paluu exän kanssa--häiritseekö "sinkkukauden" hoidot?

Vierailija
29.05.2011 |

Eli sinkkuina ehdimme olla vajaa vuoden ja kummallakin tiedämme olleen muutamia satunnaisia tuttavuuksia,lähinnä juuri kammarin puolella ja ehkä kerran kaksi kahvitteluja..häiritsisikö sinua tämä? Haluamme tosissamme palata yhteen,lapsiakin on ja asiat aikalailla saatu setvittyä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvomaailma ja ajatusmaailma. No tuotahan sietää miettiä1

Vierailija
2/6 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano nyt et sinäkin luulit et olisi jotain erikoista mutta kun tosi rakkaus puuttui niin petyit eikä sulle jäänyt oikein mitään mieleenkään kun haaveilit exästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä onnistunut meilläkään yhteenpaluu, liekö jopa tavallisempaa näin päin...

Vierailija
4/6 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin pari vuotta sitten miehen kanssa (sen alotteesta), oltiin pari kuukautta erossa ja mies oli sinä aikana jo pannu toista, ite en olis ees pystyny ku olin vielä shokissa erosta. Palattiin yhteen (miehen aloitteesta sekin), ja vaikka nyt on menny jo tuo pari vuotta hyvin niin kyllä mua vieläkin joskus vaivaa :( siis että olisko mies ees halunnu mua takas jos tuo toinen nainen ois halunnu miehen kanssa suhteen (mies oli ihastunut siihen).

Vierailija
5/6 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ei ollut edes satunnaissäätöjä sinä aikana, minulla taas oli yksi pidempi suhde. Aloin seurustelemaan Etelä-Afrikkalaisen miehen kanssa muutama kuukausi sen jälkeen kun exän kanssa erottiin, ja seurustelin tuo afrikkalaisen miehen kanssa 9kk.

Nyt ollaan oltu "uudessa suhteessa" exän kanssa jo useampi vuosi, mutta vieläkin huomaa, kuinka hänen itsetuntonsa koki kolauksen. Jokaisen riidan yhteydessä ottaa puheeksi kuinka "minä vaan panin neekereitä" jne. Ja seksistä on tullut melko harvinaista, mies myönsi, että pelkää ettei ole mitään verrattuna mustaan.

Välillä miehellä on kausia, että haluaa kuulla kaiken yksityiskohtia myöten tuosta mustasta miehestä, mitä teimme, millainen hän oli jne. Ja mun on tosi vaikea suhtautua, kun en tiedä pitäisikö kertoa, vai olla hiljaa.

Vierailija
6/6 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä miehellä on kausia, että haluaa kuulla kaiken yksityiskohtia myöten tuosta mustasta miehestä, mitä teimme, millainen hän oli jne. Ja mun on tosi vaikea suhtautua, kun en tiedä pitäisikö kertoa, vai olla hiljaa.

Itse en kertoisi, koska tapahtumahetkellä ei oltaisi oltu yhdessä, jolloin tuon aikaisista tekemisistä ei ole tilivelvollinen. Eihän sitä muutenkaan tule tivatuksi edellisistä parisuhteista ja asennoista makuuhuoneen puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän